Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Какво значи това???Съжалявам но неразбирам и ще съм ти благодарен ако ми разясниш малко повече!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 магерена е колата, но изглежда добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Аз лично не съм пипал нищо по дпф а,в началото на годината я вкарах в бг от германия и се съмнявам предишния собственик да е барал нещо,но може и да греша.преди около месец смених дюзи възможно лине да има някакво подобрение от тях???от както я карам един единствен път ми светна дпф а!!! Редактирано 14 Октомври 2019 от Petleshkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 И в Германия може да попаднеш на магерена кола...Всека автокъща вече има диагностика, търка грешки и прави ресети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Аз я купих от човекн но няма значение..според теб има смисал да свалям и да чиста дпф а??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Ами не виждам смисъл, аз съм обикалял няколко пъти за коли в Германия и хора и автокъщи търкат грешки и ресетват. Докарал съм не малко коли оттам и бяха почти всичките магерени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Ок благодаря. И последно питане на кое поле от снимката показва степента на запушване ако показва изобщо???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Няма толкова точна информация колко е пълен. на 104.1 ( oil ash) дава стойност на запълване ИЗЧИСЛЕНА, а не измерена, но с масло - нещо като 0.47 или 0.52, подобни. Ако там ти е 0.0 или 0.10 примерно е ресетван. При теб гледам, че е 0, явно е рестван. Компютърът има алгоритъм, по който според км и режима на каране, увеличава числото. Може и да се влияе и от измерени величини, не съм чак толкова наясно. ресетването казва на компютъра, че е нов и само по това число може да се познае. Може би го третира различно като е нов. Със сажди колко е пълен няма точни данни, които да видиш, можеш да се ориентираш по налягането след дпф, и колко често регенерира - километрите. Както е писал колегата щом 600км не е регенерирал е добре и няма какво да му правиш. Само го проследи дали ще регенерира да не се окаже, че не прави регенерации по някаква причина и затова е станало 600км. Т.е. гледай там какво става с тия км докато се убедиш, че е минала още 1 регенерация. Е, ако кажеш, че си минал 1000км и след това дава 600, явно регенерира. При положение, че е рестван може и затова да прави 600км от регенерация. В 104.3 ми се струва висока стойността в сравнение със 104.2, но тя се гледа като е карано и на запален мотор без да е гасен преди това. Иначе може да не е вярна. Следи 104.3 и километрите. Ако е реално това 20 на 104.3 трябва скоро да прави регенерация. Редактирано 14 Октомври 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 (Редактирано) Ето това са стоиностите който дава А в случай че не регенерира какво следва??? Редактирано 14 Октомври 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 това го видях, но не пишеш дали си карал преди това без да гасиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Малко преди да я закача я загасих. Като цяло не съм наясно тези регенерации и затова се опитвам да събера малко инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Покарай 10км и без да гасиш изкарай какво дава на 104.3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 14 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2019 Ще имам възможност в края на седми да я закача, и ще кача снимка. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Моя беше на . 0.28 сега е на 0 щото онези момци в ауди я ресетнаха да излъжели ECU .. като имах проблем след като го измиха на друго място се закачих установих , че и дюзите са ресетнали това вече последното и идея си нямам за какво са го направили . Та по въпроса 600км си ок моята беше почнала да прави на 100км и светваше и дпф на таблото а той май някъде към 35 мбар на празен ход нещо такова май беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2019 Като е бил чистен пак ли правеше 35 на празен ход? 0.28 е много малко, не би трябвало да има нужда от ресет или чистене, освен, ако не е първия ресет, което е сигурно случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 21 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2019 На 35мбар светваше сега държи около 7 мбар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 Здравейте колеги. Това са стоиностите на дпф след доволно раздаване на газ по едно дефиле. Исках да пробвам дали ще направи рег. Но явно не става така. Някой има ли идея нормално ли е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 Според мен на 19.5 е време да прави регенерация. Ако не я направи скоро, значи или има някаква грешка, която не позволява или това, че е ресетнат го кара да чака още. Откакто си гледал последния път под 1140км ли си минал? Ако си минал повече явно е направило регенерация. виж и налягането на празен ход колко е. Провери ли за грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 (Редактирано) Следя хо почти всяка седмица но рег. Няма. Няма записани грешки всичко уж е наред и аз незнам какво се случва. Междо другото колата е с 6 бр чисто нови дюзи на около 3,4 хк. Възможно ли това да оказва влияние??? И на кои канал мога да го видя налягането??? Редактирано 3 Ноември 2019 от Petleshkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2019 102.3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Това са показанията на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 19 мбара е много, колата е удушена яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petleshkov Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 (Редактирано) Тоест е запушен така ли да разбирам???какво следва да се направи??? Редактирано 4 Ноември 2019 от Petleshkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 53 minutes ago, kpematop said: 19 мбара е много, колата е удушена яко колко е нормалното? 7, 14 мбар на място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 7 мбара с работещ ЕГР, 14 мбара с изключен на загряла кола на 80 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване