Г.Михов Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 (Редактирано) Препоръчаха ми red line 5w40 за най даброто за 1.8т .верно към 40лв е литъра но ще пробвам с него.в момента каръм с репсол 5w40. Редактирано 16 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Репсола как се държи при твоя 1.8T мотор?Не си доволен ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Ако питаш мен - доволен съм. Даже и харча е малък. Sent from my P20 lite using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Август 2018 Доклад Share Публикувано 15 Август 2018 Мерси! Питах колегата който ще минава на Ред-лайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 (Редактирано) Преди 16 часа, tonko2.0T написа: Репсола как се държи при твоя 1.8T мотор?Не си доволен ли? Не че несъм доволен но има едно чукане при старт на студен мотор (първо палене или изтинъл) .колега с такъв мотор ми беше казъл че при него е изчезнал тоя проблем с това масло ,даже и стартирането на двигателя станало по добро.А и немисе прави компромис относно колата за каквото и да е било.Твърде сполучлива е ... Редактирано 16 Август 2018 от Г.Михов Ттогнввпг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Или имаш обтегач на веригата на разпределителните валове, който почуква при старт, защото не се пълни веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Преди 2 часа, JusttRelaxx написа: Или имаш обтегач на веригата на разпределителните валове, който почуква при старт, защото не се пълни веднага. На веригата ли.????? Преди 16 часа, tonko2.0T написа: Репсола как се държи при твоя 1.8T мотор?Не си доволен ли? Не че несъм доволен но има едно чукане при старт на студен мотор (първо палене или изтинъл) .колега с накъв мотор ми беше казъл че при него изчезнал тоя проблем с това масло ,даже и стартирането на двигателя станало по добро.а и немисе прави компромис относно колата за каквото и да е било.твърде сполучлива е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Репсол 5W40 никакви проблеми и работи адски тихо дори първия старт. За турбо мотори задължително качествени и масла не правете компромис с това. За сега не съм забелязал да гори масло като покарам още ще кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Г.Михов,мерси! В отговора на JusttRelaxx има много вярно.Аз ползвам Кастрол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 (Редактирано) Казаха ми че било от лагер на прахосмукачката но ще разбера.иначе негори масло и на 8к я гледах ,просто ще сложа от това масълце с идеята да по качествено Редактирано 17 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 16 Август 2018 Доклад Share Публикувано 16 Август 2018 Ако на SAI помпата и викат прахосмукачка...изключи и буксата и запали без нея. Най-вероятно тракането е от хлабава верига, изтъркани банани или заминаващ обтегач зад моторЯ. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Да не говорим, че на тази помпа може да и се пусне тест с Вагкома и да се чуе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Преди 9 часа, bobitovn написа: Най-вероятно тракането е от хлабава верига, изтъркани банани или заминаващ обтегач зад моторЯ. Само в случая с напречните мотори, обтегача малко не е зад мотора... Иначе и аз давам глас за него, да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Преди 17 часа, bobitovn написа: Ако на SAI помпата и викат прахосмукачка...изключи и буксата и запали без нея. Най-вероятно тракането е от хлабава верига, изтъркани банани или заминаващ обтегач зад моторЯ. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Да не говорим, че на тази помпа може да и се пусне тест с Вагкома и да се чуе. Каде е тая букса колега...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 https://goo.gl/images/ExmnBY На самата помпа Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Преди 3 часа, bobitovn написа: https://goo.gl/images/ExmnBY На самата помпа Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk Благодаря за инфото..втортик ще я карам в сервиза и ще споделя за резултата от него. Преди 22 часа, tonko2.0T написа: Г.Михов,мерси! В отговора на JusttRelaxx има много вярно.Аз ползвам Кастрол. Казаха ми че било от лагер на прахосмукачката но ще разбера.иначе негори масло и на 8к я гледах ,просто ще сложа от това масълце с идеята да по качествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Г.Михов, ти не беше ли с АЕВ? Ако е така нямаш SAI. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 (Редактирано) Не е АЕВ....видях въпросната помпа като я качих на стенда при първото обслужване на ремъци ,масла ит.нт Несъм и правил обстойни проверки,понеже моторчето е супер изпънато от към работен процес,върви много добре но се замислям да я проверя.несъм наясно с тоя мотор но гледъм да си я подържам в изряден вид.то е ясно че ще влагам в нея.закачах я на елкон...изчистиха няколко грешки.има за смяна маркучета маслени и въздушни .но както казъх несъм се ровил подробно а като че ли искам ? Редактирано 20 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 преди 13 минути, Г.Михов написа: Не е АЕВ....видях въпросната помпа като я качих на стенда при първото обслужване на ремъци ,масла ит.нт Несъм и правил обстойни проверки,понеже моторчето е супер изпънато от към работен процес,върви много добре но се замислям да я проверя.несъм наясно с тоя мотор но гледъм да си я подържам в изряден вид.то е ясно че ще влагам в нея.закачах я на елкон...изчистиха няколко грешки.има за смяна маркучета маслени и въздушни .но както казъх несъм се ровил подробно а като че ли искам ? На 7/27/2018 at 8:40, simoV49 написа: Аз си купувам Repsol 5w40 от Тех-Ко, мой близък ми каза, че само за него може да ми гарантира, че не е менте. Ползвам и някои масла на Репсол за мотора, като цяло всичко без това за бензина, защото сипвам някво рейсингово на Бел Рей. И съм доволен. Препоръчаха ми red line 5w40 за най даброто за 1.8т .верно към 40лв е литъра но ще пробвам с него.в момента каръм с репсол 5w40. На 7/27/2018 at 8:40, simoV49 написа: Аз си купувам Repsol 5w40 от Тех-Ко, мой близък ми каза, че само за него може да ми гарантира, че не е менте. Ползвам и някои масла на Репсол за мотора, като цяло всичко без това за бензина, защото сипвам някво рейсингово на Бел Рей. И съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 Кой мотор е А3-ката,150 или 180 к.с.? И аз имам едно питане относно SAI помпата на напречните 1.8Т-та.Разположението и като на надлъжните такива ли е? Че имам едни съмнения,дали изобщо има такава при мен.Колата е 2006г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 17 Август 2018 Доклад Share Публикувано 17 Август 2018 (Редактирано) На 8/17/2018 at 22:07, tonko2.0T написа: Кой мотор е А3-ката,150 или 180 к.с.? И аз имам едно питане относно SAI помпата на напречните 1.8Т-та.Разположението и като на надлъжните такива ли е? Че имам едни съмнения,дали изобщо има такава при мен.Колата е 2006г. 150 к.с На 7/27/2018 at 8:40, simoV49 написа: Аз си купувам Repsol 5w40 от Тех-Ко, мой близък ми каза, че само за него може да ми гарантира, че не е менте. Ползвам и някои масла на Репсол за мотора, като цяло всичко без това за бензина, защото сипвам някво рейсингово на Бел Рей. И съм доволен. Препоръчаха ми red line 5w40 за най даброто за 1.8т .верно към 40лв е литъра но ще пробвам с него.в момента каръм с репсол 5w40. Редактирано 20 Август 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 (Редактирано) Нещо интересно в интернет пространството ... Какво масло да избера и колко често да го сменям? Няколко са основните фактори оказващи влияние върху избора на подходящото масло и интервала за смяна. Обърнете внимание на маркировките върху тубата. Според класификацията за качество, хубавото масло трябва да отговаря най-малко на ACEA A3/B3 и на АPI SJ,SL/CF. Запознайте се и с конкретните изисквания на автопроизводителя. Ако не сте първи собственик на автомобила, разберете с какво масло (минерално, полусинтетика, пълна синтетика) е каран досега. От съществено значение са и километрите на автомобила. Ако автомобила е на около 100-хил. км. и е работил само с пълна синтетика е препоръчително да налеете отново такова масло. За новите двигатели това е задължително правило, защото то осигурява висококачествено смазване и предпазва двигателя. Ако колата е от 100 до 150-180хил.км. можете да продължите със синтетично или да минете към полу-синтетика без това да нанесе вреди на двигателя. Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии.) Редактирано 20 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 Щом маслото ще пълни хлабини ще станат нещата За ежедневни коли маслото предписано от производителя си е перфектно без оглед на колко км е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Август 2018 Доклад Share Публикувано 19 Август 2018 (Редактирано) Добре е да се използват масла,с вискозитет предписан от производителя на колата.Че има и охлювче тоя мотор. Редактирано 19 Август 2018 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 Не ги четете тия глупости ... на 1.8Т 5w40 пълна синтетика, ако ще я правиш 10w60. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 20 Август 2018 Доклад Share Публикувано 20 Август 2018 (Редактирано) Със сигурност ще е 5w40 на редлайн Редактирано 20 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване