venko74 Публикувано 4 Август 2019 Доклад Share Публикувано 4 Август 2019 Преди 17 часа, zafirovp написа: Какви пари върви един компресор горе долу? Около 500 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 4 Август 2019 Доклад Share Публикувано 4 Август 2019 (Редактирано) 18 hours ago, zafirovp said: Какви пари върви един компресор горе долу? Към/около 700, това лято го смянах. По моргитр искаха 500, което е безумие. За 4.2 става дума, че е малко по различен от 2006 натам. Редактирано 4 Август 2019 от k.vasilev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 On 8/3/2019 at 10:58 PM, zafirovp said: Какви пари върви един компресор горе долу? Да знаеш че не се сменя само компресора. Обикновенно правиш промивка на всичко, слагаш нов изпарител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 (Редактирано) Какво съвпадение , в началото на миналата седмица спря да ми работи климатика. Първоначално си помислих, че проблема е в ел. клапаните отпред (имах записана грешка) и ги смених, но това не оправи проблема. Интересното е, че нямаше абсолютно никакви грешки в блока на климатроника. Огледах я с VCDS, направих адаптации, видях че подава захранване към соленоида на компресора, но не се вдига налягането и не се товари двигателя като се включи. Огледах добре шайбата отпред и се оказа, че при запален двигател не се върти средната ос. Опитах да я завъртя ръчно с ключе (8мм мисля беше), но не помръдна. До тук ми стигнаха познанията и се насочих към сервиз за проверка. В неделя пообиколих за сервиз и само 6plus работеха (този на паркинга на Практикер в Люлин) и записах час за сутринта в понеделник. Оказа се, че е блокирал компресора и е скъсал шайбата. При мен нямаше други щети, просто спря да духа студено, но ремъка си остана здрав - карах няколко дни. Вчера сутринта я закарах за ремонт, предложиха ми компресор 2-ра употреба за 150лв. Смениха му маслото на компресора, провериха състоянието на шайбата и други неща, промиха системата, смениха капилярката, смениха О-пръстени, монтираха компресора, измиха радиаторите отпред и го заредиха. Предложиха да се смени и дехидратора, но трябваше да се сваля предната броня и други неща (вътре в калника е) и им казах да не го сменят. Справиха се отлично (за по-малко от 4 часа) като се забави само доставката на масления филтър, но не по тяхна вина. При мен (3.0 бензин BBJ двигател) компресора излезе сравнително лесно отдолу, наложи се да се махне само масления филтър, което наложи смяната му с нов и да се долее 0.5л двигателно масло (самото масло и филтри съм ги сменял преди 1000км). Стария компресор беше тотално блокирал и нямаше грам масло вътре. Нов компресор е около 1000лв (Денсо), а китайските са по 5-600лв, но се чакат по 1 седмица (така ми каза приемчика). Затова взех 2-рата употреба, който ми предложиха, имаха го наличен. Хората, които се занимават с климатиците в 6plus много си разбират от работата и поне при мен нямаше претупване - всичко направиха както трябва. За първи път ползвах сервиза 6plus и честно казано останах приятно изненадан от свършената работа. Така, че нека не се счита за реклама, но една дисагностика на климатик е 25лв (взимат ги ако не се извършва ремонта при тях) и е хубаво поне да се погледне от хора, които са наясно. Редактирано 6 Август 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 то затова трябва на няколко години, ако не всяка, да се ходи, източване на всичкия фреон, пълнене с количество и масло по каталог, за да не остава без масло компресорът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 Миналата година ходих на профилактика и ми напълниха необходимото количество масло и фреон. Тук става въпрос, че и в самия компресор (има си пробка) се слага масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 хм, това е доста интересна информация! Това масло в сервиза за климатици ли трябва да го пълнят? Ще попитам, че скоро ще ходя на профилактика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 (Редактирано) Моят също беше без масло,но си работеше идеално до последно.За да се провери и евентуално долее масло,трябва да е свален компресора. Редактирано 7 Август 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 ех, тъкмо мислих да им кажа да го проверят. Не знам колко трудно пада компресорът. Казаха и че някаква "капилярка била консуматив" за 4f, да я сменям ли и нея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 Нали тия с машината някакво масло сменят? И друго масло ли има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 излиза, че има и друго масло през пробка. Не мога да разбера къде е тук на снимката и дали лесно се сваля компресорът, но на тази кола няма много неща, които лесно да се свалят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k.vasilev Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 Защото не знаеш на 4.2 как се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 (Редактирано) На дизеловия 3.0 се сваля трудно защото няма място, поне така ми каза майстора в сервиза, на бензиновия 3.0 е по-лесно, има достатъчно място да се отвият болтовете, които го държат и тръбите на компресора и да се извади покрай масления филтър (който се сваля за целта). Без да се свали компресора няма как да се допълни с масло затова и никъде не го проверяват, само слагат във фреона и колкото има толкова. Редактирано 7 Август 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Август 2019 Доклад Share Публикувано 10 Август 2019 днес бях на профилактика на климатика. Източват фреона, наливат фреон и масло по спецификация. Методът само с допълване за мен е тотално погрешен. 55лв със смяна на капилярката. Нямах никакви оплаквания, но в системата имаше 280гр от 530 фреон. Така компресорът не се охлажда и се сгъва. На 3.0 и 4.2 най-много раждали компресорите, но си ги водят консуматив 100/150к изкарвали, рядко и повече. Трудно се свалят и маслото от пробката се водело lifetime Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 @OvivO В кой сервиз отиде за тези неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Август 2019 Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 elbatron - от vwforum, сега са се преместили в нов сервиз в началото на Лозен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 след ползване на климатика една седмица: вече ми е студено на 21 и го държа на 22 на ауто, по-леко му е на компресорчето, усеща се по студеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 20 Август 2019 Доклад Share Публикувано 20 Август 2019 +1 за елбатрон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tondo78 Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 +1 за Elbatron Service вчера и аз ги посетих за профилактика като колегата OvivO на мен до сега никога никой не ми беше сменял така наречената капилярка ( а не че не съм го обслужвал даже преди 2г смених целия компресор)беше страшно учудиха се как изобщо работи иначе вътре имаше 400г. от 530г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 (Редактирано) при мен капилярката беше супер чиста, сменихме я, но ми допълниха 250 гр Редактирано 21 Август 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tondo78 Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 Стефан каза че сигурно когато са сменяли компресора не са промили системата защото било малко повече разправия и се правело с някакакъв препрат които се зарежда в машината и всички боклуци от смяната е поела капилярката(толкова за разбирали според мен )но хубавото е че нямало грам стружки което било показателно за състоянието на компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Здравейте.Отскоро имам проблем с климатика.На дълъг път ако карам с по ниски обороти и скорост си работи нормално,но ако карам по бързо и оборотите са над 2000-2200 компресора постоянно спира и пак тръгва след малко.Направих един клип,какво се случва на място когато повиша оборотите,налягането се покачва и като стигне почти 18бара и компресора изключва.Дали е намалял фреона или по скоро е тази капилярка за която чета тук.Тя ако се е запушила да вдига налягане и затова да спира??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 Ето това е лог от мойта. Забелязва се как когато оборотите се покачват, налягането пада и обратното. Поръчал съм компресор и съм записал час да го сменим. Преди това се разбрахме с момчетата първо да сменим по-лесните за смяна неща и ако не помогне направо надяваме новия компресор и почвам да се кръстя да се оправи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 С какво го направи този лог и как? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 22 Август 2019 Доклад Share Публикувано 22 Август 2019 С VCDS-а, просто после стойностите ги сложих в графика да се вижда по добре двете стойности една спрямо друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване