Jump to content

Проблем с ДПФ и Газоразпределителен механизъм


Cikata

Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз лично не съм пипал нищо по дпф а,в началото на годината я вкарах в бг от германия и  се съмнявам предишния собственик да е барал нещо,но може и да греша.преди около месец смених дюзи възможно лине да има някакво подобрение от тях???от както я карам един единствен път ми светна дпф а!!!

Редактирано от Petleshkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Германия може да попаднеш на магерена кола...Всека автокъща вече има диагностика, търка грешки и прави ресети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не виждам смисъл, аз съм обикалял няколко пъти за коли в Германия и хора и автокъщи търкат грешки и ресетват. Докарал съм не малко коли оттам и бяха почти всичките магерени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма толкова точна информация колко е пълен.

на 104.1 ( oil  ash) дава стойност на запълване ИЗЧИСЛЕНА, а не измерена, но с масло - нещо като 0.47 или 0.52, подобни. Ако там ти е 0.0 или 0.10 примерно е ресетван. При теб гледам, че е 0, явно е рестван.

Компютърът има алгоритъм, по който според км и режима на каране, увеличава числото. Може и да се влияе и от измерени величини, не съм чак толкова наясно.

ресетването казва на компютъра, че е нов и само по това число може да се познае. Може би го третира различно като е нов.

 

Със сажди колко е пълен няма точни данни, които да видиш, можеш да се ориентираш по налягането след дпф, и колко често регенерира - километрите.

Както е писал колегата щом 600км не е регенерирал е добре и няма какво да му правиш. Само го проследи дали ще регенерира да не се окаже, че не прави регенерации по някаква причина и затова е станало 600км.

Т.е. гледай там какво става с тия км докато се убедиш, че е минала още 1 регенерация. Е, ако кажеш, че си минал 1000км и след това дава 600, явно регенерира.

 

При положение, че е рестван може и затова да прави 600км от регенерация.  В 104.3 ми се струва висока стойността в сравнение със 104.2, но тя се гледа като е карано и на запален мотор без да е гасен преди това. Иначе може да не е вярна.

Следи 104.3 и километрите. 

 

 

Ако е реално това 20 на 104.3 трябва скоро да прави регенерация.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са стоиностите който дава

5DDF1F7D-F825-4859-832E-CF13F890114E.jpeg

А в случай че не регенерира какво следва???

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя беше на . 0.28  сега е на  0 щото онези момци в ауди я ресетнаха да излъжели  ECU  .. като имах проблем след като го измиха  на друго място се закачих установих  , че и дюзите са ресетнали  това вече последното и идея си нямам за какво са го направили . Та по въпроса 600км си ок моята беше почнала да прави на 100км и светваше и дпф на таблото а той май някъде към 35 мбар   на празен ход нещо такова май беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е бил чистен пак ли правеше 35 на празен ход?

0.28 е много малко, не би трябвало да има нужда от ресет или чистене, освен, ако не е първия ресет, което е сигурно случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

D07A9F48-63E3-41EE-BB9B-94EFD28BF84D.thumb.jpeg.421def79c1b69f53f0dd98464910b601.jpegЗдравейте колеги. Това са стоиностите на дпф след доволно раздаване на газ по едно дефиле. Исках да пробвам дали ще направи рег. Но явно не става така. Някой има ли идея нормално ли е???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен на 19.5  е време да прави регенерация. Ако не я направи скоро, значи или има някаква грешка, която не позволява или това, че е ресетнат го кара да чака още.

Откакто си гледал последния път под 1140км ли си минал? Ако си минал повече явно е направило регенерация.

виж и налягането на празен ход колко е. 

Провери ли за грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя хо почти всяка седмица но рег. Няма. Няма записани грешки всичко уж е наред и аз незнам какво се случва. Междо другото колата е с 6 бр чисто нови дюзи на около 3,4 хк. Възможно ли това да оказва влияние??? И на кои канал мога да го видя налягането???

Редактирано от Petleshkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...