Nik30 Публикувано 2 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2019 (Редактирано) Здравейте, имам проблем с турбото. Когато колата е изстинала всичко е ОК, но след като загрее и я изгасиш по някаква причина след това турбото изчезва. Колата става супер мудна. Единствените грешки от днес са тези от снимката Редактирано 2 Юли 2019 от Nik30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
(System.in) Публикувано 3 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 Чек енджин светва ли? Аз съм в същото положение, сменям в момента управлението на турбината (актуатор) и утре в Порше ще го обуча. На студено си работи, като се напече и загасиш-запалиш двигателя си прави някакъв чек и светва грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik30 Публикувано 3 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 Същата работа! Само че чека не светва всеки път. Пиши моля те, като излезеш от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 Е какво да ти пише, взимаш ново моторче, монтираш го, обучваш го в Порше и си готов. Около 400-500 лева е процедурата. Ако си от София може да ти дам телефона на човек, който да ти свърши цялата работа от до. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik30 Публикувано 3 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 От София съм! Дай тел. и мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 3 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2019 (Редактирано) 0887 060772 - Ники. Кажи му, че Милен ти е дал телефона и се разберете кога може да ти свърши работа, че са доста натоварени. Сега цената може да е мръднала нещо, но той ще ти каже точно, по принцип за София по-нормални цени трудно може да намериш. Редактирано 3 Юли 2019 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Здравейте,Използвам темата защото и аз съм на същият хал от миналата година. Есента, зимата и пролетта беше ок, но вече е лято и е топло. Загрее ли колата и я угася и после пак трябва да тръгна нямам турбо. Ако не я напъвам, което градско е невъзможно, не светва чека или подгрева. Понеже както казах проблема ми е от мин. година, реших още есента да сменя управлението на турбото. Да уточня че съм в Германия и там сервизите действат малко по-различно. Купих ново от Ауди и дадох колата за ремонт директно в техният сервиз, но ми я върнаха в началното състояние- моторчето не можело да се обучи, защото турбото давало грешка и трябвало да се смени цялото. Платих си 550€ и сега имам ново управление (в Германия рядко взимат ел. компоненти обратно).Откакто температурите скочиха съм отново във филма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 То там всичко се сменява с ново, но тука си имаме решения, както пишеше един колега преди време. Остаряла е моделът, няма кой да налива една камара пари за ново турбо. По принцип моторчето на геометрията им се скапва, защото се опичат спойките и електрониката вътре от голямата жега, затова и на по-топло време и загряла кола се появяват проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Така е. В сервиз на марката няма кой да чопли и да рециклира. Мен само ме е яд че рециклирано турбо с ново обучено моторче и 2 год гаранция върви 500-700€, а аз вече ги дадох и даже и моторче имам. На есен ще я продам [emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
(System.in) Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 Аз смених моторчето, лампа не ми е светкала, до 70-80 км/ч се движи почти нормално, нагоре няма никой. Адаптираха го в Порше, уж всичко е наред вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik30 Публикувано 4 Юли 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 @(System.in) А колко парички ти струваше моторчето и адаптацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
(System.in) Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 500 лева моторчето, 190.01 лева адаптация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
muftal4o Публикувано 7 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2019 има за по 500 лв обучени в ибей. изпробвано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXploratiOn Публикувано 19 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2019 Трябва си кадърен и честен майстор. Онзи ден и при мен светеха подгрева и чека, при диагностика показа управление на турбото и тоя ми вика 900 лв и го правим. Казва трябва да купиш ново и понеже съм от Видин, трябвало да се прати в ауди да се адаптира. Викам му че ще задържим за малко и направо при майстора/мой познат/, как свалихме кората на двигателя и лъснаха оголените кабели от буксата на управлението, те направо се разпадаха. Взехме нова букса с по дълги кабели и превързахме възможно най.добре, изчистихме грешките и всичко си е както трябва. Лек ден и безаварийно на феновете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 21 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2019 (Редактирано) Покрай още някой друг ден. Това си им е чест проблем с моторчето и може пак да ти набие грешка. Не е сигурно, че човека е искал да те излъже. Просто има опит и знае, че там им е слабото място. Редактирано 21 Юли 2019 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Здравейте, Искам да попитам токовете които влизат в управлението на турбото минават ли през реле/бушон, ако да къде се намират за да проверя първо тях преди да се отваря управлението на турбото и да се прибягва към смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 Няма релета. компютърът го управлява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 Здравейте, Каква е разликата между тези две грешки 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 003 - Electrical Malfunction - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100011 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 49 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 420 /min Torque: 159.9 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 68.4°C Duty Cycle: 84.4 % Voltage: 11.40 V Duty Cycle: 16.6 % и ето другата 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 003 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 366568 km Time Indication: 0 Date: 2019.07.13 Time: 13:04:06 Freeze Frame: RPM: 756 /min Torque: 89.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 91.8°C Duty Cycle: 50.1 % Voltage: 13.68 V Duty Cycle: 0.4 % Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 intermittent значи понякога има проблем, а не непрекъснато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Август 2019 Доклад Share Публикувано 13 Август 2019 (Редактирано) преди 48 минути, petkov_90 написа: Здравейте, Каква е разликата между тези две грешки... Грешката е една и съща по тип. По-горната обаче, на която пише MIL ON е светнала лампичката, докато по-долната само се е записала без да я святка. Някои грешки (като тази например) не я святкат от първия път. Редактирано 13 Август 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkov_90 Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 (Редактирано) И при двете грешки има проблем с турбото, проблем който нямалява драстично мощността. Забелязвам, че се появява когато загрее колата на студен мотор нямам такъв проблем. Ако на някой му се е случвало същото да каже дали проблема е в управлението на турбото или в самото турбо. Редактирано 16 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 28 Август 2019 Доклад Share Публикувано 28 Август 2019 Колега, влизаш във сайта на Реал турбо 500лв е актуаторът поръчваш си го слагаш си го без обучение без драми и си караш работата, аз имах същия проблем, четох всякакви теми обучения ремонтни комплекти, накрая си поръчах от тях, сложих го и проблема се реши. Колкото до обучението хората от реал ми обясниха че на 50 коли една няма да го разпознае 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetancherganski95 Публикувано 3 Март 2021 Доклад Share Публикувано 3 Март 2021 Така е реал турбо за 450-500лв взимаш ново и забравяш проблемите,там са обучени и готови за монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване