Jump to content

Закупуване на Audi A4 Fourth generation (Модел от 2008-2009)


Recommended Posts

Здравейте,

Искам да закупя автомобил Audi A4 Fourth generation и ми е необходимо малко съдействие. Покупката не е спешна, но мисля и че към момента в mobile.bg има обяви, които заслужават внимание. Обява 1 Обява 2 Обява 3

Основни характеристики на автомобила

 

·         Бюджет 15-17к

·         Година – 2008-2010

·         Пробег – тук вие трябва да помагате

·         Двигател – дизелов (може и бензин, ако самия автомобил е запазен и е изгоден за покупка.)

·         Седан

·         Тъмно син цвят

Въпроси

 

·         Активен ли е пазарът на А4. Ако изчакам няколко месеща има ли вероятност да се появят хубави бройки.

·         Внос от Германия - сега след тези драми с дизела в Германия предполагам ще почнат да се продават дизели, които да са по изгодни. Как стои въпроса с покупката на автомобил от Германия.

·         Лице за съдействие – физическо/юридическо лице което може да ми помогне с търсенето и да ми каже дали автомобила е качествен и си заслужава или има прикрити дефекти, които ще се покажат скоро и ще генерират разходи. За това разбира се ще си заплатя колкото е необходимо.

·         Какви са допълнителните разходи по прехвърлянето и регистрацията.

Това е общо взето информациятата, която ми е необходима. Не съм купувал автомобил досега и ми е необходима малко помощ.

Поздрави

Редактирано от Minkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих пропуснал обяви тип chisto nova!!!!! и unikat!!! Може и да има читави сряд тях, но джамбазко си е минал от там.

и тук във форума изпадат гледани коли, те са за предпочитане. Или да е частно лице, който си го кара. 

Според мен не се спирай на мултитроник, но ти си пуснал само ръчки, така че е ок.

2.0t гори масло, 1.8t в тази генерация нямам идея как е. Важното е да попаднеш на запазен екземпляр, километрите все пак си личат дали са 240к или много повече. Дизел на под 200к - забрави. Следи тук темата продажба на ауди, направи си филтри в mobile.bg/mobile.de/autoscout/cars и ще ти пращат всяка сутрин новите обяви. 

В някои големи градове в Германия влиза забрана за под евро 5, но останалата Германия, както и всичко на изток от Германия само това и чака. Вече са започнали да си продават дизеляците, но едва ли ще има прекалено яки оферти.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поостаряха вече тезе А4ки и човек трябва да е много бдителен. Реално пробегът можеш да си го зададеш като параметър ако гледаш коли в горният ценови диапазон. Ако разглеждаме модела като здравина, според мен е успешен. Носачи, тампони на мотора са неща, без които не може да мине една поддръжка на такъв автомобил. До 2010г. имат болежки със съединителите и дросел клапите. Като цяло 2010-2011г. на производство са доста подобрени дребни неща. Масово се кара дизел, бензинът е чудесен с уговорката, че харчат масло ако не е направен един ремонт. Ако човек не му прави впечатление тракането, начина на връвеж, то дизелът е супер. Не знам от къде ще се търси кола, но вече има екземпляри на по половин милион и изглеждат добре, състоянието им би заблудило и опитен човек в областта. 

Аз лично като човек, карал две такива А4ки и имащ досег с още стотина си предлагам помощта да изберем кола, разбира се безвъзмезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Това е най-заслужаващата се в момента на пазара. Няма всички екстри, но за цената на изтормозена италианска гробница получаваш на практика почти нов автомобил. Ако жената малко беше склонила глава да сменим прекрасната й микра щях да съм я отнесъл. Райно се споменава в коментарите и може да потвърди състоянието й. Според мен на толкова малко километри, пазен автомобил няма да има нужда от ремонт в близките 100к (за проблема с маслото), но това са само мой спекулации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, А380 said:

Според мен закупуването на 1.8тфси е силно неоправдано.


Ако си го закупуваш нов от магазина - може би, ама като взимаш кола гонеща 10 години и незнаен брой километри, най-важното е състоянието. Може да си вземеш 2.0 тфси, където ще върви повече, ама може и да не излезе от сервиза та да го видиш тоя вървеж. Ако намериш 2.0 тфси за 16 хиляди с всичко платено, два комплекта гуми, пълна сервизна история само с ОЕМ части и на 85 хиляди километра можеш да я пратиш тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата от форума е перфектна. Та тя е нова на тези километри. Ако беше комби отдавна да съм я отнесъл. Даже и сега, все още не губя надежда да се преборя с домашния съвет :) Моята теза е, че с куфар на тавана, ще компенсираме комбито :)

Tapatalk user

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колко масло гори, когато МПСто е на сравнително малко км.? Ако е до литър-два на 10к км. не е толкова драматично.

Tapatalk user

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш кола, това ли се чудиш? Колко ще и вземеш след 3-5 години ?

Харесваш си нещо, което отговаря на изискванията ти, купуваш и му се радваш. То е ясно, че ще се обезцени!

Не всеки има нужда от куатро или комби. Затова е и разнообразието от модификации!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и не ходи на къмпинг в Гърция :) но кутия на покрива оправя този проблем, пък и пълна кола ми трябва няколко пъти в годината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, А380 написа:

Мдаа, и аз не я разбирам тая извратена фенщина към комбитата.

Реално комбито е пълно с минуси - по-лоша аеродинамика, по-голямо тегло, водещи до по-висок разход, по-ниска максимална скорост и по-слабо ускорение, вярно с някакви десети от секундата, но пак е нещо.  Също "печелиш" и повече шум в купето, а често пъти и тракаща щора.  И като возиш нещо в багажника ти мирише в цялата кола.


А какви плюсове има? Единствено  ако товариш детски колички  или пълниш багажника със сакове до тавана.

 

Един-два пъти ще ти се наложи да возиш някоя пералня или шкаф, но предпочитам да си наема бус за тая работа или да взема от приятел баничарка, отколкото "цял живот" да карам катафалка щото разбираш ли може и да ми се наложи някога да товаря нещо, ама едва ли. :hilezh:

Катафалки са старите Ц и Е-класи, Хонди Акорд, БМВ-та Е39 и т.н.

Б8 комби е по-красиво от седана и няма нищо общо с горепосочените, освен, че ги слагат в една категория. Като това не значи, че Б8 седан не е красива.

Естествено, това е мое мнение, но мисля, че и доста от форума са на същото.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново се проявява много "силна" черта на българина.Да прави сметка на чужди пари и нужди.

Имал съм 6 броя Аванти и повече не бих си го причинил .

КОлегата @А380 го е описал точно,а и другите преди него.

В момента ,в който двете деца пораснаха и директно слезнАх от 4годишна 4Ф на А4 Б8.

Не съм имал проблем с багажа.КОмбитата тракат,скърцат и това ме изнервя и то много.

Баланса при седана е много добър. и специално при Б8 е много по-красив от вагон-ресторанта.

Притежавах и постна кола откъм екстри, но търсих да е на малко километри и да е читава.

А за мен лично няма по-тъпо мислене и изказване от типа още преди да съм купил колата колко ще се обезцени и какво ще й взема след 3-4 години.

Обезценката я има веднага и е константна,въпроса е колко ще набиеш до идването на момента с продажбата, а може да е малко ,а може и да е мноооого и после какво ще избиваме с продажбата не е ясно.

Ако искате да коментираме задницата на седана?

EB93BAE7-BA95-477E-BBEB-D811A22D0CA4.jpeg

DEAD5E41-507C-4E2D-9858-CC39A1AB73D0.jpeg

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантите, липа и долния дифузьор правят колата, иначе...

 А пък последното А4 седан, та дори и комбито, в задницата и стоповете, са :steinigung:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкусове (пак встрани от темата), но не случайно RS4 е само авант от Б8 нагоре (може и да греша).

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да се изказвам малко крайно след 6 аванта.

Оставих си един Олроуд Ц5 ,ама там няма седан:hilezh:

И не случайно РС4 Б7 седана постоянно му расте цената, но това е друга тема.

За мен човека да си взима най-запзената кола, че изваждането е страшно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 27.07.2018 г. at 3:55 AM, А380 said:

А какви плюсове има? Единствено  ако товариш детски колички  или пълниш багажника със сакове до тавана.
Един-два пъти ще ти се наложи да возиш някоя пералня или шкаф, но предпочитам да си наема бус за тая работа или да взема от приятел баничарка, отколкото "цял живот" да карам катафалка щото разбираш ли може и да ми се наложи някога да товаря нещо, ама едва ли. :hilezh:

 

Аз също гледах седани едно време, ама като видях зет ми как си товари комби Пасата и за кола различна от комби не искам и да чувам вече.

 

Правя си ремонт на стаята. Вместо да наемам бус, да питам тоя и оня. Сам с Avant-а си, закарах старите секции на вилата. За новите вместо да викам камиона от мебелния магазин... А те да ми заявяват, че нещата се свалят от камиона и трябва да платя, за да ми ги качат до вкъщи. Гледай как следващия път си паркирах комбито пред магазина, натовариха ми ги и пред блока сам самичък лека полека си ги пренесох. PVC первази по 250 см никакъв проблем да си ги прекарам. Приятел ме пита за 350 см профили. С малко отворен прозорец и става работата. Наскоро и корнизи му пренесох по 350 см. Старата печка искаше да я закара на друго място...Поне като ми потрябва място знам, че имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш комби, защото ти свиди някой лев и мъкнеш като грешен дявол 2-3 пъти годишно...било по-удобно

 

Редактирано от bahkata007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

300 лв дадох наскоро за оригинална бобина и комутатор за моя Avant. Моята беше без климатик и купих кола донор и ми монтираха климатика, всичко ми излезе около 2000 лв. Тече ми рейката и скоро ще взимам заводски рециклаж за близо 600 лв. И боя ще и удрям скоро на  определени детайли, няма да я карам побеляла като някои. Та какъв лев ми се свиди викаш? Комбито ми трябваше поне 10 пъти, а не 2-3. Да не говоря, че и вила имам в планината. Комбито просто е много по-практична кола. А пък лично за мен Audi имат най-хубавите такива. Любими са ми B4 и B8.

Редактирано от 6matkar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...