AALEXANDROV Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) @robobug Стояне, а чел ли си при 3.0 ТФСИ как стоят нещата в тази област: разход на масло => мотор-тоталка? Аз в момента съм около 4литра от смяна до смяна и се чудя, дали да пробвам да ъпгрейдна картерната вентилация... Редактирано 27 Август 2018 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Така поставен въпросът, може би имаш право, но по-скоро дезаларката я дадох като примерен мотор, но като цяло има и доста по-евтини на пазара! Но въпреки всичко , определено има нещо което ме привлича в 2.0 ТФСИ особено след като се повозих в нея, така че не мисля да го отхвърлям напълно, ами по-скоро ще дебна и ще видим какво ще стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Преди 3 часа, skertin написа: ... Изглежда, че в случая трябва да избирам не по-доброто, а най-малкото зло, но все още не мога да изчистя за себе си кое всъщност е най-малкото зло... Точно това е упражнението, когато говорим за коли втора употреба, за съжаление. Съвременното автомобилостроене далеч не залага на дълговечност на възли и детайли и след гаранцията всичко може да се случи, най-общо казано. Затова се гледа, чете се кое може да струва скъпо за отстраняване и евентуално се взима балансирано решение "ползи-разходи". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 преди 1 минута, AALEXANDROV написа: @robobug Стояне, а чел ли си при 3.0 ТФСИ как стоят нещата в тази област: разход на масло => мотор-тоталка? Аз в момента съм около 4литра от смяна до смяна и се чудя, дали да пробвам да ъпгрейдна картерната вентилация... А шамари? КОлко време ти разправям за тая картерна ПЦВ система? Да чукна на дърво след смяната й и 3000км с каране на Калояново не е пипнала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Just now, Ц Е Ц О написа: А шамари? КОлко време ти разправям за тая картерна ПЦВ система? Да чукна на дърво след смяната й и 3000км с каране на Калояново не е пипнала Това приложимо ли е за 2,0 ТФСИ или се отнася само за 3,0 ТФСИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Не... само при 3.0ТФСИ има проблем с картерната и той се отстранява лесно: правилната картерна вентилация + хубаво масло. При 2.0Т от това поколение проблема е друг и се решава с така дълго обсъждания ремонт с подмяна на буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Пожелателно е и за 2.0тфси. А с тия 4-5к за ремонт, не разбирам що им се струват много на хората, желаещи да карат такъв автомобил. Разберете, че тия коли преди 6-9г са били по 80-120к лв., нали не очаквате сега ремонти и поддръжка за по 50лв?? Едит: пожелателно е да се слагат всички последни ревизии, не само на картерната вентилация. Редактирано 27 Август 2018 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Добре, значи стигам до следния извод, ако искам А4ка с хубав С- лайн и мощен бензинов мотор, приготвям си едни 4-5к за този просволут ремонт и после се надявам само да карам и да й се радвам, ако не един дизел с 2ка ТДИ ръчка, който уж е е здрав, но като отидат дюзите или дойде време за маховика + съединител отивам на 2к.! Ми ето ми една добра тема за размисъл :). Да кажем,че хипотетично реша да взема 2ка ТФСИ и после да я ремонтирам, има ли кой да я направи като хората,че да не скоча в още по-голям филм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Just now, skertin написа: ... приготвям си едни 4-5к за този прословут ремонт и после се надявам само да карам и да й се радвам ... Мечти ... Трябват поне още толкова да я вкараш в кондиция и то направо вземай поколението с вече оправен проблем с харч на масло и обтегач на веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skertin Публикувано 27 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Поне още толкова? Значи купувам кола за 18К и давам още 10 за ремонт?!?! Ееее това вече ми идва в повече и определено не е вариант поне за мен. Редактирано 28 Август 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) 13 minutes ago, skertin said: Поне още толкова? Значи купувам кола за 18К и давам още Тия коли не струват 18к, особено с екстри. Влез в mobile.de, сложи под 150к км и гледай цени. Тия по 18к са предимно гробове )) То обслужването на скоростната кутия е 800-1000лв. Смяна на съединители е 2000-2500. Ако има мехатроник за смяна се отива на 5000 ... Другите неща, повечето са евтини )) Редактирано 27 Август 2018 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Те тия тук са на по 150 ше знаеш.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=265833444&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxMileage=200000&maxPrice=10000&minFirstRegistrationDate=2010&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=df5ce3e6-5850-dc2f-4aaa-72aad916be61 Даже са написали и колко масло харчи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 (Редактирано) Ако слушаш тука какво ти казват кола няма да си купиш нивга, ще те пратят в Швейцарското и в Американското мобиле, а може и в мобилето на остров Мадагаскар да гледаш и да сравняваш. Аз, ако сега трябваше да си купувам а4-ка от тия години бих заложил на бензина - първо не е сигурно, че ще харчи масло и второ, ако всичко друго му е изправно ремонтираш го и си го караш. Ако не - караш го докато има живот и го продаваш с някаква загуба - както е казал Къцко - "Риск печели, риск губи". Редактирано 27 Август 2018 от Diaksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 преди 4 минути, Passi написа: Даже са написали и колко масло харчи В тълковния речник думата харча е .. изразходвам пари. Правилно си я употребил. Как може огромен концерн да пусне в производство такъв двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 А те на Шкода и на Кайен слагат едни брави ти с литър масло на 1000км мислиш да ги трогнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4b8 Публикувано 27 Август 2018 Доклад Share Публикувано 27 Август 2018 Нещата са ясни като бял ден. Ако искаш да караш безпроблемно и надеждно ауди а4 след 2008 година си взимаш 2.0тди с ръчни скорости. Има един ремък за "педесе стотинки" дето се сменя на 150 000км и един обикновен съединител с маховик за хиляда лева. Toест, все едно поддържаш "желязното" 1.9тди от преди 20 години. Даже 2.0тдито в Б8 е по-здраво и по-евтино за правене от 1.9тди ПД. Тука феновете на масларките много лесно ги представят нещата тип "вадиш 4-5к и после си пееш и си караш" , ама не е точно така. Щото първо ако ще си го правиш сам тоя ремонт трябва да имаш помещение, условия, инструменти, познания и време. Не всеки може да си го направи сам вкъщи това. А ако тръгнеш да се надяваш на разни непознати сервизи - историята знае всякакви случки - или ще ти отркаднат нещо, или ще ти счупят нещо, или ще те мотаят половин година, или няма да свършат работата като хората, или ще те излъжат с парите... филма е огромен. Същата е и работата с мехатроници, мегатроници, мултитроници и прочее сложни възли дето може да ги правят свестно двама-трима човека в тая опикана държава... Затова залагаш на сигурно - 2.0тди , ръчни скорости, караш красиво ауди 2010та, гори 5 кила нафта, не се чупи, обслужва се рядко, ремонтира се евтино.... 143 коня са достатъчни, с чип 170-180кс. вече са перфектни. И без това ги наредиха тея триноги навсякъде, 211 коня масларка не ти трябва, да ти гори 10 бензин и да се чудиш кой да ти смени буталата, накрая пак ще караш със 140 по магистралата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Абе в последно време други работи се пишат за дизеляците, май беше свързано нещо със стружките, с дпф-а , едно маховиче, за десерт дюзички и танто за кукуриго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 В послено време колите станаха на над 200к км, евтините екземпляри карани с незнайна нафта и масло. Преди месец-два карах две коли с еднакви дизели 143к една след друга. Едната с мултитроник, другата 4по4, с напречен мотор. Мултитроника на 170к км, купен с гаранция от дасвелт, ръчката на 130к км, купена нова от Порше. Нищо общо в поведението на "двата" мотора. Този в мултитроника се държеше като ПД - шум, вибрации, лаг. Напречния мотор (който уж трябва да е по-шумен) може да бъде сбъркан с бензинов мотор - никакви вибрации, лек фонов шум, никакъв лаг, дърпане от всякакви обороти и развъртане с лекота до червено. Тези коли ги има вече по 6-7к евро.....и по 10-12к евро. Явно си има обективна причина за такива ценови разлики.....въпреки всичко аз не съм чул конкретен случай на стружки при 2.0Д. Изправен 2.0Д е приятен за каране, не е много шумен, елементарен като мотор....само дето хората, които си купуват А4 с 2.0Д, която да е алтернатива на нещо ново от магазина, го плащат колкото S модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Може и с 2.0 дизела да нямаш проблеми, но 8 години Х 50хил километра = 400 хил км. При бензина 8 години Х 20-30хил км = ~200 - 250 хил км. ,пък колата не е само двигател, по купето и окачването се разнебитват много работи при голям пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Всеки “модерен” дизел е на кайма на 400к км... че и на 300к дори - няма никакво значение с каква нафта е каран и какви добавки са му наливани: горивната система е чао (дюзи, помпи), ДПФ-а отдавна е взел дал и той - нормално “планирано” остаряване на продукта. Това, че тук ДПФ се премахва, дюзите се рециклират и помпата се търси втора ръка “като нова” не оправдава покупката въобще. Времената на дизеловите мотори като AEL приключиха преди 20+ години и няма връщане назад.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Бензиновият мотор за Б8 е 3.0ТФСИ. За съжаление само в С4 преди фейса , после го има в нормално А4 след 2013. Дизелите - особено 2.0 се купуват да им въртят километри до припадък. Читав и запазен, за да няма последващи драми в близко бъдеще, струва колкото С4 в БГ. Аз лично дизел даже и от Дас Велт Дас Мелт ауто не бих си взел,а там са и скъпички. Трябва да е на по-малко от 150 000км, ама и парите са други. Само 36 обяви има в немско с 4х4 и диапазон 150-200к https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&maxFirstRegistrationDate=2011&maxMileage=200000&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2010&minMileage=150000&minPowerAsArray=PS&scopeId=C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s4b8 Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 На 140 коня дизел защо ти е 4х4? Само да си вдигнеш разхода и да убиеш и малкото налична "динамика" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Едно Ауди трябва да е куатро. Всичко останало е компромис. Марки на предно бол......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 1 minute ago, Ц Е Ц О said: Едно Ауди трябва да е куатро. Всичко останало е компромис. Марки на предно бол......... Може, аз съм на мение, че куатрото е за хлапаци и женчовци - истинските мъже карат на предно, а badass типовете на задно. Отделно, че всеки се бута да си търси куатро и преднячките са доста по-евтини като цена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 Всеки си преценя . След 4 аудита на предно и после 5 4х4.....нещата са в полза на двойното предаване. Ся, като изключим Олроуда, който си ми е автентичен сток, под 320коня ауди не съм имал и там предното отпада автоматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts