BADJO Публикувано 2 Март 2007 Доклад Share Публикувано 2 Март 2007 Вземи разкости един, че си техничарче!Може да помогнеш на бая народ, ако измислиш нещо!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 6 Март 2007 Доклад Share Публикувано 6 Март 2007 Още нещо по темата потенциометър на дебитомера:http://www.audi-club.ru/forum/showpost.php...3&postcount=611Съветите са за KE III Jetronic, но си мисля, че могат да се приложат при други.С тази разлика, че стойностите на напреженията за диагностика и настройка при различните видове инжекционни системи сигурно са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eugene Публикувано 7 Март 2007 Доклад Share Публикувано 7 Март 2007 Вземи разкости един, че си техничарче!Може да помогнеш на бая народ, ако измислиш нещо!! Някой въобще пробвал ли е да кара с правена тук в бг плочка ? Как се представя колко издържа ? Щото цялата история ми се струва малко невероятна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor5 Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Пичове, чета днес тая тема!Кажете до къде стигнахте. Тез дебитомери голям проблем (мамка му). Не може по цял свят хората да карат и да им гаснат колите по светофарите (или могат???) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Абе те хората карат 7-8 години и продават,тогава идва нашия ред и почва едно тюфкане едно охкане,че нямаме възможност да вложим 500-1000 лв. в колицата.Пък тея хора по света дето като нас си карат над 10годишните коли работят поне/минимум/ за 2000 еуро и не вярвам за тях да е голям проблем да отделят 500-600 еуро.Та тая картинка със светофарите е само при нас и сигурно при по-бедните ни съседи/ако са такива/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Не им гаснат. Но на скромната цена от 845лв. с ДДС (цена на нов дебитомер, официална информация от Бош Бг) - елемента ще го има в наличност след около 3 месеца, в момента е спрян от производство и се подготвя ново обменно изделие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Да хванат да подготвят чарколяци (в частност плочки), не обменни изделия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LubomirDDD Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Абе хора аз съм с Б4 2000Е и ми изтреще дебитомера, момчетата от Бош ми обесниха че дебитомера ми струва 600лв.Моля, ако имате някаква информация от къде мога да си купа някакъв по-евтин дебитомер втора употреба, кажете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Само легенди се носят за тия дебитомери - преди време е била възможна замяната за рециклиран такъв в Юнитреид срещу около 200 лева. Е вече не е, поне не и там. Незнам в ПоршеБГ какво е положението, не съм питал. Някъде се мъдрят цени около 2000 лева за нов, но са доста "неофициални", ако мога така да ги нарека. От Бош БГ писах по-горе каква е офертата, но ще е възможно да се поръча след около 3 месеца... цената която са дали е за старото обменно изделие и е ориентировъчна, новото не се знае на каква ще бъде. Някъде се появяват и плочки само (потенциометъра на дебитомера), най вече по руски саитове, но всеки мой опит да намеря такава засега е бил неуспешен. Имаше обсъждане да се изработят такива - май пак до никъде е положението. Втора употреба е руска ролетка предвид това че потенциометъра пак няма да е в добро състояние, проверката му също е сравнително сложна, и най вероятно цената няма да е под 200 лева.Та общо взето това е, поне инфото което аз съм успял да събера до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LubomirDDD Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Имам един майстор дето ми обеснява че може да ми отвори грумналия дебитомер да ми изправи клапата да направи резби и да сложи болтове (вместо нитовете) ама не съм много убеден че така колата ще продължи да си работи без проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Току що проверих цена на плочката.незнам дали ме разбраха правилно,но ми бе дадена цена от .......193лв.Е........ все пак има такова нещо .И се продава в търг.мрежа. От мен толкоз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 30 Март 2007 Доклад Share Публикувано 30 Март 2007 Дай повече инфо де - от къде е тази цена, и за какъв двигател най-вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 5 Октомври 2007 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2007 Какво стана? Някакво развитие? Пиф, Гризли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитар Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Какво стана? Някакво развитие? Пиф, Гризли?Аз предлагам такива керамични плочки/потенциометър/ номерчето на плочката е 1288310 503.Става за Ауди Б4 а и на всички дебитомери с този номер на плочката.Някой са заменяли и плочки с номер 1288310 502, също става.Разликате е много малка в стойностите на резисторите.Цената на плочката е 25лв.Пращам я с куриер в цяла България.GSM:0886794543 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
padrebg Публикувано 13 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Здравей, колега!Номерът на дебитомера е 0 280 202 130 или 037906301С. Колата е с мотор АБК, 2000 куб. 115 к.с. Става ли за нея тази плочка. Питам, защото никога не съм отварял дебитомера и разчитам на това, че след като продаваш плочки си наясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Димитар Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Здравей, колега!Номерът на дебитомера е 0 280 202 130 или 037906301С. Колата е с мотор АБК, 2000 куб. 115 к.с. Става ли за нея тази плочка. Питам, защото никога не съм отварял дебитомера и разчитам на това, че след като продаваш плочки си наясно.Не мога да ти кажа със сигурност, защото има дебитомери с различни номера на плочките в едни и същи автомобили.Затова е най сигурно да се провери номера, като се отвори.С една лупа може да се види и самото износване на контактната писта, по която се движи плъзгача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 13 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2008 Извинявам се за тъпия вапрос ама за какво служи дебитомера и какви са симптомите при неизправен такъв,освен че колата харчи повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 14 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2008 Хм... Толкова ли е сложно да се поръчат 100-на платки в някоя платкаджийница?Дали ще се върже и по 2 лв на платка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.S.A. Публикувано 16 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2008 Аз също съм с АВК 2.0 115.И при мен проблема беше същия със износените писти,взех си от тези плочки и си реших проблема!!!номера на самата плочка при мен съвпадаше с тези на Димитар 1288310 503,а на капака имам съвсем други номера.Е малко трудно се отлепва старата плочка за да се сложи новата,но си заслужажа разправията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 та кво викаш - само с това става като нова...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Момчета ако някой го е страх имам един дебитомер дето го бях взимал да тествам разни работи на него.Но тъй като си продадох Б 4 -та може да се спазарим и за него.За повече инфо на ЛС.А инъче на оригиналня дебитомер като му оправих слоя на плочкатаи тръгна като нова.Така че щом колегата предлага цяла такава направоще е SUPER. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Да попитам как оправи "слоя" на плочката? Мисля, че за всички тук ще е интересно да разберат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Да попитам как оправи "слоя" на плочката? Мисля, че за всички тук ще е интересно да разберат.Дали не е контактен спрей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 17 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2008 Да попитам как оправи "слоя" на плочката? Мисля, че за всички тук ще е интересно да разберат.Дали не е контактен спрей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshe Публикувано 18 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2008 Е добре де .Но не е чак толкоз ефективно при всички.Значи мисля че някъде някой е споменавал:Просто забелязах че моята плочка не е толкоз похабенанавсякъде , а само там където се е допирала контактната повърхност.Просто свалих платката и разширих отворите на болтовете.Станаха елипсовидни и по този начин след монтажа и можех да наглася с 1-2 мм. плочката в различни положения.Демек на око леко я местих докато успях да настроя изцялода се движи подвижната част по незасегнатата повърхност.И наистина стана доста добре.Според мен връща от пътя за доста време.Дано съм се изразил разбираемоУспех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts