Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

Още не са, но ще станат, трябва да взема една телена четка да махна шлаката, че нещо тая тръба уж неръждавейка, а отдава някъв сив налеп.:nixweiss:

Това до тях са компенсаторите, даже работят като ги натисна, обаче не са довършени, че нямам фланци все още и трябва да се скъсят на размер.:rolleyes:

Скицирано изглеждат така,.

 

 

 

термо-компенсатор.jpg

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 33 минути, NIKO написа:

Йордане, тва иСпускателните колектори ли са?

Некси самотно предколедно ли ти стоят,  та питаш? ;)

Ае, весела коледа,  момци!

FB_IMG_1577182829789.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весело изкарване на празниците на всички, кой на път, кой в дома.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Malkata bulka написа:

Весело изкарване на празниците на всички, кой на път, кой в дома.:zustimm:

Предпочитам на път, отколкото дОма сам. И вятъра от морето брули висящите като суджуци прани чорапи, на медна тел на терасата на 13 тия етаж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро се навършва половин година от как започна темата.:lupe:

Дано през новата, поне го завърша тоя туч и обещавам никога повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Malkata bulka написа:

Още не са, но ще станат, трябва да взема една телена четка да махна шлаката, че нещо тая тръба уж неръждавейка, а отдава някъв сив налеп.:nixweiss:

Не че нещо, оообаче т'ва 'земаш ли го предвид?

Относно налепа, или материала на телта (пълнежа на шева) е неподходящ, или "неръждавейката" е фалшива, или и двете. 

А и май "заварчика" ти не ползва аргонче, пука с гадните газчета.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, NIKO написа:

Не че нещо, оообаче т'ва 'земаш ли го предвид?

Относно налепа, или материала на телта (пълнежа на шева) е неподходящ, или "неръждавейката" е фалшива, или и двете. 

А и май "заварчика" ти не ползва аргонче, пука с гадните газчета.

Сам вкъщи в коледната нощ  вече наближава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, NIKO написа:

Не че нещо, оообаче т'ва 'земаш ли го предвид?

Относно налепа, или материала на телта (пълнежа на шева) е неподходящ, или "неръждавейката" е фалшива, или и двете. 

А и май "заварчика" ти не ползва аргонче, пука с гадните газчета.

Давай по синтезирано, че ти гадая мисълта. заварката е лъщяща, ама това е под слоя сива шлака. външния вид е задоволителен. Ще се види като го мина с телената четка.

"Това" дето си го спуснал, са общи приказки. Диаметъра на тръбите варира от 36мм( средно на канала в главата), през 36мм в коляното на колектора, на 38мм в тръбата на колектора, после е пак се свива на  36мм във водещата тръба на термо-компенсатора и след това е пак на 38мм през цялата дължина на термо-компенсатора даже и коляното е на 38мм. Отвора на фланеца на v-pipe е 40мм. входа на топлата част на турбината е 38мм, ще портна малко за да махна това ръбче от 1мм има място и дебелина.

Питал съм, оптималния диаметър е 38мм, аз нямам възможност да го поддържам през цялата дължина.  Причината е, че няма място за по-голямо коляно на фланците на колекторите. Просто не остава материАл и място за гайки.

Другото стеснение е на водещата тръба на термо-компенсатора. Там ме е най-страх, че една заварка я държи за да се наниже на тая малката тръба другата под компенсатора.

 

 

П.П.

Видях къде ми е грешката в изработката на V-pipe...колко съм смотан.

моето ръкоделие изглежда така...

received_1347231112121328.jpeg

 

а би трябвало да бъде така

545579743_1.jpg.39a55d06184bf27163dcb6311d0b3f70.jpg

 

баси колко съм левчооо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко, "пътя" на газа от всеки цилиндър до "сборната точка", май е хубаво да е еднакъв, т'ва съм чувал тук-там, да си го приказват някои знаещи тунер батки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизеляка нещата са малко по-различни. Не изцяло, а малко.

 Отделните тръби ще доведат до пад на мощността и лаг, заради различния процес на горене при дизела и от там и различната температура на газовете и различната скорост на на същите тия газове в колектора. За това на дизеляка се слагат тия геометрии на турбината за да може да компенсират тия разлики в температурата и скоростта на газовете.

Може би,  в критични обороти на  някоя драгаджийка ще има ефект, ама за всекидневно каране на средни обороти и натоварване на мотора 30-50% в повечето време, ще е обратен ефекта.

Ще има по-късен спул, по-голям лаг и ще пече още повече в коша, отделно е трудно за изработка, скъпо и няма място в коша.

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малоумното нещо в тоя форум тия дни беше въпроса: -Що ми затрихте другия профил?:flehan::stupid::hilezh:

Всяка прилика с с действителни лица и събития, е шега на природата осъществена под силното въздействие на неразрешени вещества.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъп Въпрос!

Болт/шпилка с резба М11Х1.5мм  може ли да бъде заменена от инчова такава с размер 7/16-20?

Че да знам какво търся.

Означението е такова, ама не излиза в каталога.

ARP ATP5.975-2B M11 x 1.5&7/16-20 ARP2000 stud
Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво искаш да правиш, че не става ясно? Ако се завива инчова шпилка в метрично нарязан отвор, няма да стане, ако отвора е проходен, тоя инчов диаметър си е взаимозаменяем с метричният, само е малко по-голям с една и нещо десетка, дори е по-подходящ, защото съотнесено към метрична, тая инчова е вече "ситна", на стъпка някъде около 1.3.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсят се шпилки за основните лагери/плочата,  ARP bolts нямат в каталога  размер М11 въобще, гледам на нисан к още няколко модела  има такива за главите.  Явно някой  е поръчвал  М11х1.5мм и и се продават през прекупвач. Както се получи с тия за главите.

За моя късмет няма да ви казвам...на 2.7т са М10. И ги има навсякъде. На 2.5тди са 11мм. Фуй за  мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...