Jump to content

1.8Т Гори масло


miroslav979

Recommended Posts

Здравейте, карам Audi A3 1.8T Quattro с код на двигателя AQA с масло 10W40 . Забелязах че е гори масло но не малко (нормално). Може ли някакви съвети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Първо премерете компресия и откачете някой от най-ниско разположените маркучи на турбото.От разбити водачи и втвърдени гумички на клапаните можеш пак да докараш главозамайващ разход на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти, гумички и водачи на клапаните, турбина и картерна вентилация.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така ще сменя маслото,добре е да се види и цедката на маслената помпа,в какво състояние се намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А колко гори? 1.8Т си има оправдван харч на масло(в рамките на разумното естествено). Силно препоръчвам силиконови маркучи за картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/14/2018 at 10:50 PM, miroslav979 said:

Първа кола ми е та ако имате още съвети казвайте като цяло.

Като цяло избягвай масови масла с ВАГ норма 501.01 и 504.00....

Масло 5в40 с ВАГ 502.00 и цена около 12-15лв е подходящо, смяна на около 10к км.

 

За съжаление, ако маслото не изтича отнякъде (примерно гарнитурите около капака на клапаните) ще трябва да сваляш глава и накуп - водачи, гумички, турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
А колко гори? 1.8Т си има оправдван харч на масло(в рамките на разумното естествено). Силно препоръчвам силиконови маркучи за картерната вентилация.

Напротив, 1.8Т почти или изцяло не трябва да пипа маслото. По принцип.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве,Аз такова 1.8Т без да пипне маслото до 10.000 пробег не съм видял и никой не може да ме убеди,че има такова ... да го гори,не да капе или тече отнякъде.

 

п.п Може да ми даде неговото да го карам лично Аз 10.000 и да се убедя ... :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм виждал негорящи и моето си харчи кило две на 10 000км. според маслото.Първите 5000км. пада много бавно, след което понагорява повечко.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има,има.300,400 гр.на десет хиляди са много.Такива коли са рядкост вече.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако се направи ремонт да спадне до тези стойности, но съвсем да спре се съмнявам.

Аз съм стигнал до извода, че колкото повече търсиш драми в една кола наливаш повече пари.Откак спрях да отварям предния капак(образно казано) нямам разходи по колата.Много съм доволен от тръца.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след 5000 км леко почва да го гори и общо доливам 300гр до 8000км и сменям маслото (motul xcess 5w40).  Предишния 1.8т, който карах 50к км беше аналогичен разхода на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не обърна внимание на един от проблемите за харч на масло при 1.8Т, който е споменат вече в темата - картерната вентилация. Неизправна картерна може много значително да повиши разхода на масло. Иначе при мен маслото намалява с около 500гр. (зависи най-вече колко е карано в жегите магистрално и колко газ е раздавано за този интервал) на ревизирано 1.8Т с 500+ к.с. и пусната картерна в атмосферата за 5000 км. пробег. Но при мен има и други особености, така че не може много да се счита за отправна точка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като почнете да пишете наизуст.... Горенето на масло не е в следствие на запушената картерна вентилация. Напротив неизправният двигател водещ до горенето на масло затлачва картерната вентилация. Т.е един от признаците за сдухан двигател е именно затлачената картерна вентилация.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей голям си капацитет. А представи си, че на напълно ревизиран мотор, което ще рече шлайфан блок, нови бутала, сегменти, лагери, ревизирана глава от-до и т.н. заради кофти съд за картерната (което се явява като запушена/неизправна) налягането се вдигна до такова ниво, че започна чисто нов лагерен Garrett да тече през студената част.

 

Нещо друго ще кажеш ли? :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф...май май сам си отговаряш. Ама съм забелязал че в този форум повечето сами се питат и после сами си правят колите...т.е. все празна работа всьооо.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне просто леко ти подсказах, че не само неизправен мотор може да е причина да се запуши вентилацията, ама явно е трудно да се схване какво е написано... А и няма как да ме убедиш, че след n на брой години и 200-300к км. пробег всички тея маслени пари не образуват наслагвания дори при перфектен мотор, който е поддържан безупречно. Вдигне ли се картерното налягане поради някаква причина и няма ли хубава вентилация работата е ясна.

 

С нещо друго ще блеснеш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да блесне,ако въобще си имаше представа как работи картерната вентилация на тези двигатели.В последните модификации на мотора е толкова усложнена и толкова често дефектира,че е цяло чудо как са я пуснали в производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...