Jump to content

Стойности на Дюзи и Дебитомер 3.0 tdi


RhythmiX

Recommended Posts

Моята беше по същия начин. Смених всичко по стратрера и започна да върти доста по-бързо, но пак контреше на топъл мотор. На диагностика дюзите бяха перфектни, обаче на стенда 1 излезна зле, а другите 5 много зле. След рециклажа няма яд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На BMK мотор същата работа, след смяна на 6 дюзи от немско, проблемите със законтрящия стартер и гаснещите лампи изчезна. На стенд не са слагани, на вагкома няколко  дюзи излизаха в горните граници, но не помня вече колко бяха. Колата не пушеше, беше с работещ ДПФ, след махането на ДПФ-а и преди смяната на дюзите веднага си показа, че дюзите са аут.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте колеги. Искам вашето мнение относно дебитомер, налягане на турбо и количество гориво.

Имам съмнение относно дебитомера, за смяна или не?

Дано тези логове да са ок, за да можете да изкажете мнения.

Колата е с чип, мерена е в Маднес, и с всички екологии, работещи. Чипа е правен неизвестно от кой, може би във Франция. Диното показа 278 коня при 3900оборота и 571нМ при 2600 оборота.

LOG-01-001-003-011.xlsx LOG-01-003-022-010.xlsx LOG-01-037-105-11E.xlsx

Забелязвам нещо неестествено, след 3900 оборота горивото започва да намалява, турбината обаче продължава да си надува, дали не обеднява сместа?

вижда се в лога 001-003-011

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За нов дебитомер си.

Утре ще погледна и другите логове, че сега чета на таблета и не става…

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Малко да повдигна темата. Миналата година си чистих дебитомера със спрей. Да, подобрих му стойностите, мислих че е супер и минала седмица си викам, време е да си взема нов. Пфф все едно се качих на нова кола. Като карах бавно и настъпя, имаше забавяне, аз си мислех, че е от скоростната, която уж свиквала с начина на шофиране. НЕ. нищо обло. С новия я усещам, все едно съм махнал 500 кг от колата.

Значима разлика в разхода не съм забелязал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на другата кола така го смених преди време и особено в ниските - друга кола.

@mihailks: какъв взе и колко ти излезе?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, mihailks said:

Денсо, 185 лв без никакви отстъпки.

и аз бих го сменил, защото ще се усети разлика със сигурност, а е къси пари. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Колеги, малко да съживя темата, тъй като отскоро имам Avant quattro 2.7 TDI и не съм наясно какви трябва да са стойностите. Забелязвам, че турбото е много лагаво, нормално ли е исканата и реалната стойност да се достигат чак при 2500-3000 об/мин? И въртящият момент не трябва ли да е подобен на каталожния, сега го достигам при над 2500 об/мин, а го дават от 1400-3000 об/мин 😦

Общо взето колата е мъртвец в ниските, а ускорението до 100 км/ч е умопомрачителните 10,6 сек (мерено с Dragy), 1900кг е, но все пак... 😵

 

Engine torque 1st-3rd gear.xlsxEngine torque kick-down.xlsxBoost pressure difference 4th gear.xlsxAcceleration 0-100kmh.xlsxTorque limitation 4th gear.xlsx

Torque limitation 4th gear.png

Torque limitation 0-100kmh.png

Boost pressure difference 4th gear.png

Engine torque kick-down.png

Engine torque 1st-3rd gear.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дебитомерът ти е тотал щета. Купи си дебитомер, DENSO са по около 200лв, смени го и виж разликата. Като гледам прави впечатление, че и милиграмите гориво играят много, но това може да е следствие на дебитомер.

 

coresnet.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Поръчвам едно DENSO тогава и ще пусна лог пак като го сменя :)  

 

edit: колата е с чип, не знам дали това има значение за играенето на милиграмите гориво

Редактирано от coresnet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени първо дебитомера, според мен ще имаш нова кола само с това :) но да видим. Ако нямаш промяна, може аз да го взема дебитомера, моят си прави стойностите, но нов ще е още по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчал съм денсо, утре може би ще дойде и ще успея да направя нов тест. А при какви обороти горе-долу се очаква по принцип да се доближат исканите и реални стойности на 3 канал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със сигурност би трябвало да усещаш колата по-динамична? Дебитомерът вече ти дава стойности над 1000, в някои случаи над 1100, а с предишния бяха винаги макс 900 и нещо.

Средната разлика за дебитомера между изисканата стойност и актуално получената е била около 320, сега с новия е 140. При мен в стар лог е подобна: 120.

 

За турбото и надуването не виждам разлика от преди при теб, но средната ти разлика между изискани и получени стойности е 170, а при мен в един стар лог е само 22. Може и там да имаш лек проблем с моторчето. 
Ето и моя лог:

 

 

moi-log.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам дали имаш проблем, не разбирам :)
Радвам се, че има разлика, че след първия ти пост днес, останах с впечатление и се притесних, че те тласнах към дебитомер :) Но както ти казах - бих го пробвал и купил :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...