miroslav979 Публикувано 13 Май 2018 Доклад Share Публикувано 13 Май 2018 Здравейте, карам Audi A3 1.8T Quattro с код на двигателя AQA с масло 10W40 . Забелязах че е гори масло но не малко (нормално). Може ли някакви съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Май 2018 Доклад Share Публикувано 13 Май 2018 Ремонт на мотора и турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 13 Май 2018 Доклад Share Публикувано 13 Май 2018 Първо премерете компресия и откачете някой от най-ниско разположените маркучи на турбото.От разбити водачи и втвърдени гумички на клапаните можеш пак да докараш главозамайващ разход на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 И задължително смяна на маслото с някое подходящо за двигател с принудително пълнене. 1.8Т с 10w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav979 Публикувано 14 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 С какво масло трябва да е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Това казва производителя,данните са дословно преписани от ELSA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav979 Публикувано 14 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Първа кола ми е та ако имате още съвети казвайте като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Сегменти, гумички и водачи на клапаните, турбина и картерна вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Така и така ще сменя маслото,добре е да се види и цедката на маслената помпа,в какво състояние се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 А колко гори? 1.8Т си има оправдван харч на масло(в рамките на разумното естествено). Силно препоръчвам силиконови маркучи за картерната вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 On 5/14/2018 at 10:50 PM, miroslav979 said: Първа кола ми е та ако имате още съвети казвайте като цяло. Като цяло избягвай масови масла с ВАГ норма 501.01 и 504.00.... Масло 5в40 с ВАГ 502.00 и цена около 12-15лв е подходящо, смяна на около 10к км. За съжаление, ако маслото не изтича отнякъде (примерно гарнитурите около капака на клапаните) ще трябва да сваляш глава и накуп - водачи, гумички, турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav979 Публикувано 29 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Благодаря за информацията ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 А колко гори? 1.8Т си има оправдван харч на масло(в рамките на разумното естествено). Силно препоръчвам силиконови маркучи за картерната вентилация. Напротив, 1.8Т почти или изцяло не трябва да пипа маслото. По принцип. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Да ве,Аз такова 1.8Т без да пипне маслото до 10.000 пробег не съм видял и никой не може да ме убеди,че има такова ... да го гори,не да капе или тече отнякъде. п.п Може да ми даде неговото да го карам лично Аз 10.000 и да се убедя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Аз също не съм виждал негорящи и моето си харчи кило две на 10 000км. според маслото.Първите 5000км. пада много бавно, след което понагорява повечко. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 (Редактирано) Има,има.300,400 гр.на десет хиляди са много.Такива коли са рядкост вече. Редактирано 29 Юни 2018 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Може би ако се направи ремонт да спадне до тези стойности, но съвсем да спре се съмнявам. Аз съм стигнал до извода, че колкото повече търсиш драми в една кола наливаш повече пари.Откак спрях да отварям предния капак(образно казано) нямам разходи по колата.Много съм доволен от тръца. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 30 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2018 При мен след 5000 км леко почва да го гори и общо доливам 300гр до 8000км и сменям маслото (motul xcess 5w40). Предишния 1.8т, който карах 50к км беше аналогичен разхода на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 3 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Никой не обърна внимание на един от проблемите за харч на масло при 1.8Т, който е споменат вече в темата - картерната вентилация. Неизправна картерна може много значително да повиши разхода на масло. Иначе при мен маслото намалява с около 500гр. (зависи най-вече колко е карано в жегите магистрално и колко газ е раздавано за този интервал) на ревизирано 1.8Т с 500+ к.с. и пусната картерна в атмосферата за 5000 км. пробег. Но при мен има и други особености, така че не може много да се счита за отправна точка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Като почнете да пишете наизуст.... Горенето на масло не е в следствие на запушената картерна вентилация. Напротив неизправният двигател водещ до горенето на масло затлачва картерната вентилация. Т.е един от признаците за сдухан двигател е именно затлачената картерна вентилация. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Ей голям си капацитет. А представи си, че на напълно ревизиран мотор, което ще рече шлайфан блок, нови бутала, сегменти, лагери, ревизирана глава от-до и т.н. заради кофти съд за картерната (което се явява като запушена/неизправна) налягането се вдигна до такова ниво, че започна чисто нов лагерен Garrett да тече през студената част. Нещо друго ще кажеш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Уф...май май сам си отговаряш. Ама съм забелязал че в този форум повечето сами се питат и после сами си правят колите...т.е. все празна работа всьооо. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Мне просто леко ти подсказах, че не само неизправен мотор може да е причина да се запуши вентилацията, ама явно е трудно да се схване какво е написано... А и няма как да ме убедиш, че след n на брой години и 200-300к км. пробег всички тея маслени пари не образуват наслагвания дори при перфектен мотор, който е поддържан безупречно. Вдигне ли се картерното налягане поради някаква причина и няма ли хубава вентилация работата е ясна. С нещо друго ще блеснеш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Щеше да блесне,ако въобще си имаше представа как работи картерната вентилация на тези двигатели.В последните модификации на мотора е толкова усложнена и толкова често дефектира,че е цяло чудо как са я пуснали в производство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване