Recommended Posts

Преди 9 часа, Malkata bulka написа:

(с трескотката)

Компресия мери ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, ама трябва да сложа масло и стартер

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Malkata bulka написа:

Мисля, ама трябва да сложа масло и стартер

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, Malkata bulka написа:

 

Абе все не намирам време да те питам,  от 180 кс душегуби кои ги бива, АКЕ как са?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Malkata bulka said:

Мисля, ама трябва да сложа масло и стартер

E ти без масло ли си го въртял? Поне монтажна грес сложи ли на лагерите?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той е свикнал да трие на сухо.:lol:

Пристигнали са новите валове, плътни. Вторият интеркулер го взимам в събота, трябва да купя и две меки връзки 40-45мм, да разширя едната тръба за да направя с меката връзка телескопичен термо-конпенсатор/и към V-pipe, като меката връзка играе ролята на маншон  в мястото на застъпване на двете тръби. Хем ще има водеща (понеже са една в друга тръбите) хем по тясната тръба ще мушне през меката връзка (и ще влезе в по-широката)за да я пази от директна жега. Така го е направил швабата(и хитър е той), ще го повторя от по-дебела тръба(2мм стена), че оригиналните са по 1мм. 

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Имали някой впечатления от тоя демфер.

fluidampr-audi-b5-s4-c5-a6-27t-viscour-t

Share this post


Link to post
Share on other sites

На твоя какво му е? Или трее да похарчиш още едни пари?

П.п. не се заяждам, са да не ми скочиш:hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Това заради цепките по блока ми го препоръчаха... И не ти скачам.:lol:

Па и нали ше правя бързо-оборотно тди....като се разлети, поне да е балансирана параболата.

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен няма да се разлети от демпфра.....

С оригиналния едва ли ще имаш драми. Специално душегуб не съм виждал, но на мерцедес  с такова турбо, въртят го до 6500, засега няма драми(с демпфера де, веднъж строши бутала иначе😀). А демпфера му е поне 2-3 пъти по-тежък от твоя.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Malkata bulka написа:

 Това заради цепките по блока ми го препоръчаха... И не ти скачам.:lol:

Па и нали ше правя бързо-оборотно тди....като се разлети, поне да е балансирана параболата.

 

Колко е тотала до тук ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, vladi написа:

Според мен няма да се разлети от демпфра.....

С оригиналния едва ли ще имаш драми. Специално душегуб не съм виждал, но на мерцедес  с такова турбо, въртят го до 6500, засега няма драми(с демпфера де, веднъж строши бутала иначе😀). А демпфера му е поне 2-3 пъти по-тежък от твоя.

Не ве не си ме разбрал... Дали ще успокоява  се пита. Демфера при мен е с гумен тампон и си бачка, това, го дават с течност вътре, а и е, за S4, дали има смисъл, щот е за бензин, за дизела няма въобще произведен.

Тотала...от одавна престанах да смятам. И понеже знам, че на всички ви е интересно...няма да кажа.:hilezh:

И мани, че ми минават едни мисли да хакна и плоча отдолу на блока и да мина и там на ARP шпилки... стават от 2.7Т, блока е двойник на2.5tdi

https://store.034motorsport.com/main-stud-kit-audi-2-7t-arp-same-length-studs.html

 Туй даже и цената е сносна...като знам, че съм купил вече нови болтове за коляновия вал ми е малко гадно, че цената е същата като на ARP

https://jhmotorsports.com/main-stud-kit-arp-for-2-7t-different-length.html

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разбрах те много ясно, и ти написах моето мнение :) Ма щом имаш пари за трошене..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, Malkata bulka написа:

Не ве не си ме разбрал... Дали ще успокоява  се пита. Демфера при мен е с гумен тампон и си бачка, това, го дават с течност вътре, а и е, за S4, дали има смисъл, щот е за бензин, за дизела няма въобще произведен.

Тотала...от одавна престанах да смятам. И понеже знам, че на всички ви е интересно...няма да кажа.:hilezh:

И мани, че ми минават едни мисли да хакна и плоча отдолу на блока и да мина и там на ARP шпилки... стават от 2.7Т, блока е двойник на2.5tdi

https://store.034motorsport.com/main-stud-kit-audi-2-7t-arp-same-length-studs.html

 Туй даже и цената е сносна...като знам, че съм купил вече нови болтове за коляновия вал ми е малко гадно, че цената е същата като на ARP

https://jhmotorsports.com/main-stud-kit-arp-for-2-7t-different-length.html

 

Кеф цена няма, важно е да стане :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Решено е, ще се прави плоча в картера(Gridle pan,) или както там се казва, на 2.7т изглежда поразително еднаква.https://www.tzr-motorsport.de/Eurospec-Blockversteifungsplatte-Audi-S4-A6-B5-27L-Biturbo

Ама нямам мостра, така че ще нося един блок за сваляне на размери, че от тая оригиналната...ме боли джоба. И естествено, че хвърля чисто нови болтове на коляновия вал, щото ще се окажат къси и ще трябва да минвам и там на ARP шпилки,,,ама тоя път ще трябва да търся по-дълги от комплекта за 2.7т(предчувствам драматизъм отново:wall:). Картера ще спадне с 15-20мм и ще трябва преправяне на веригата за маслената помпа, самата маслена помпа ще спадне също с 15-20мм, пръчката за маслото ще се окаже къса, захващането на скоростите към картера и предния тампон на мотора трябва да се преправят.

