shatsi70 Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Искам да запитам възможно ли е акумулатора да ми пада рязко при пристой в гараж, където работят много агрегати за климатици на магазин? Гаража е парко място и е с много места! Когато е извън гаража и при минус температури, показва пълна батерия при пристой над 12 часа. При влизане в гаража и заключване, пада до 10%!? Дали тези работещи агригати, вдигащи и много шум, могат да повлияят така на батерията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 тея агрегати сигурно създават голямо магнитно поле и интерференцията точи акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Сигурен ли си че нямаш тракер за проследяване който след като загуби връзка с GSM мрежата (или със сателити на GPS) започва да ги търси упорито и да харчи много ток? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Just now, kpematop said: тея агрегати сигурно създават голямо магнитно поле и интерференцията точи акумулатора Само това ще да е... Колега, я виж акумулатора колко е стар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shatsi70 Публикувано 8 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Колата я закупих преди 1 месец. Акумулаторът е на 3 години и половина. За тракер за проследяване не ми е казал че има. Съмняват ме агрегатите, защото когато я оставя навън и при минус 7 градуса не мръдна зарядът на батерията. Влезна ли вътре и пада веднага. Гража - мястото го взех преди две седмици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 преди 27 минути, CVT написа: тракер за проследяване Е това е скрито някъде у бубуто и както ти казаха, като няма връзка настава сеч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Това е много интересно. Но ме съмнява варианта за тракер, защото като са го правили би трябвало да е предвиден варианта за подземни гаражи като се има предвид колко много има на запад, че на по няколко подземни етажа. Освен ако не е повреден или не е оригинален, а някаква допълнителна система с неясни параметри. Друг вариант е нещо от машините да не позволява на някоя система да заспи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shatsi70 Публикувано 8 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Няма да е от тракер. Със сигурност няма такъв. Има втори имобилайзер, но при него няма сим карта. Явно ще търся друг гараж. Благодаря за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 И не ти ли е интересно да разбереш защо се получава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 (Редактирано) 10 minutes ago, shatsi70 said: Няма да е от тракер. Със сигурност няма такъв. Има втори имобилайзер, но при него няма сим карта. Явно ще търся друг гараж. Благодаря за отговорите! Това е предположение, но сетих се за тракер, защото ги разработвам и един от прототипите ми имаше точно този проблем в подземни гаражи. Първоначалното свързване към GSM мрежата черпи мното ток, и ако връзката беше слаба и постоянно се прекъсваше, тракера се свързваше и откачаше по 2-3 пъти в минута и изтощаваше акумулатора за нула време. Сега чувам че някои Каско фирми в България са започнали да слагат GSM тракери заедно с допълнителния имобилайзер. За тях най-често се използват електронни SIM карти (eSIM) които са виртуални. Редактирано 8 Януари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Разкажи за тия виртуални карти. Имаш предвид, че получават достъп до мрежата без да има карта, т.е. операторът им е дал средства да достъпят мрежата му без да има карта. Не съм очаквал да го направят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 (Редактирано) Виж тук: цък! Просто са вградени в устройството на чип и могат да се регистрират към различни оператори. Каско фирмата може да им плаща месечната такса към оператора. Новите Айфони също май ги имат. Редактирано 8 Януари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shatsi70 Публикувано 8 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 Може в този случай и да е от тракера, но предния собственик също е държал колата в гараж и не е имал подобен проблем. Имобилайзера втория е сложен заради каското (изискаване), а гаража е на -1 етаж и при тези агрегати нищо чудно това да е проблема. Ще пробвам с друг гараж на познат за давидя дали пак ще прави този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 (Редактирано) Така и предполагах, но не мога да си представя да се случи. За е-сим Редактирано 8 Януари 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2019 към автора: когато отидеш в гаража, без да отключваш колата, виж през прозореца дали ти свети копчето за аварийните? Или я заключи и виж след колко минути ще загасне? за еSIM - не ми се вярва да има тракери вече с eSIM и още повече в бг застрахователите да са навлезли. Всичко си е още със стандартна сим карта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Нищо не пречи да са внесли такива устройства с поддръжка на е-сим. Обаче това не значи, че операторите ще ги допуснат да се свържат. Вече е друг въпрос, ако устройството не спира да се мъчи да се свърже, макар и предварително обречено на неуспех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Пробвай да нощува в друг гараж. Или на минус най-най-долу в някой мол за един ден опитай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 E може да е пускане на данни през GSМ мрежата .. как може да звъниш на 112 без сим а и какво пречи както навремето мобифоните симкартата да е в телефона и само да им даваш уникалния кода и оператора да си я добавя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 А1 и Теленор не работят към момента с eSIM със сигурност. Далече им е, пък и мисля, че по-скоро биха се дърпали, но вероятно е неизбежно... Just now, ivo.petkov said: E може да е пускане на данни през GSМ мрежата .. как може да звъниш на 112 без сим а и какво пречи както навремето мобифоните симкартата да е в телефона и само да им даваш уникалния кода и оператора да си я добавя ... на 112 звъниш ексклузивно. Данни по GSM мрежата ти трябва най-малкото GPRS, което операторите никога няма да ти пуснат, без да имаш сим за някой оператор и този оператор да има роаминг с настоящия, в който си регнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 (Редактирано) Не мисля че eSim е далече, ако вече го има в Чехия, Унгария и Хърватия, ще дойде скоро и при нас. Тракери и други устройства които го поддържат вече се произвеждат и продават. Тракерите които аз разработвам използват също отворени Wi-Fi мрежи, но не вярвам колегата да има такъв, пък и при тях тока който се харчи е доста малък. Редактирано 9 Януари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Проблемът е в операторите, а не в хардуера. те нямат интерес от това, трябва да бъдат принудени с някакъв закон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 2 hours ago, CVT said: Не мисля че eSim е далече, ако вече го има в Чехия, Унгария и Хърватия, ще дойде скоро и при нас. Тракери и други устройства които го поддържат вече се произвеждат и продават. Тракерите които аз разработвам използват също отворени Wi-Fi мрежи, но не вярвам колегата да има такъв, пък и при тях тока който се харчи е доста малък. днес говорих с хора от теленор и А1 точно за eSIM. Далече е при тях, не защото технологията не е налична. @CVT: ползваш ли LoRa или NBIoT? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 (Редактирано) Още не. За сега само 2G ако има SIM карта и връзка, или отворени Wi-Fi ако няма. Относно еSIM - точно операторите се дърпат, а производителите на хардуер го искат защото сваля цената на производство. Да слагаш държач за SIM карта и някаква вратичка или слот за нея излиза доста по-скъпо отколкото да е на чип. Но след като в 10 държави в света вече има оператори които го поддържат мисля че ще се наложи. Редактирано 9 Януари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shatsi70 Публикувано 9 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 Преди 13 часа, OvivO написа: към автора: когато отидеш в гаража, без да отключваш колата, виж през прозореца дали ти свети копчето за аварийните? Или я заключи и виж след колко минути ще загасне? за еSIM - не ми се вярва да има тракери вече с eSIM и още повече в бг застрахователите да са навлезли. Всичко си е още със стандартна сим карта. За това също се замислих, защото забелязах да свети лампата на аварийните и докато тръгнах не угасна! Как мога да я угася? Когато е навън колата не свети. При минусови температури също не пада батерията когато колата не е в гаража. В Гаража пада до 10% но паля нормално и ако я нямам тази екстра да ми показва колко е зареден, няма да разбера че е паднала батерията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2019 (Редактирано) заключи я и чакай да видиш кога ще загасне, трябва да е в рамките на 2 до 5 минути. виж и с VCDS в battery manager module параметър Battery State of Charge SOC - на колко процента е. Редактирано 9 Януари 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване