Радослав Йорданов Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Здравейте! Предварително се извинявам, ако повтарям темата! Значи става въпрос за това, че закупих автомобила "АудиА3, 1.6, 101к.с." преди 2 месеца "нов внос". Смених маслото "I.G.A.T, 10W40" и след 1100км. общ пробег, пътувах на дълго и след 100 км. ми светна дисплея, като показа "жълта лейка". Вдигнах щеката и там маслото си бе между минимума и максимума, затворих капака и след като запалих "жълтата лейка" изчезна и си продължих. След известно време ми се наложи пак да пътувам на дълго и се получи същото "жълта лейка" но вече и с надпис "min", продължих още някъде около 150-200 км. и вдигнах щеката, която показа че няма никой мужду минимума и максимума. Изчислих километрите, откакто съм сменил маслото и се оказа, че за 1100 км. е изчезнало около 500-600 грама масло. Сега дилемата ми е , дали да сменя само гумичките или направо да прибегна към смяна и на сегменти? А дали, като сменя сегментите ще се оправи проблема или само ще си набутам парите? Попитах някой познати майстори в моя град и тримата ми дадоха различни виждания по въпроса. Та въпроса ми към вас е да ми дадете напътствия какво да правя? п.п. Автомобила не пуши и работи перфектно? Редактирано 2 Декември 2018 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Между минимум и максимум имаш разлика от 1л масло,да не се окаже че за 1100км е дръпнала литър?Преди да правиш каквото и да е по двигателя,опитай смяна на маслото, Игат ако си го купувал от Евро07 аз специално не бих му имал доверие.Опитай една смяна с качествено масло от друго място,нищо не губиш.Ако пак е същата работа отиди при майстор да измери компресията и да ти каже накъде отиват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 2 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 (Редактирано) Значи майстора ми нагласи маслото да е между средата и максимума на пръчката. А относно маслото, съм го сменявал в пункт за смяна на масла и е от варел? Редактирано 2 Декември 2018 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 IGAT по принцип е марка,която масово внасят от Евро07,по ред причини от тях не бих си взел и свински опашки,та за това те съветвам да пробваш с друго масло,като няма никакъв проблем маслото да е от варел,даже шанса да попаднеш на менте е значително по-малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2018 Освен,ако не е нашибана добавка в маслото и като го е сменил си е показала проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 3 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2018 Благодаря ви за съветите! А този разход на масло каво показва? Гумички или сегменти, защото един познат каза, че не може с разход на масло 500-600 грама да са гумичките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 5 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 Здравейте! Още един въпрос. Вчера, като проверих маслото, на пръчката видях някакви налепи, които след като започнах да ги стъргам започна да се рони, като тибишир? Какви са тия отлагания и от какво са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 Сигурно са от присадката в маслото. Изпратено от моят TC55 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangusta083 Публикувано 5 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2018 На 3.12.2018 г. at 8:58, Радослав Йорданов написа: Благодаря ви за съветите! А този разход на масло каво показва? Гумички или сегменти, защото един познат каза, че не може с разход на масло 500-600 грама да са гумичките? Гумичките могат да се сменят и без да се сваля главата, но голяма разлика няма. Карал сам 1.6 AKL с motul 5w40 xcess 8100 и колата гореше над 3 литра за 10000км, като на дълго разтояние гореше доста повече от късо 30-40км. Аз лично сменях маслото два пъти, след това за 30хил. само доливах... 1.6 мотора просто си е маслояд във всичките му разновидности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TomcatF14 Публикувано 6 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2018 (Редактирано) Първо, защо караш с такова масло? От това ли пестиш? Второ, аз като я взех моята и сипах някакъв Тотал (уж по стандарти, спецификации и не знам си още какво на VW с код за моя мотор). , който го изгори за отрицателно време. И моята беше нов внос и си казах, тая кола гори яко масло. От тогава сипвам само Motul 5x40 и колкото сипя, толкова източвам. Съответно купувам само филтри MANN. Маслото и филтрите взимам от доставчик, който със сигуност знам, че не е метне (имам връзки там и за това не споделям име). Държа да отбележа, че по двигателя не съм правил нищо. Дори не съм сменял и гарнитури още. Редактирано 6 Декември 2018 от TomcatF14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 7 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2018 TomcatF14 Значи искаш да кажеш, че като си я взел , сменил си маслото и ти е горяла и след това си сменил маслото с Motul 5x40 и филтър MANN и проблема се е оправил? Преди смяната с Motul 5x40, какво масло си сложил и какъв филтър? Колко масло ти е горяла след първата смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 На 5.12.2018 г. at 18:14, mangusta083 написа: Карал сам 1.6 AKL с motul 5w40 xcess 8100 и колата гореше над 3 литра за 10000км, като на дълго разтояние гореше доста повече от късо 30-40км. Аз лично сменях маслото два пъти, след това за 30хил. само доливах... 1.6 мотора просто си е маслояд във всичките му разновидности. Пълни глупости,ако всичко е наред изобщо не бута масло.Нещата не се свеждат само да смяна на гумички и сегменти,а се проверява и геометрията на цилиндъра.Ако имаш износване и вече не е цилиндър и нямаш правилна окръжност каквото и да сменяш все тая.Допуска за отклонение 0,04мм. като най-често се износва в средната част на цилиндъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 9 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Много объркващо! Не схващам, какво е най-добре да направя? Сега последно за маслото MOTUL 5W40, да го пробвам ли или не? Кажете TomctF14 и Mangusta083, защото единият е доволен от вас , а другия не ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Ако мотора е "издухан" няма да се оправи само със смяната на масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Тия филтри ги изкарахте баси чудните, че чак от официален вносител и връзки и 'нам си какво още. Наливаш един Bardahl 5W40 или Motul ако искаш, аз лично се отказах от Мотул в полза на Бардал, взимаш си филтри MANN и се молиш да не е от нещо друго. Колко души още трябва да го напишат? Горния коментар обяснява другия вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Йорданов Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Щом ти е светнало Лейката може а масло е имало може и маслена помпа да е или в най добрия случай задръстена цедка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 9 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 (Редактирано) Един приятел работи в сервиз на "Пежо" и ми предложи да ми сложи "Тотал -10w40" и маслен филтър от тях. Каза , че е от тях маслото и по-истинско няма и че няма да изгубя много, ако пробвам. И той се съмнява, че не съм уцелил правилното масло. п.п. Току що проверих маслото в колата и се оказа, че за около 200-250 км. е изгоряла около 300 грама масло??? Ще се окаже, че гори когато си иска и по колко си иска? Не мога да повярвам, какво става? Егати и работата. И още едно нещо. Реших да пробвам да сменя първо маслото и ако тогава продължи да харчи, ще сменя гумички и сегменти. По-горе ми предлагат да сложа "Мотул" или "Бардал" 5w40 и филтър MANN ? Или да сложа такива марки масло, само че 10w40 ? Редактирано 9 Декември 2018 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Слагай 10W40 ако и него го гори с това темпо се готви за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangusta083 Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Преди 16 часа, koko76 написа: Пълни глупости,ако всичко е наред изобщо не бута масло.Нещата не се свеждат само да смяна на гумички и сегменти,а се проверява и геометрията на цилиндъра.Ако имаш износване и вече не е цилиндър и нямаш правилна окръжност каквото и да сменяш все тая.Допуска за отклонение 0,04мм. като най-често се износва в средната част на цилиндъра. Колега това е моят опит с 1.6 това споделям, като в момента имам и друго 1.6 16v 105 к.с. и то се кара с споменатото масло и си го хапва доволно. Гумичките ги смених защото е лесно, но както казах голям ефект нямаше, макар и очевадната разлика м/у старите и новите. Я кажи сега твоето колко гори, че ми стана интересно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Преди 16 часа, loshia.1993 написа: Слагай 10W40 ако и него го гори с това темпо се готви за ремонт. Аз и сега съм с масло с визкозитет 10w40 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Объркал съм се че си с 5в40.Сложи друга марка,това е най-евтиния вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 10 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 А да не е по-тънко - 5w40 ? Защото от някои по-горни коментари, колеги са писали, че са оправили проблема, като са сложили по-тънко 5w40 ? Не знам каква е логиката, ама....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 10 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2018 Преди 16 часа, mangusta083 написа: Колега това е моят опит с 1.6 това споделям, като в момента имам и друго 1.6 16v 105 к.с. и то се кара с споменатото масло и си го хапва доволно. Гумичките ги смених защото е лесно, но както казах голям ефект нямаше, макар и очевадната разлика м/у старите и новите. Я кажи сега твоето колко гори, че ми стана интересно ? На моето съм му направил основен ремонт и в момента е с ризи и няма никакво бутане на масло.И го карам с 5W40.Преди ремонта ми буташе около 500 мл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 11 Декември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2018 (Редактирано) Около 500 мл., ама на колко километра? п.п. Смяната на гумичките на клапани, без да се сваля главата, качествена ли е ? Редактирано 12 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 12 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2018 (Редактирано) На 10000 км. Да качествено е,на дост коли съм го правил. Редактирано 12 Декември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване