tonydst Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 Здравейте колеги. Замислил съм се да сменям моята вечна 80, Б4 и съм се ориентирал към Ауди А4, Б6, комби, 3,0 литра, 220 к.с. Интересува ме каква е поддръжката на този двигател, претенциозен ли е и кои са му слабите места ? За какво трябва да се оглеждам при покупката на този автомобил ? Разбира се, мисля да слагам газ. Ще се радвам да споделите всякакви мнения свързани с модела. Пределите благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 Следя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 1 hour ago, tonydst said: Здравейте колеги. Замислил съм се да сменям моята вечна 80, Б4 и съм се ориентирал към Ауди А4, Б6, комби, 3,0 литра, 220 к.с. Интересува ме каква е поддръжката на този двигател, претенциозен ли е и кои са му слабите места ? За какво трябва да се оглеждам при покупката на този автомобил ? Разбира се, мисля да слагам газ. Ще се радвам да споделите всякакви мнения свързани с модела. Пределите благодаря. Ето, чети: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djib Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Колега аз я имам 3 години вече,внос е от швейцария и нямам никакви проблеми,карам с газ романо за 1800лв.И само съм обслужвал консумативи,който са по евтини от дизел,в момента я продавам ,защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изппащам ти да видиш истиска кола,а не кенефите по автокъщите.https://m.mobile.bg/details/11502626795448440 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonydst Публикувано 16 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 преди 15 минути, Djib написа: Колега аз я имам 3 години вече,внос е от швейцария и нямам никакви проблеми,карам с газ романо за 1800лв.И само съм обслужвал консумативи,който са по евтини от дизел,в момента я продавам ,защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изппащам ти да видиш истиска кола,а не кенефите по автокъщите.https://m.mobile.bg/details/11502626795448440 Благодаря за предложението, но си търся с ръчни скорости. Иначе аудинцето изглежда много добре. На 3/15/2019 at 20:44, royce написа: Ето, чети: Мерси ! преди 17 минути, Djib написа: Колега аз я имам 3 години вече,внос е от швейцария и нямам никакви проблеми,карам с газ романо за 1800лв.И само съм обслужвал консумативи,който са по евтини от дизел,в момента я продавам ,защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изппащам ти да видиш истиска кола,а не кенефите по автокъщите.https://m.mobile.bg/details/11502626795448440 Благодаря за предложението, но си търся с ръчни скорости. Иначе аудинцето изглежда много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 @tonydst Аз направих тая грешка с ръчните скорости. Кутията е много къса. 1 hour ago, Djib said: ... защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога ... А то щото тоя мотор и той е цвята и рози ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Може да не е, но е бензин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djib Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Колега този автомат няма нищо общо с мултитроника на предно където го монтират,тази кутия е типтроник и е безпроблемна и обслужването и е по евтино от ръчните скорости и караш 70 хиляди без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Доста весели неща написа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 (Редактирано) @loshdancho Явно и моите представи нещо са изкривени ... 4 hours ago, Djib said: Колега този автомат няма нищо общо с мултитроника на предно където го монтират,тази кутия е типтроник и е безпроблемна и обслужването и е по евтино от ръчните скорости и караш 70 хиляди без проблем. Джипка, цените мисля са нещо от сорта на т'ва: Обслужване ръчна скоростна кутия = смяна на масло - 200 ÷ 250 лв Обслужване автоматична скоростна кутия = смяна на масло + филтър + масло преден диф + масло торсен - 650 ÷ 750 лв Ремонт ръчна скоростна кутия = смяна на съединител + маховик - 1500 ÷ 1800 лв Ремонт автоматична скоростна кутия = рециклиране на хидро + смяна на пакети + ново масло и филтър - 2500 ÷ 3500 лв Нещо от тоя род са цените ... може и аз да бъркам ... Редактирано 17 Март 2019 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Голямо гадаене с тия цени и не само автора на темата пише весели неща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Ръчните кутии са вече отживелица. С типтроника ще се родиш..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 (Редактирано) На 3/15/2019 at 18:52, tonydst написа: Здравейте колеги. Замислил съм се да сменям моята вечна 80, Б4 и съм се ориентирал към Ауди А4, Б6, комби, 3,0 литра, 220 к.с. Интересува ме каква е поддръжката на този двигател, претенциозен ли е и кои са му слабите места ? За какво трябва да се оглеждам при покупката на този автомобил ? Разбира се, мисля да слагам газ. Ще се радвам да споделите всякакви мнения свързани с модела. Пределите благодаря. Двигателя е много хубав, казвам го с респект, проектиран е през далечната 2000г., има много иновации в дизайна и отговаря на ЕВРО 4, а също е добре да се знае, че това е най-евтиният за обслужване V-6 на Ауди. Дотук с хубавите новини! Ако си късмтелия по природа и досега си уцелвал поне една шестица от ТОТО-то, значи ще намериш кола с такъв двигател в добро състояние и ще му се радваш, и то много. Но реалността е такава, че кола с такъв двигател би следвало вече да е на доста години и съответно рядко се е била застоявала в гаража на някой немец/ австриец/ швейцарец/ италианец, без да навърта прилични километри на година, и то без никаква поддръжка, за което пък всъщност първият собственик е платил на Audi AG, една не малка сума пари. Казано по разбираемо, намирането на технически запазен екземпляр е мисия, която ти решаваш дали ще поемеш за своя цел, или може би ще прецениш, че е по-добре някой детски мечти да не се сбъдват. Иновативен за времето си агрегат, който страда много от неправилен подбор на вискозитет на моторното масло, както и от липса на знания за техниката му. Придвижва много приятно купетата на А4 B6, А6 C5, А6 4F, където ако е оборудван с автоматични скорости върви страхотно и много приятно, като дори на предно с мултитроник е ефикасна комбинация, но с ръчните скорости е леко неудобен (върви точно толкова колкото и 1,8Т, с тази разлика че може да тегли каравана без да прегрява). Мотора разгръща плавно мощността си, разполага с постоянен въртящ момент и горивната му икономия е по-скоро на магистрален круизър. Конвертирането му към алтернативно гориво - втечнен петролен газ (LPG) или т.нар, "ГАЗ", не му се отразява добре. Редактирано 18 Март 2019 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonydst Публикувано 18 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 (Редактирано) Много благодаря за изчерпателното описание. Редактирано 19 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Преди 11 часа, Nikosaul написа: .. Конвертирането му към алтернативно гориво - втечнен петролен газ (LPG) или т.нар, "ГАЗ", не му се отразява добре. Единствено с това не съм съгласен, имам почти 90 000км каране само на газ без никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonydst Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Преди 11 часа, Nikosaul написа: Двигателя е много хубав, казвам го с респект, проектиран е през далечната 2000г., има много иновации в дизайна и отговаря на ЕВРО 4, а също е добре да се знае, че това е най-евтиният за обслужване V-6 на Ауди. Дотук с хубавите новини! Ако си късмтелия по природа и досега си уцелвал поне една шестица от ТОТО-то, значи ще намериш кола с такъв двигател в добро състояние и ще му се радваш, и то много. Но реалността е такава, че кола с такъв двигател би следвало вече да е на доста години и съответно рядко се е била застоявала в гаража на някой немец/ австриец/ швейцарец/ италианец, без да навърта прилични километри на година, и то без никаква поддръжка, за което пък всъщност първият собственик е платил на Audi AG, една не малка сума пари. Казано по разбираемо, намирането на технически запазен екземпляр е мисия, която ти решаваш дали ще поемеш за своя цел, или може би ще прецениш, че е по-добре някой детски мечти да не се сбъдват. Иновативен за времето си агрегат, който страда много от неправилен подбор на вискозитет на моторното масло, както и от липса на знания за техниката му. Придвижва много приятно купетата на А4 B6, А6 C5, А6 4F, където ако е оборудван с автоматични скорости върви страхотно и много приятно, като дори на предно с мултитроник е ефикасна комбинация, но с ръчните скорости е леко неудобен (върви точно толкова колкото и 1,8Т, с тази разлика че може да тегли каравана без да прегрява). Мотора разгръща плавно мощността си, разполага с постоянен въртящ момент и горивната му икономия е по-скоро на магистрален круизър. Конвертирането му към алтернативно гориво - втечнен петролен газ (LPG) или т.нар, "ГАЗ", не му се отразява добре. Виждам, че сте запознат. А удобно ли е да споделите мнение относно 1,8 турбо, 190к.с, отново за Ауди Б6 ? Поддръжка, здравина и дали е ок на газ. Предварително благодаря. Преди 8 часа, tonydst написа: Много благодаря за изчерпателното описание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Ок е на газ. Върви колкото 3.0, харчи доста по-малко. Разбира се е с турбина и мощността е в определен диапазон. Евтин за поддръжка. Проблема му е само късата скоростна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Сменя я с такава от 2.5 (+ заден диф), чипва мотора и си кара без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 On 3/16/2019 at 8:52 PM, Djib said: ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изпращам ти да видиш И аз така www.mobile.bg/11552667193222473 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 12 hours ago, royce said: Сменя я с такава от 2.5 (+ заден диф), чипва мотора и си кара без проблем. Доста дълга ще дойде от 2.5....а и намирането на такава кутия без луфтове ще е доста трудно. Колкото до смяната - не е много по-трудоемко от смяна на съединител. Също имам наблюдения, че 3.0 няма проблем с газ. При препродажба 1.8т ще има по-висока стойност. Много пъти е писано - големите атмосферни мотори имат предимство при тръгване (което е за сметка и на разход) и до там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 На теория атмосферният мотор би следвало и да се износва значително по-малко при равни други условия. Дали така е и на практика - не знам, но най-вероятно да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Това ми е от поддръжката на колата за 3г. и половина. Общо взето освен две обслужвания на ангренаж, другите пари са дадени за болежки по самите B6, а не конкретно по 3.0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 На 20.03.2019 г. at 8:11, nickgaidarov написа: На теория атмосферният мотор би следвало и да се износва значително по-малко при равни други условия. Дали така е и на практика - не знам, но най-вероятно да. Практиката показва, че обикновено грешиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 Тоя атмосферен кашкавал още ли се коментира? Всички бягат от него, обикновено, който го продава е защото гори масло в прекомерни количества. Иначе в комбинация с автомат наистина е много приятен, но риска от това да се чудиш как да го върнеш от отвъдното не си струва според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) On 3.04.2019 г. at 8:54 AM, plamenkooo said: Това ми е от поддръжката на колата за 3г. и половина. Общо взето освен две обслужвания на ангренаж, другите пари са дадени за болежки по самите B6, а не конкретно по 3.0. 4фката добре ми се е вързала явно. При мен тотала е малко отгоре за 3 години... Ама 13 покупна и около 6-7 отгоре поддръжка. Редактирано 5 Април 2019 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване