Jump to content

Ъпгрейд от Б6 1.9, 131 к.с. на Б8 2.0 ТФСИ!


Recommended Posts

 

@robobug Стояне, а чел ли си при 3.0 ТФСИ как стоят нещата в тази област: разход на масло => мотор-тоталка? Аз в момента съм около 4литра от смяна до смяна и се чудя, дали да пробвам да ъпгрейдна картерната вентилация...

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 133
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така поставен въпросът, може би имаш право, но по-скоро дезаларката я дадох като примерен мотор, но като цяло има и доста по-евтини на пазара! Но въпреки всичко , определено има нещо което ме привлича в 2.0 ТФСИ особено след като се повозих в нея, така че не мисля да го отхвърлям напълно, ами по-скоро ще дебна и ще видим какво ще стане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, skertin написа:

... Изглежда, че в случая трябва да избирам не по-доброто, а най-малкото зло, но все още не мога да изчистя за себе си кое всъщност е най-малкото зло...

 

Точно това е упражнението, когато говорим за коли втора употреба, за съжаление.

Съвременното автомобилостроене далеч не залага на дълговечност на възли и детайли и след гаранцията всичко може да се случи, най-общо казано. Затова се гледа, чете се кое може да струва скъпо за отстраняване и евентуално се взима балансирано решение "ползи-разходи".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, AALEXANDROV написа:

 

@robobug Стояне, а чел ли си при 3.0 ТФСИ как стоят нещата в тази област: разход на масло => мотор-тоталка? Аз в момента съм около 4литра от смяна до смяна и се чудя, дали да пробвам да ъпгрейдна картерната вентилация...

А шамари?

КОлко време ти разправям за тая картерна ПЦВ система?

Да чукна на дърво след смяната й и 3000км с каране на Калояново не е пипнала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Ц Е Ц О написа:

А шамари?

КОлко време ти разправям за тая картерна ПЦВ система?

Да чукна на дърво след смяната й и 3000км с каране на Калояново не е пипнала

 

Това приложимо ли е за 2,0 ТФСИ или се отнася само за 3,0 ТФСИ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не... само при 3.0ТФСИ има проблем с картерната и той се отстранява лесно: правилната картерна вентилация + хубаво масло.

 

При 2.0Т от това поколение проблема е друг и се решава с така дълго обсъждания ремонт с подмяна на буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелателно е и за 2.0тфси.

 

А с тия 4-5к за ремонт, не разбирам що им се струват много на хората, желаещи да карат такъв автомобил.

 

Разберете, че тия коли преди 6-9г са били по 80-120к лв., нали не очаквате сега ремонти и поддръжка за по 50лв??

 

Едит: пожелателно е да се слагат всички последни ревизии, не само на картерната вентилация. 

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, значи стигам до следния извод, ако искам А4ка с хубав С- лайн и мощен бензинов мотор, приготвям си едни 4-5к за този просволут ремонт и после се надявам само да карам и да й се радвам, ако не един дизел с 2ка ТДИ ръчка, който уж е е здрав, но като отидат дюзите или дойде време за маховика + съединител отивам на 2к.! Ми ето ми една добра тема за размисъл :). Да кажем,че хипотетично реша да взема 2ка ТФСИ и после да я ремонтирам, има ли кой да я направи като хората,че да не скоча в още по-голям филм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, skertin написа:

 ... приготвям си едни 4-5к за този прословут ремонт и после се надявам само да карам и да й се радвам ...

Мечти ... Трябват поне още толкова да я вкараш в кондиция и то направо вземай поколението с вече оправен проблем с харч на масло и обтегач на веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Поне още толкова? Значи купувам кола за 18К и давам още 10 за ремонт?!?! Ееее това вече ми идва в повече и определено не е вариант поне за мен.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, skertin said:

 

Поне още толкова? Значи купувам кола за 18К и давам още 

Тия коли не струват 18к, особено с екстри.

Влез в mobile.de, сложи под 150к км и гледай цени. Тия по 18к са предимно гробове ))

 

То обслужването на скоростната кутия е 800-1000лв. Смяна на съединители е 2000-2500. Ако има мехатроник за смяна се отива на 5000 ...

 

Другите неща, повечето са евтини ))

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако слушаш тука какво ти казват кола няма да си купиш нивга, ще те пратят в Швейцарското и в Американското мобиле, а може и в мобилето на остров Мадагаскар да гледаш и да сравняваш. Аз, ако сега трябваше да си купувам а4-ка от тия години бих заложил на бензина - първо не е сигурно, че ще харчи масло и второ, ако всичко друго му е изправно ремонтираш го и си го караш. Ако не - караш го докато има живот и го продаваш с някаква загуба - както е казал Къцко - "Риск печели, риск губи".

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Passi написа:

Даже са написали и колко масло харчи :hilezh:

В тълковния речник думата харча е .. изразходвам пари. Правилно си я употребил. B) Как може огромен концерн да пусне в производство такъв двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата са ясни като бял ден.

Ако искаш да караш безпроблемно и надеждно ауди а4 след 2008 година си взимаш 2.0тди с ръчни скорости.  Има един ремък за "педесе стотинки" дето се сменя на 150 000км и един обикновен съединител с маховик за хиляда лева.   Toест, все едно поддържаш "желязното"  1.9тди от преди 20 години.  Даже 2.0тдито в Б8 е по-здраво и по-евтино за правене от 1.9тди ПД.

 

Тука феновете на масларките много лесно ги представят нещата тип "вадиш 4-5к и после си пееш и си караш" , ама не е точно така. Щото първо ако ще си го правиш сам тоя ремонт трябва да имаш помещение, условия, инструменти, познания и време.  Не всеки може да си го направи сам вкъщи това.   А ако тръгнеш да се надяваш на разни непознати сервизи - историята знае всякакви случки - или ще ти отркаднат нещо, или ще ти счупят нещо, или ще те мотаят половин година, или няма да свършат работата като хората, или ще те излъжат с парите... филма е огромен.  Същата е и работата с мехатроници, мегатроници, мултитроници и прочее сложни възли дето може да ги правят свестно двама-трима човека в тая опикана държава...

 

Затова залагаш на сигурно - 2.0тди , ръчни скорости, караш красиво ауди 2010та, гори 5 кила нафта, не се чупи, обслужва се рядко, ремонтира се евтино....  143 коня са достатъчни,  с чип 170-180кс. вече са перфектни.

 

И без това ги наредиха тея триноги навсякъде,  211 коня масларка не ти трябва, да ти гори 10 бензин и да се чудиш кой да ти смени буталата, накрая пак ще караш със 140 по магистралата....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе в последно време други работи се пишат за дизеляците, май беше свързано нещо със стружките,  с дпф-а , едно маховиче, за десерт дюзички и танто за кукуриго.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В послено време колите станаха на над 200к км, евтините екземпляри карани с незнайна нафта и масло.

Преди месец-два карах две коли с еднакви  дизели 143к една след друга. Едната с мултитроник, другата 4по4, с напречен мотор. Мултитроника на 170к км, купен с гаранция от дасвелт, ръчката на 130к км, купена нова от Порше.

Нищо общо в поведението на "двата" мотора. Този в мултитроника се държеше като ПД - шум, вибрации, лаг. Напречния мотор (който уж трябва да е по-шумен) може да бъде сбъркан с бензинов мотор - никакви вибрации, лек фонов шум, никакъв лаг, дърпане от всякакви обороти и развъртане с лекота до червено.

Тези коли ги има вече по 6-7к евро.....и по 10-12к евро. Явно си има обективна причина за такива ценови разлики.....въпреки всичко аз не съм чул конкретен случай на стружки при 2.0Д.

Изправен 2.0Д е приятен за каране, не е много шумен, елементарен като мотор....само дето хората, които си купуват А4 с 2.0Д, която да е алтернатива на нещо ново от магазина, го плащат колкото S модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и с 2.0 дизела да нямаш проблеми, но 8 години Х 50хил километра = 400 хил км. При бензина 8 години Х 20-30хил км = ~200 - 250 хил км. ,пък колата не е само двигател, по купето и окачването се разнебитват много работи при голям пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки “модерен” дизел е на кайма на 400к км... че и на 300к дори - няма никакво значение с каква нафта е каран и какви добавки са му наливани: горивната система е чао (дюзи, помпи), ДПФ-а отдавна е взел дал и той - нормално “планирано” остаряване на продукта. Това, че тук ДПФ се премахва, дюзите се рециклират и помпата се търси втора ръка “като нова” не оправдава покупката въобще.

 

Времената на дизеловите мотори като AEL приключиха преди 20+ години и няма връщане назад.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият мотор за Б8 е 3.0ТФСИ.

За съжаление само в С4 преди фейса , после го има в нормално А4 след 2013.

Дизелите - особено 2.0 се купуват да им въртят километри до припадък.

Читав и запазен, за да няма последващи драми в близко бъдеще, струва колкото С4 в БГ.

Аз лично дизел даже и от Дас Велт Дас Мелт ауто не бих си взел,а там са и скъпички.

Трябва да е на по-малко от 150 000км, ама и парите са други.

Само 36 обяви има в немско с 4х4 и диапазон 150-200к

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2011&maxMileage=200000&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2010&minMileage=150000&minPowerAsArray=PS&scopeId=C

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, Ц Е Ц О said:

Едно Ауди трябва да е куатро.

Всичко останало е компромис.

Марки  на предно бол.........

Може, аз съм на мение, че куатрото е за хлапаци и женчовци :D - истинските мъже карат на предно, а badass типовете на задно. Отделно, че всеки се бута да си търси куатро и преднячките са доста по-евтини като цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си преценя .

След 4 аудита на предно и после 5 4х4.....нещата са в полза на двойното предаване.

Ся, като изключим Олроуда, който си ми е автентичен сток, под 320коня ауди не съм имал и там предното отпада автоматично.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...