 Реших да  слагам тампони на мотора по мой тертип правени и модел на Един финландецDSC_0336.JPG?img=full и едни спортни хард за 2.7т

034-b5-b6-b7-c5-motorsport_motor_mounts_

кво ще излезе... не знам, чертеж нема.:lol:

Иначе, сложих валовете и двойни планки за фиксиране на дюзите,  предупредиха ме, че това желязо повдигало и дюзите като се разлюти....

Е, валовете не са Колбеншмит, ама... кво да се прави.

 

П.П. Баси, вече 4 месеца се боря...и не му виждам края.:wall:

 

039169603.jpg039169602.jpg

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе събери я така и покарай малко. И без това ще припатка нещо след 200-300 км пак ще отваряш мотора.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 18 минути, bruce написа:

 ще припатка нещо след 200-300 км пак ще отваряш мотора.

От които само 170 ще са на платформата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Яд ли ви е, пееаси мръсни.:lol:

Ако "припатка"...мисля да не я правя.

 

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Преди 12 часа, Malkata bulka написа:

 

Ако "припатка"...мисля да не я правя.

 

Не ако припатка, а ако запали. :hilezh:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кое те кара да мислиш, че няма да запали...:hilezh:

Намерих термо-компенсатор за  генерацията на V-pipe https://deatrade.eu/Аксиални-компенсатори , чак от Варна. И цената му, като почивка на черноморието. Добрата новина е, че половината ще ми остане, че е над 200мм. Ще се наложи да си резна 2х50мм. И да ги заваря на тръбите.

Благодарско на  @more

Намери човек, който може да изработи плочата за блока (същия, който му  е правил тази на  бързия компетишън :)). Ще трябва да отнеса един оборудван блок за сваляне на размери.

 

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, поне при теб блоковете не са проблем. Кеф ти оборудвани, кеф ти сцепени, кеф ти шлайфани... А за веригата и маслената помпа какво ще е решението?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има маслен обтегач, ако поеме, няма да я сменям, иначе трябва да търся някоя фирма/майстор да я коригира.

Тъпото е, че за да стигна до тая верига, пак трябва да пръсна целия мотор отпред... А почва да ми омръзва вече.

И имам  странното чувство, че тия валове са по тънки от кухите. Което от от своя страна означава....че драмите с болтове, шпилки, шайби....може даа са били безмислени.

В събота ще  меря.... Ако се окаже наистина, че е имало вариант да сложа шуменските  болтове без да им се намаляват(за да избегне заоблянето на шестостена) главите като ползвам тия валове и само сменя  подложните шайби на главата с тънки.....  Нема ми се смеете много. Обаче...сетих се, че с болтове няма как да се махнат подлижните шайби. Защото главата на болта е диаметър 15-16мм(и ще ае вкопае в главата)  на АРП шпилките гайката е външен диаметър 22мм (подложните шайби са 23мм)

И блокове няма така описани. Щото вече знам колко струва душегуб.

15.40лв. на вторични. И сега ме е яд, че хо хвърлих, та трябва да разглобявам още един мотор....Не да няма в моргата 2.5тди

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приеми го като своеобразно възмездие за душите на всички онези кадети и астри, които са минали през ръцете ти.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Офф!

Скоро отварях едмо меганче, по молба на собственика, забравил си ключовете вътре. Цял ден вика стоя и се чудя кво да правя. Щях да викам ключари... 

Ама първо го попитах как ше ме убеди, че тая кола е негова...да не стане"грешка"...

Извади талон човека,, лична карта също, докато го разлиства, бръкнах и...създадох добрина.:lol:

И за да не е напълно ОФФ..

Върти ми се в главата вариант да бухна един двудисков съединител от бмв е46. https://www.amazon.com/DKM-Twin-Clutch-Steel-Flywheel/dp/B07G2RQ9FH  Трябва да подложа фланци от автоматична кутия за да раздалеча камбаната  и да се удължи амбреажната ос(с всички драми по процедурата) да се преправят тампони, щанги, стартер.

Някой знае ли  дали ще стане маховика на коляновия вал. И двата са на 240мм и с осем болта, ама дли ще отговорят отворите в диамерър.

Edited by Malkata bulka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.