lubomir_932 Публикувано 26 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2018 Здравейте.От скоро може би 2 или 3 месеца съм собственик на Ауди А4 б8 2009 година ръчка 2.0тди 170к.с.Та когато запаля колата и работи на празен ход за около 10 до 15 мин вдига температура на 90градуса,както и като я карам градско или по магистрала със 130 140 км.Проблема идва когато примерно започна да спускам и независимо дали съм изключил от скорост или съм на скорост ,просто стрелката почва да пада и то сравнително бързо.Смених термостата ,но не се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2018 (Редактирано) Смени е малкия термостат на маркуча на егр - а Редактирано 26 Юни 2018 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 30 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2018 Така и мисля да направя,но май трябва целия маркуче да си сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2018 Само термостат се продава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 7 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Не мога да го намеря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 (Редактирано) Не е лесно видим, зад главата, над скоростната кутия има 2 маркуча, горния е с клапан, долния е с термостат, един над друг са двата елемента, стегнати са с пружинни скоби Редактирано 7 Юли 2018 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 7 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Благодаря ти много.А на каква цена си ако си запознат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Бер около 20 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 7 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Хммм едва ли е 20 лева,но като сменя тези неща ще кажа крайния резултат.Мерси колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Може да платиш двойно на касата, щом ти е евтино ?. И целия маркуч може да смениш, със сигурност е около 100 лв. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladi89 Публикувано 27 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2018 Колега дай инфо моля те от къде да се купи този термостат. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Във всеки магазин, където продават оригинални части и разполагат с мозък и ЕТКА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 1 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2018 Закупих го сменихме го обаче нищо никаква промяна и след смяната на малкото термостатче.Сега ще пробвам да сменя и клапите или направо мисля да ходя до Жоро Аудито в София и дано успее да ми помогне и решим този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karadjov Публикувано 10 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2018 On 6/26/2018 at 6:44 PM, lubomir_932 said: Здравейте.От скоро може би 2 или 3 месеца съм собственик на Ауди А4 б8 2009 година ръчка 2.0тди 170к.с.Та когато запаля колата и работи на празен ход за около 10 до 15 мин вдига температура на 90градуса,както и като я карам градско или по магистрала със 130 140 км.Проблема идва когато примерно започна да спускам и независимо дали съм изключил от скорост или съм на скорост ,просто стрелката почва да пада и то сравнително бързо.Смених термостата ,но не се оправя Това е нормално за модела! Питал съм, проверил съм. И на мойта е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 12 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2018 Не знам колко е нормално .... Но ще го закача тези дни на ВАГ комп за да се разгледа евентуално за някой датчик и ще сменя клапите за който колегите говорят по горе то само те останаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian peas Публикувано 13 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 Колега ако според мен ако си смениш тези клапи в маркучите за които всички ти говорят положението ще с промени. Аз си смених само клапата без маркучите и всичко е O.K., температурата ми заспа на 90 градуса и зиме и лете и по спускане по наклон и тн. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir_932 Публикувано 13 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2018 Близката седмица и това ще направя и ще кажа дали има резултат с температурата надявам се да започне да си държи 90 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Здравейте, извинявам се, че пиша в тази тема, но подобно наблюдение имам на Q5 2.0 tdi 170. Държи 90 градуса при натоварване, при спускане надолу - пада до 80. Скоро ще обслужвам колата, но искам да знам това последно нормално ли е за този двигател или трябва да се търси причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Ако спускането е на предавка и без подаване на газ, системата спира подаването на гориво, като при това липсва изгаряне и отделяне на топлина. Ако продължи по-дълго логично няма какво да генерира топлина и охладителната система сваля температурата си. Пробвай с изключена от предавка с работещ двигател, там вече главно влияние има термостатът/ите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Ок разбрах, благодаря! Колата е с АТ, не съм сигурен дали е здравословно на N да я пускам, но ще питам и евентуално ще пробвам. Но щом когато е на скорост е нормално да пада, това ми е ок. Примерно при спускане от Вакарел към София ми го направи. Сега подпирал съм газта по малко, но не да я шпоря нали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 Недей да я караш на N. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Април 2019 Доклад Share Публикувано 27 Април 2019 На дизел с изправни термостати стрелката не трябва да мърда от 90гр. в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 28 Април 2019 Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 Имах същият проблем но след смяната на малкият термостат всичко се оправи.Не е вярно че било нормално за този мотор да държи 60-70 градуса.Работната му температура е 90 градуса и трябва да ги държи независимо във какъв режим е мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nachev Публикувано 5 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2020 здравейте колеги,и аз имам същия проблем,дайте схема на тези маркучи моля,благодаря предварително... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peih Публикувано 5 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2020 И аз съм със същия проблем ,преди няколко дни смених малкия термостат зад двигателя никаква разлика ,температурата пак пада до 70 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване