Jump to content

Audi A5 Sportback 2.0 TDI S-Line от Германия.


Recommended Posts

Като гледам оборудването на колата, не ми се вярва да е с базовата музика. Попитай, ще ти отоговорят. Иначе и аз бях с базовата и по-лоша фабрична музика на кола не съм имал, а все пак е премиум автомобил. Ретрофита на музиката не е сложен и както казва колегата само със смяната на модула се усеща разликата, но аз си сложих и говорителя в таблото, смених предните във вратите, буфер в багажника и в последствие си сложих и говорителите в малките триъгълничета на предните врати и сега музиката е такава каквато трябва да бъде в такъв автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 11 минути, Бако Мецан написа:

 

Моята музика беше най-слабата, реших да ъпгрейдна и да сложа събвуфер. Сменя се и модула за музиката, защото трябва да има управление за събвуфер, мога да ти кажа, че само след смяна на модула колата свирна брутално, въобще нямаше нужда от никакъв събвуфер. Модула го взех от ebay, не си спомням колко струваше, но не беше нищо страшно. 

Иначе стандартната музика е боклук, но се оправя лесно проблема.

След смяна на модул, и други възможни ъпгрейди, остават ли активни стоковите бутони и лостове за управление на музиката? Текущо съм с изцяло различна от стоковата аудио система, с усилвател, огромен субуфер в багажника, и нов ресивър. Запазих само задни колони - JBL. С новата конфигурация не ми работи нищо стоково свързано с аудиото. Разваля се вида на колата, мястото в багажника става кът, и окабеляването беше трудно.

Just now, HUGO написа:

Като гледам оборудването на колата, не ми се вярва да е с базовата музика. Попитай, ще ти отоговорят. Иначе и аз бях с базовата и по-лоша фабрична музика на кола не съм имал, а все пак е премиум автомобил. Ретрофита на музиката не е сложен и както казва колегата само със смяната на модула се усеща разликата, но аз си сложих и говорителя в таблото, смених предните във вратите, буфер в багажника и в последствие си сложих и говорителите в малките триъгълничета на предните врати и сега музиката е такава каквато трябва да бъде в такъв автомобил.

И аз това се чудя, толкова S-Line надписчета, и други глезотии, а свястна музика да няма. Една шапка пари за кола, и да звучи като радио от 90-те не ми допада. Ще питам търговеца дали има поне активна ASS система, B&O няма, личи си от корите на колоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за което аз говоря е изцяло преминаване към по-високия клас музика за колата, като всичко е сменено със стоково и всички бутони и визия на колата са като преди. Разликата е в допълнително окабеляване, нови говорители и смяна на радио модула с този от по-високия клас, но пак стоков. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според това, което прочетох вариантите за музика са три.

1. Стокова, пасивна аудио система с осем говорителя (най-слабият вариант).

2. Audi Sound System (ASS) (~180W) (най-вероятно не е RMS)

3. Bang & Olufsen sound system (450W+)

Идеята, до колкото разбирам е да закупя употребяван комплект говорители и модул B&O, например от ebay, или има 3rd party цялостни решения на пазара, с които мога да ъпгрейдна?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше най-слабата, смених само модула и сложих събвуфер, колегата се е постарал повече. Вариант да смениш музиката с B&O е ужас, поне така ми го представиха. Всичко е долу и остава само купето, не че е невъзможно, но е супер много работа. Относно въпроса ти - бутоните за управление на музиката си остават активни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко лаишки въпрос, но какво се има в предив под модул? Усилвател? Нещо такова - Rockford Fosgate T750x1bd.

Или това  (Audi VW Radio Control Unit OEM 4G1035053G) - https://www.ebay.com/itm/Audi-VW-Radio-Control-Unit-OEM-4G1035053G/113601015664?epid=22021996526&hash=item1a7325ef70:g:HIYAAOSwhO9bYyWP:rk:34:pf:0 ?

Смяната на модула защо се налага? За да поддържа управление на субуфер ли? Ако автомобилът е с ASS, но активен, значи вече има модул със субуфер, и ще се наложи само смяна на субуфер, плюс говорители?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Смяната на модула се налага точно за да поддържа управлението на събуфера.

Не е усилвател, ето това ми е стария модул Модул, на новия нямам номера, но ако държиш да знаеш кой е точно бих могъл да го намеря.

Ако колата има модул със събуфер значи има събуфер и няма нужда да сменяш нищо защото си с по-силната музика.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изясниха ми се нещата. Благодаря за съдействието! Имаш ли идея новият ти модул колко канален, и с каква изходна мощност е (peak/rms)?

Най-ефективно ми се вижда да се свърже един моно или двуканален усилвател (бридж) (alpine/kenwood) след радио модула, с 300/400W RMS, и към усилвателя да се свърже събуфер с 500W RMS. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ми говори това, сори. Също нямам идея новия модул с каква изходна мощност е. Ако искаш да разгледаш колата какво представлява и как свири музика, как се движи, държи, изглежда на живо ми пиши и ще ти я покажа да добиеш малко по-добра представа за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В обяват пише, че автомобилът е четири местен, но на една от снимките се вижда колан по средата. Някой пробвал ли е да вози трима възрастни на задните седалки? Изобщо има ли място за възрастни отзад?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този от обявата е 5 местен, защото задните колани са 3. А ако бяха два тогава ще е 4 местен. Разликата е само в това мястото за седящите е еднакво за 4 и 5 местните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е ако по документи е четири местен, по време на регистрация в КАТ да ми направят проблем за регистрация като пет местен. Важи ли още данъчното облекчение при хомологация N1, и струва ли си регистрация като четири местен, само заради по-ниския данък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, fifipaldi said:

5 местен си е и се возят спокойно по 5 човека вътре.

Отзад, Три деца или двама възрастни, го виждам аз. 

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, robobug написа:

Това сигурно ли е?

За данъка - със сигурност ще се плаща нормален. Въпросът е дали все още се предлагат чисто нови автомобили с Н1, за да се използва данъчен кредит. Знам със сигурност от приятел, че новият туарег няма нито опция н1 нито 7 места, т.е. отпада от класациите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с N1 си важи. Само че, трябва колата още от нова да е регистрирана като такава. Тази щом е с 5 колана не е. Пътя ти сам да е направиш N1 не ми е ясен и не мога да кажа, но предполагам е голяма хамалогия. За инфо само, моята е 3+1 и не е N1. Когато е N1, данъка не е стандартен, значително по-евтин! Гарантирам от личен опит.

Редактирано от HUGO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 месеца, пловдивския дилър прати чисто нов Тигуан в Германия да му резнат колана и издадат Н1 сертификат, преди да регистрират колата и да си я вземем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавачът твърдо се придържа към твърда цена, и не отстъпва и цент. Писах, че 17800eur е честна цена за Audi без Quattro, B&O, ръчни, малък двг и 100к+ км, но без успех, това е цената.

Зимни гуми също няма, с което автоматично отпада вариантът за докарване на ход. Дори да намеря гуми в Германия, ще ми трябват и други джанти, 19-ките не смятам, че са ОК за зимата.

За сметка на това, едногодишната гаранция важи в България, и преди да предадат автомобила го сервизират. 

Долу-горе си направих сметката. Доста висока ми се вижда вече, и надхвърля предварителния ми максимален бюджет от 40к. 
Имам спестени около 55к, и случайно ако първата година излезе някой скъп ремонт, който не се посреща от гранацията, ще ме върне на нулата този автомобил. 
Не съм се отказал, но се замислям дали си заслужава, особено пък ако е четириместен и тесен отзад. Имам малко дете (на две и половина), което ще се вози отзад, плюс жена ми се вози отзад при детето. Ако в кола за 40K главата ти постоянно се сурка в тавана...

Ако някой има нещо за добавяне да сподели.

Автомобил: 36000
Банкова такса: 200
Платформа: 1600
ГО: 300

Годишен данък: 250
Винетка: 100
Преглед: 50
Екотакса: 290
КАТ: 54
Нови зимни гуми: 225/50/17: 1000
Джанти за зимни гуми 17 цола, употребявани: 1000
Каско: 1500
---
Общо: 42344 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, petrishki said:

Преди 3 месеца, пловдивския дилър прати чисто нов Тигуан в Германия да му резнат колана и издадат Н1 сертификат, преди да регистрират колата и да си я вземем.

Глупости говоря, в София са го издали :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си А4 B8 комби след като тази А5-ца ти се вижда скъпа (което си е така).

Може би ще ти пасне добре една А4-ка щом имаш дете, тъкмо ще имате място за играчки колички и какво ли още не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...