Jump to content

Ще си купувам А4 - вижте го и кажете струва ли си


rexxxxx

Recommended Posts

Ето това АУДИ си харесах.

th_07466_ABCD0001_122_116lo.JPGth_07472_ABCD0003_122_170lo.JPGth_07475_ABCD0006_122_107lo.JPGth_07486_ABCD0005_122_111lo.JPG

th_07492_ABCD0008_122_59lo.JPG

снимките са от телефон и не са много добри

Параметрите му са:

1998 година.

Внос от Италия

66000 км ?!?!? - може и да са реални ужасно е запазено

Двигател бензин 1.8 125 коня

комби

Екстри:

Ел стъкла, ел. огледала, автопилот, климатроник, ел. настойка на седалката, оригинално стерео (касетофон) ел. настр. фарове. борд. компютър. лети джанти (оригинални на ауди) и широки гуми.

уникалното е че изглежда като ново - салона му е без ниакакви забележки - никъде е протрито или захабено. като от фабриката направо

като го запалиха двигателя работи равномерно и мърка.

преди да го купя мисля да го мина на АУДИ сервиза на Порше в София.

искат му 11 000 лв.

според вас струва ли си ?

моля мнения подкрепени с основания - мерси предварително.

П.С. има си книжки които също са в много добра форма - като нови + калъвката им е такава.

Редактирано от rexxxxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

конкретно само по снимки ни6то неможе да се каже....много лъскава изглежда от вън...и за тези пари гаранция и се е случило нещо...къде са пластмасите над акомулатора ( по интересното защо са сваляни) и в казанчето няма антифриз или аз не го виждам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за акумолатора не знам какво трябва да има.

антифриз си имаше - просто е по-бистър а и телефона не го е хванал на снимката.

не знам какво и е но други толкова запазени там нямаше но и цената за бензин не е ниска - съдя по обявите и цените на пазара.

аз във всички случаи мисля да я мина на диагностика преди да я плащам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза трябва да е червен...от черното оплатнение на кум предното стъкло има пластамаса и въобще не се вижда акомулатор и в прочие :D Иначе та да е на тия километри тая 9 годи6на кола

излиза че е карана по малко от 7500км на година....което си е доста малко...огледаи я по сериозно за удари !!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако толкова си и навит, запали я и иди ина 500-1000м по-нататък, при Мишо, да я погледне.

До тук си чешем езиците. Освен това моята също е без кора над акумулатора. Вярно, води се преди 95-96 и одеалото на капака ми го няма, ама знам защо, на някого му е трябвало.

Това за километрите са празнин приказки.

За това, при Мишо, поне да си сигурен, че някои неща са такива, каквито ти ги пише в рекламата на колата.

Другото е късмет. Има магазинни коли, които като излязат от витрината, отиват в сервиза и там си умират....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако толкова си и навит, запали я и иди ина 500-1000м по-нататък, при Мишо, да я погледне.

До тук си чешем езиците. Освен това моята също е без кора над акумулатора. Вярно, води се преди 95-96 и одеалото на капака ми го няма, ама знам защо, на някого му е трябвало.

Това за километрите са празнин приказки.

За това, при Мишо, поне да си сигурен, че някои неща са такива, каквито ти ги пише в рекламата на колата.

Другото е късмет. Има магазинни коли, които като излязат от витрината, отиват в сервиза и там си умират....

Кой е този Мишо и къде да го намеря ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те интересува, ще ти пусна телефона му на лично съобщение. Инак има тема "Клубни майстори", там има обяснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат ми тая пласмаса на акумулатора,до 99г. не я слагат така 4е....пак ако даржиш у магазина я има срещу 70-90лв.

колкото до антифриза не се лажете по цвета може и син да е може и бял па това е само боя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения е тоя които отговаря на ВАГ стандартите...което значи че не е оригинален или сервизиран в бг,което значи че е имала проблем ( хвърлих и бобец :respekt: ) Такава пластамаса съм виждал и на А4-ка 95-година 1.8 , та нз кои ти го каза това...

Но аз спирам да гадая по снимките...колегата да я закара на диагностика и да я огледа за удари наи вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бате нема да споря това 4е си видял нещо не зна4и 4е е изтина нали?както ти казвам всеки може да си я купи и сложи ок? пак за 4ервената те4ност що не проумееш 4е това е посто цвят кво зна4и VAG стандарт ти знаеш ли защо е тоя антифриз-ми щото кофти антифриза има саставки от които алуминия корозира,пак както добре знаеш предполагам в моторати има доста алуминии,кои ми каза ли?? ми фен сам на ауди и се интересувам

Редактирано от gesev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Горубляне кола (пък и всичко друго) на реални километри няма ...

И да е била на 60к ще я върнат на 15к това си е традиция при тях, гледай колата не гледай километража. Годината която ти казват, е поне с една година по-стара, лъжат ей така за обичай ...

Погледни датите за изпитанията на коланите, ако стоят, и сложи не повече от два месеца.

И понеже е А4 гледай окачването ... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите не са реални 100%!Никой не може да ме убеди!Ако бяха реални,цената би била 15 000+!

За антифриза няма нужда от спорове!Бял,син,червен,кафяв...

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега дано случиш на кола............

Аз така се бях навил, гледах и А6 и А4 и само кенефи бяха........, много далеч от представата ми за хубава кола

Дано ти имаш по-голям успех и колата найстина си струва :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не се пренавивай! После разочарованието е по-голямо и още повече боли!

По-добре дай 200-300 лв. за оглед и тест по сервизи, отколкото да дадеш толкова пари!

А за реалните километри, просто забрави!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gesev последен коментар по тоя антифриз че станахме исторически :) Кои в италия си сменя сам антифриза ? Като закараш колата в сервиз има каталог,хората гледат и ти слагат каквото е предписано...в този случаи моважното е че антифриза не е червен (не толкова какви са му своиствата защото това неможе да се разбере от снимката) От завода колата излиза с червен...Тове ме кара да мисля че антифриза е сменян в Бг...значи колата е имала теч...от какво? може би от удар...

Ама както и да е тука всички се чешаме езиците и си фантазираме .

По-добре дай 200-300 лв. за оглед и тест по сервизи, отколкото да дадеш толкова пари!
:hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След кратък размисъл (не съм спал цяла нощ) :hilezh: и след диагностика при Мишо - колата е капарирана - утре я взимам и дано нямам много ядове с нея.

благодаря на всички които писаха в тази тема.

ще пиша скоро как се държи.

П.С. При диагностиката си показа, че колата наистина не е с реалните си километри но се надявам, че всичко и е така запазено както салона и двигателя (на външен вид)

Редактирано от rexxxxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gesev последен коментар по тоя антифриз че станахме исторически :hilezh: Кои в италия си сменя сам антифриза ? Като закараш колата в сервиз има каталог,хората гледат и ти слагат каквото е предписано...в този случаи моважното е че антифриза не е червен (не толкова какви са му своиствата защото това неможе да се разбере от снимката) От завода колата излиза с червен...

По старите са със зелен....

Като я гледам май е обслужвана в Ауди сервиз,може и да е си е на реални километри,ако си има сервизна книжка нищо чудно.

Редактирано от deliveryman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След кратък размисъл (не съм спал цяла нощ) :hilezh: и след диагностика при Мишо - колата е капарирана - утре я взимам и дано нямам много ядове с нея.

Чудесно!Честито!Със здраве да си я търкаляш!Няма да съжаляваш!Желая ти хиляди безаварийни!

Аз си казах,само километрите не ми се връзват,иначе колата е супер!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата изглежда страхотно, запазена, има си екстри, оригиналното стерео, борд.комп, и т.н , отиди да я погледнат в някои сервиз (диагностика) и се меткай ако сичко е наред.

Лично аз бих я взел. Много ми харесва.

Успех с покупката! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rexxxxx, честита покупка, дано те радва дълго време!

Ако имаш възможност моля те пусни малко инфо колко ти излезе смяната на всичко задължително за нова кола (масла, ремъци,...) и застраховките. Надявам се в скоро време и аз да скоча на такава, та да имам някаква представа :steinigung: Знам, че има много теми по въпроса, ама друго си е човек да има прясна-прясна информация :flipoff:

Редактирано от Bat'Pesho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rexxxxx, честита покупка, дано те радва дълго време!

Ако имаш възможност моля те пусни малко инфо колко ти излезе смяната на всичко задължително за нова кола (масла, ремъци,...) и застраховките. Надявам се в скоро време и аз да скоча на такава, та да имам някаква представа :flipoff: Знам, че има много теми по въпроса, ама друго си е човек да има прясна-прясна информация :flipoff:

Аз наскоро сменях ремъци, масло, филтри:

Смяна на ангренажен и канален ремък, водна помпа и две ролки - 560 лв. заедно с работата.

Масло, всички филтри + работа - към 180 лв.

Редактирано от SvetBG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...