Jump to content

Audi A6 4F BMK пуши на място


kavakov

Recommended Posts

Здравейте колеги...

след дълга борба с моята каляска стигнах до задънена улица....

значи проблема е следния: Колата от време на време когато прецени тя започва да пуши... примерно .... карам си я спирам някъде и като поседи гледам отзад си вади ... като подам газ нещата стават осезаеми. Интересното е че примерно след няколко км като спра някъде другаде и е оставя този проблем го няма. В движение не мога да го видя това прави ли го или не и затова примерите ги давам само при спряла кола. 

Сега предполагам ще се почне.. дюзи дпф и т.н. затова ето малко инфо ...

Спряни са вихворите, спрян е ЕГР , рециклирани са дюзите в официален БОШ сервиз в Истанбул, след вчера е ремонтирана и турбината , сменени са маркучлетата с клапана за обратната нафта, премахнати са катализатори и дпф също.. 

Стойностите на дюзите са фрапантни ... ето малко снимки и едно видео от вчера...

Може би най-интересното в случая е, че този проблем ту го има ... ту го няма. ...

Това са снимки на стойностите + едно видео, на което много много не се вижда, но на живо нещата са по-осезаеми 62492629_1113191455557884_1469283401151283200_n.jpg62619540_922496731254245_4909812995661496320_n.jpg

video-1560321927.mp4

Редактирано от VBI
Заглавие!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Правени са. Дори вчера като бях в турция за турбината ги накарах ги свалиха и ги тестваха отново... ако е от дюзи може ли ту да се появява ту не... дори в повечето случай няма проблем, но от време на време почва...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДПФ като е премахнат,предполагам е изваден,дали е спрян софтуеърно,грамотно направено.Тука имаше случаи,махнат ДПФ,ама не е спрян софтуеърно както трябва,и компа пак си го търси,прави си регенерация,дюзите си пускат по това време повече гориво,и колата дими яко по време на тази регенерация.Която е отвреме навреме както при теб.Аз лично си мисля,това,че не показва грешка за ДПФ,не значи ,че е спрян на 100% правилно.Дано се реши лесно проблема.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами признаците са същите по принцип.... дефакто се съмнявам да е това тъй като тези всички процедури съм ги правил при "kpematop" всичко съм го изкормил иначе ... от горе до отзаде са само тръби ( с верния размер ) ... само задните 2 гърнета си стоят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, ако е при крематор, трябва да си е спрян добре.

Симптомите обаче отиват към пикаещи дюзи, нали когато на място поработи и започне да пуши - сочи към точно това.

Закачи я като пуши и някъде мисля се гледаше дали се опитва да прави регенерация. 

Да не пуши като на масло, а не на нафта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами интересното е че ако са пикаещи ... все щяха да го хванат особено и след вчера след като ги свалиха и тестваха отново на стенда. Другото което си мислех дюзите могат ли ту да пикаят ту не.. понеже аз особено последно време винаги е оставям на место да работи независимо дали до магазин спирам или нещо такова.. просто за да мога да е наблюдавам и проблема се появява веднъж на 10-15 спиранета... просто не винаги е.

Дюза може ли да е ту добре ту не... а пък стойностите са плашещи ...

Колата след правенето на дюзите разхода и падна вървенето се подобри старта се оправи ( преди това като пикаеха имаше проблем и със въртенето чак ) сега тези проблеми ги нямам и всичко изглежда добре... но на какво се дължи не мога да разбера 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са и на много минус 2 от тях, доста е съмнително да са наред с това пушене.

Ако си ги тествал при същите, които са ги правили може да са те излъгали. най-добре иди другаде и провери само 2-те с много минус. Ако те са наред може да приемеш, че са наред дюзите.

 

Ако стои по-малко на място може и да не запуши. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм.. но ако реално са толкоз зле ... нямаше ли да пуши редовно?

преди да ги направя ги показваше 2пъти по добре от колкото са сега показанията , и пушеше като парен локомотив и при паленего се загуцваше... сега тези проблеми ги нямам

преди разхода ми беше 11/100 извън града сега е 8... дедазнам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mshbulопитите предимно си ги правя по обяд.... като отида нещо да хапна оставям колата да работи пред заведението на аварийни... което означава, че поне 30 мин. винаги си работи по обяд... и веднъж на колкото пъти това нещо се проявява, интересното е че има ли го още като си спра си го има, няма нужда от 5 мин ... още на първата става ясно.

Тествах днес след като го направи е загасих и след няколко секунди е запалих пак.. и го нямаше вече пушека 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, kavakov написа:

Ами признаците са същите по принцип.... дефакто се съмнявам да е това тъй като тези всички процедури съм ги правил при "kpematop" всичко съм го изкормил иначе ... от горе до отзаде са само тръби ( с верния размер ) ... само задните 2 гърнета си стоят

Преди 7 часа, kavakov написа:

 

Щом Крематор го е слагал софтуеъра,значи е идеален,трябва другаде да е проблема,не генерацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно е.

Може и друго да става, някой датчик да се ебава и да сменя режима или да започва да пуска повече нафта.

първо провери темп. датчика дали дава вярно, виж за грешки

 

Преди да правиш дюзите същия ли беше пушека?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да направя дюзите пушека беше същия като вид, но тогава беше винаги спра ли на место и почваше да пуши. Имах проблем и със старта "загуцваше се" при въртене...

Сега тези проблеми ги нямам ... веднъж на няколко спирания се проявява пушека.

Грешки няма.

Температурата в живи данни съм гледал всички възможни показват що горе долу адекватно...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами.. то сега е оставям просто за да е наблюдавам... 

По принцип не е оставям да работи по толкоз , но проблема се проявява веднага, когато се прояви изобщо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не измислиш друго, аз бих проверил отново поне двете дюзи с най-високи показания.

Не мисля, че може само понякога да пикае и да пуши от дюзи, но проверка на дюзите ми се струва най-лесна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 6те ги проверих даже...

 

Е да на същото место кдето ги правеха но на проверката пресъствах...

Нещо от време на време показва луди стойности и и бърка горивото, но какво незнам....

Затова и писах вече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм гледал някакви клипове, тия турците сменяват само разпръсквача на дюзите, Може пиезо елемента да не е добре, може клапана вътре да не е добре, затова най-добре да се свържеш с колегата petarik както ти писаха по-горе за компетентно мнение, другия вариант е да вземеш поне две или три дюзи, рециклирани по програмата на Бош с връщане на старите или да си купиш нови. Досега съм виждал и чувал за доста случаи с идеални показания по ваг-ком, но пикаещи дюзи, обаче с такива големи минуси като твоите и да не пикаят не съм чувал.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами само за пробата сякаш 1300лв сякаш няма да дам... при положение, че всички признаци показват че е нещо дето ту го има ту го няма, другото което е 6те дюзи да не са успяли да направят .. сякаш не е реално . При положение че е официален бош сервиз в който правят само дюзи, а не някое махленско гаражче. 

Това което си мисля е, че ако са сменили само разпръсквачите ( да предположим че е така ) колко и да са зле на горе дюзите няма да са 3пъти по зле отколкото преди да отида до тях

показвам снимки на стойностите на дюзите преди ремонта... в тези стойности нещата бяха отвратителни , труден старт , голям разход, загуцване при стартер и още какво ли не, ...

пушека тогава си беше пернаментен ( хем тогава още стоеше дпфа ) viber_изображение_2019-06-13_09-42-36.jpgviber_изображение_2019-06-13_09-42-37.jpg

 

и след ремонта на дюзите всички проблеми се решиха( разход , стартер , пернаментен пушек) , а стойностите станаха по луди от преди него.... и това което прави е необяснимо ( за момента за мен ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направих го след рециклажа, миналия ден след ремонта на турбото , пак ги ресетнах и сега вече още съм на нула ама не очаквам нещо кой знае какво като промяна....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей са, написах ти, какво да направиш. Турция, Бош, ала-бала. Свържи се с момчето, няма да ти вземе хилядарка (откъде я измисли) и си реши проблема. Ако искаш, напиши още няколко поста и се разхождай като локомотив из улиците, или не я гаси с часове, да обгазиш де що има народ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

препоръката за нови дюзи поне 3... по програмата на бош като върнеш старата искат 450лв на бройка, а на колегата не съм го потърсил все още понеже проблема най вероятно не е в самите тях.

ще се консултирам за всеки случай...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори първо с колегата, опиши му случая и тогава разсъждавай дали не е от дюзите. По въпроса за дюзите по Бош с връщане на старите си търси някой с отстъпка да ти ги вземе, стигат до 40 процента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...