Recommended Posts

Преди 2 часа, Malkata bulka написа:

Мерси за  инфото, което не е много хубаво...ама вече е късно. :)

Ае, ма нали тия неща беха проиграни и проверени, що се налага пак да откриваш топлата вода?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Баси изненадата, душегуба не си иска валовете.  :hilezh:

Слагай каткамс, нали си плащач.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щото за моите изисквания и удобство за мнотаж ми е по-лесно с мерцедесовата, на нея става без преправяне топла част от gtb2260vk. Първоначално мислех за gtb2260vk обаче ми попадна информация за vklr, която е по-модерна.  За vzk бях преглеждал само обща информация...дали ще пасне за монтаж. Не бях задълбавал.

Ето клип сравняващ vk-V(vklr)

 

 Ако ми намериш за 2.5тди....  @bruce

Уточнявам, че валовете са си още там, ама за да не ги счупя, ще ги сменя превантивно.

Резултат от твърди пружини и високи обороти на финландеца, защо да му повтарям грешките.

https://evvk.1g.fi/kuvat/Diudi/uusiprojekti/

За  диаметъра на вход/изход на кулера ще видя какво може да се постигне. Не съм мерил вчера, че се стъмни, но по спомен е някъде към 50мм. Входящите отвори към всмукателните колектори са 2х 38мм вътрешен диаметър. 

 

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 14 минути, Malkata bulka написа:

 Ако ми намериш за 2.5тди....
 

Малко повече старание едно време в часовете по английски щеше да бъде много полезно.

Ммма неее, кадетът е много интересна кола, само дето има прости ключалки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 32 минути, Malkata bulka написа:

Както винаги не си разбрал...:lol:

Проблемът е със сигурност в този, който заеква.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Не са и чували за душегуб...

 

Screenshot_20191028-203023.thumb.png.65990da30a138075163e938d71b2cc09.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ве, за това ти дадох директен линк. Въвеждаш си данните за двигателя, в другия таб въвеждаш какво искаш и ти го произвеждат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси, ама ще пропусна.... Не съм чак такъв масон. Оня финландеца, къде счупи тия от BAU... е правил валове по поръчка нали иска да има 500 коне (с повече лифт и по-голямо застъпване на фазите(как му беше пустия ингилизки термин)), ама работи джедай в диско и има к време и му лепат на челото паре сека вечер.

Язека съм малко по-долен и не съм толкова умен.:lol:

Та ще си купя 4броя колбеншмит за скромна сума.

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз от сега купувам една бутилка Искра, ако това все пак излезе на собствен ход, да я разбием в предното стъкло за да е хаирлия.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има втори дубъл на същия. Емоцията зад кадър е още по-радваща.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама добре си  се забавлявата на мой гръб.:lol:

По между другото, вече има втори блок (от афб) нез да е апукан...на блока е щамповано 98...сигурно е годината на производство. :hilezh: Щом е оцелял, значи е преминал периода, в който би показал производствени и конструкторски недостатъци. 

Моята идея с изработката на детайл усилващ блока обаче е малко непеиложима, а и да се приложи... Е малко вероятно да се подсили блока.

Идеята ми беше да се изработи на фреза плоча с формата на гарнитурата, с дебелина 10-15мм(може и мах 20мм). И да се хване под жабата. Идеята е да се хванат пулсациите цепещи блока. Защото на всички Vобразни мотори има проблем в точката на събиране на V-то. Така съм виждал и прк камионо о при коли, същото ми казаха и в Серди/Джудеса. Обаче  немеца е оставил там яма...куйа част, без ребра без материал...в най натоварената част ....ИДИОТ.  Та гледах, мислих, умувах.... Идеята е добра, обаче захващането ще е с 6мм болтчета(тоест нищо) и се отказах.

Ако има някой одея как да се подобри захващането...моля нека ми каже. Аз нямам идея. За тая гарнитура става дума.

received_2502511989825450.png.ee14be071db7dd230c81761a150fa833.pngreceived_2580750321980333.png.f376bdb0e46999953fb039ad23a38ce3.png

 

 

Иначе по темата, намерих си валове. Нови. Обадиха за пружините за аке/акн/афб.

Заминават в събота, дано му свършат работа на човека...повече от колкото на мен.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hilezh:

Ти изобщо тоо звук чувал ли си го?

Щот аз да.

И се стрясках от него дълго след като го чух.

Това е хубавото при дизелите, че ударите на биелата във вала не се чуват от останалия грохот.

Знам история и видях резултата от подаването на газ на един младеж с Ивеко, който така тръшна половината мотор на Тракия, докато разбере, че има шум от биелен лагер.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той друго освен биелен стон и корабен тътен,  нема и да чуе ве. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Басиии и гадовете. Като я направя ....Сички пред НИМ.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:hilezh:

"Като я направя", а иначе казано "ако я направиш", значи би могло да се очакват мощни пушеци или щедри песТници (кой какво заслужил), някъде края на 2056 та година.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смеете му се на данчока, ама ще видите като изкара душето с вратите на ним-а :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само да не се разлети...амин дай боже... Че много орисници кълнат.:lol:

Между другото, мотора направи първите си оборти(с трескотката), за сега се върти безпроблемно.:lol:

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.