danni95 Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 Здравейте преди 2 дена смених акумулатора със 80 амперов закупен от ибей ( не е марков ) и от тогава ми излезнаха някои грешки в компютъра незнам дали е от новият акумулатор но дотогава не ми излизаха https://ibb.co/znncZTw пробвахме да заменим BEM кода но немога да намеря 80 амперов код някакви идеи за грешките дали може да са от акумулатора или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 с какъв мотор си, че този 80 амперов ми се вижда малък, освен да е 2.0 двигател? пусни грешките тук, за да ги разгледаме. Ако са на този линк, аз лично не бих го цъкнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 1 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 2.7 да разбрах че му е малко малък но си мисля че не би трябвало да вади проблеми от това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 когато нещо е малко, си е проблем ако му идва прекалено къс, battery regulator изключва някои модули, както се вижда в най-горната ти грешка! Започне ли да изключва модули, вече няма как да няма грешки. Като гледам имаш и грешка за стоп машинката - смени нея, към 25 лв е и може много неща да се оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 1 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2019 благодаря ще я сменя и ще кажа какво е станало , а до колкото разгледах във нета минималния ампераж е 80 за този мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 2 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 днес ми се появиха други странни проблеми със самото дистанционно на ключа немога да отключа трябва да вкарам ключа във вратата да я отворя и след това мога да отключвам и заключвам със дистанционното и на таблото ми светна също така esp fault. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 (Редактирано) ако след изтриване на грешките, отново ти се появява тази за спад в напрежението като най-горната, значи нещо яко ти разрежда акумулатора. Реши този проблем, смени стоп машинката и ще имаш друга кола. След това пусни другите грешки. Покарай колата и виж клемите под капака дали не са топли/горещи. Редактирано 2 Юни 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 4 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2019 след смяната на стоп машинката ми изчезнаха повечето грешки след изтриването им останаха телефона , радио антената и подгряването на предна дясна седалка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2019 тези няма как да се оправят чрез смяна на стоп машинката Имаш си и други болежки, но те са по-дребни. Следи колата за грешки в Battery Regulator и особено Quiescent Current и до кой Stage стига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте, Бих искал да ви помоля за малко съдействие Изписва ми ESP Fault и известно врем не успявам да запаля. Като направя диагностика и разчита ето тези грешки. Благодаря предварително. Редактирано 23 Юни 2019 от petkov_90 Правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Нещо се губи комуникацията по пауъртейн мрежата. имаш ли допълнителен имобилайзер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 (Редактирано) Не знам дали имам, може ли да ми кажете как да проверя дали имам. Тази сутрин след като запалих и ми се наложи да спра, пробвах да пусна ел. ръчна спирачка но не заработи от първият път. Редактирано 28 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 ръчната може да е отделен проблем. ако имаш допълнителен имобилайзер трябва да носиш някаква допълнителна дивотия в теб, за да пали. Тая дивотия е с батерии и като се изтощят прави мизерии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 Има едни сини букси от двете страни на таблото ,като отвориш вратите и махнеш капака. там при мен понякога има проблем .. счупено е едното заключване и понякога разкача шината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2019 И пауртейна ли е там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 25 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 (Редактирано) Преди няколко дена ми се появи отново грешката Fault parking brake влезнах със carista изчистих грешките и запали без проблеми ( преди това не палеше ) днес сутринта отново ми се появи грешката влезнах изчистих грешките но веднага се появиха и не запали някакви идеи търсих във интернет но нито едно от това което намерих не помогна. Приятел ми провери колата и каза че заводско е излезнала 110 ампера акумулатор а сега съм със 85 пробвахме да го конфигорираме да подава точен ампераж но не стана.Също така ми дадоха ток от друга кола да проверим да не би акумулатора да се е скапал но пак не запали някои да се е сблъсквал с този проблем и идеи как да се разреши ? Намирам се във англия и доста солено взимат във сервизите за диагностика затова питам тук за решение. Забелязах че навсякъде е грешката 01314 . Редактирано 25 Юни 2019 от danni95 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 (Редактирано) Лично според мен,намери от някои един 110 амп/ч акумулатор,(може и 95 или 105 ам/ч АГМ)и изчисти всички грешки и пробвай с него да видиш как е.85 ампера е супер малко за тази кола.Един приятел си правеше същите експерименти с 95 амперов,докато накрая видя,че не става,дадох му моя 110 ам/ч за месец за проба,(имах резервен)всичко си заспа.А с тия кабели дето ги продават за подаване на ток,може да се подава ток на опел корса 1,3 бензин,за друго не стават,малко им е сечението,и не могат да подадат голям пусков ток,какъвто на теб ти трябва,ако не се лъжа към 800-900ампера пусков ток,тва си е голям ток.Трябва ти кабел с минимум сечение 25 кв.мм,и дължина не повече от 3,5 метра,които може да си направиш сам,като си купиш такъв кабел от железарията и сложиш 4 щипки.Така че това подаване на ток ,което сте направили,не е гаранция за нищо.Успех. Редактирано 25 Юни 2019 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 25 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 Няма от къде да взема 110ам да тествам не искам да дам пари и да се окаже от друго защото после трудно ще го върна , а този сегашният е чисто нов преди 1 месец го взех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 Ами питай дали не може да го върнеш и да доплатиш за 110,този 85 просто е много малък,дори и всичко по колата да е наред,изкарва няколко месеца и тотално се скапва,проверено е тука от 1-2 колеги.То пък в ибей как да го върнеш.Жалко.Успех желая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 от грешките е очевидно, че ти е слаб акумулаторът! Модул battery regulator започва да гаси други модули и функции и няма как да запалиш след определено време. Колко е акумулатор 110 ампера?! 150 пунда да е, купи си и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 (Редактирано) И аз точно това си мисля,че е решението.Успех. Редактирано 28 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danni95 Публикувано 26 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 Във друг сайт за грешките потребител ми каза следното Quote Димитър Йорданов преди 2 минути "parking brake fault" ти показва защото са за почистване и раздвижване на задни спирачни апарати. Малко неприятна процедура но грешката ще изчезне. Относно "01314" то е захранване на контролния модул /Engine Control Module / 01314 - Engine Control Module 01314 - Engine Control Module: No Communications Possible Causes CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty Fault(s) stored in Engine Control Module Possible Solutions Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module Check Measuring Value Blocks (MVB) Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status 01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory Possible Causes Fault(s) stored in Engine Control Module Possible Solutions Check Engine Control Module for Fault Codes Special Notes Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality. To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first. Проверете връзките по бушонното табло и окабеляването . Възможна е нарушена връзка или лош контакт попитах го дали може да е от акумулатора каза не възможно ли е заради този паркинг брейк фоулт да не иска да запали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 преди 17 минути, danni95 написа: Във друг сайт за грешките потребител ми каза следното попитах го дали може да е от акумулатора каза не възможно ли е заради този паркинг брейк фоулт да не иска да запали? Здравейте, От известно време имам същият проблем с появяване на грешките които са описани в темата. Днес отидох на диагностика и се оказа, че проблема можа да е в компютъра на колата или в окабеляването. Това което ще направят първо е да свалят копютъра и да погледнат в какво състояние е след това ако там няма проблем ще се проверява окабеляването. Ако повредата е в компютъра/200 лева-втора ръка/ плюс доплащане за обучаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 това ми звучи като някой, който или не разбира, или се опитва да те преметне. На мен хич не ми се струва да е от ecu на колата. Да, сигурно има и там грешки, но не те са първоизточника. 1. кабели ръчна към моторчетата 2. esp module 3. слаб акумулатор и изключване на модулите Ходете в читави сервизи, за да сте спокойни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 По-горе съм описал какви грешки се разчитат при мен, може би така която индикира за такъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване