Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 (Редактирано) Още не са, но ще станат, трябва да взема една телена четка да махна шлаката, че нещо тая тръба уж неръждавейка, а отдава някъв сив налеп. Това до тях са компенсаторите, даже работят като ги натисна, обаче не са довършени, че нямам фланци все още и трябва да се скъсят на размер. Скицирано изглеждат така,. Редактирано 24 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 преди 33 минути, NIKO написа: Йордане, тва иСпускателните колектори ли са? Некси самотно предколедно ли ти стоят, та питаш? Ае, весела коледа, момци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Весело изкарване на празниците на всички, кой на път, кой в дома. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 преди 4 минути, Malkata bulka написа: Весело изкарване на празниците на всички, кой на път, кой в дома. Предпочитам на път, отколкото дОма сам. И вятъра от морето брули висящите като суджуци прани чорапи, на медна тел на терасата на 13 тия етаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Скоро се навършва половин година от как започна темата. Дано през новата, поне го завърша тоя туч и обещавам никога повече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 (Редактирано) Преди 1 час, Malkata bulka написа: Още не са, но ще станат, трябва да взема една телена четка да махна шлаката, че нещо тая тръба уж неръждавейка, а отдава някъв сив налеп. Не че нещо, оообаче т'ва 'земаш ли го предвид? Относно налепа, или материала на телта (пълнежа на шева) е неподходящ, или "неръждавейката" е фалшива, или и двете. А и май "заварчика" ти не ползва аргонче, пука с гадните газчета. Редактирано 24 Декември 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 преди 23 минути, NIKO написа: Не че нещо, оообаче т'ва 'земаш ли го предвид? Относно налепа, или материала на телта (пълнежа на шева) е неподходящ, или "неръждавейката" е фалшива, или и двете. А и май "заварчика" ти не ползва аргонче, пука с гадните газчета. Сам вкъщи в коледната нощ вече наближава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Знам л..ке, знам, болката ти е непоносима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 преди 39 минути, NIKO написа: Не че нещо, оообаче т'ва 'земаш ли го предвид? Относно налепа, или материала на телта (пълнежа на шева) е неподходящ, или "неръждавейката" е фалшива, или и двете. А и май "заварчика" ти не ползва аргонче, пука с гадните газчета. Давай по синтезирано, че ти гадая мисълта. заварката е лъщяща, ама това е под слоя сива шлака. външния вид е задоволителен. Ще се види като го мина с телената четка. "Това" дето си го спуснал, са общи приказки. Диаметъра на тръбите варира от 36мм( средно на канала в главата), през 36мм в коляното на колектора, на 38мм в тръбата на колектора, после е пак се свива на 36мм във водещата тръба на термо-компенсатора и след това е пак на 38мм през цялата дължина на термо-компенсатора даже и коляното е на 38мм. Отвора на фланеца на v-pipe е 40мм. входа на топлата част на турбината е 38мм, ще портна малко за да махна това ръбче от 1мм има място и дебелина. Питал съм, оптималния диаметър е 38мм, аз нямам възможност да го поддържам през цялата дължина. Причината е, че няма място за по-голямо коляно на фланците на колекторите. Просто не остава материАл и място за гайки. Другото стеснение е на водещата тръба на термо-компенсатора. Там ме е най-страх, че една заварка я държи за да се наниже на тая малката тръба другата под компенсатора. П.П. Видях къде ми е грешката в изработката на V-pipe...колко съм смотан. моето ръкоделие изглежда така... а би трябвало да бъде така баси колко съм левчооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Накратко, "пътя" на газа от всеки цилиндър до "сборната точка", май е хубаво да е еднакъв, т'ва съм чувал тук-там, да си го приказват някои знаещи тунер батки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 (Редактирано) При дизеляка нещата са малко по-различни. Не изцяло, а малко. Отделните тръби ще доведат до пад на мощността и лаг, заради различния процес на горене при дизела и от там и различната температура на газовете и различната скорост на на същите тия газове в колектора. За това на дизеляка се слагат тия геометрии на турбината за да може да компенсират тия разлики в температурата и скоростта на газовете. Може би, в критични обороти на някоя драгаджийка ще има ефект, ама за всекидневно каране на средни обороти и натоварване на мотора 30-50% в повечето време, ще е обратен ефекта. Ще има по-късен спул, по-голям лаг и ще пече още повече в коша, отделно е трудно за изработка, скъпо и няма място в коша. Редактирано 24 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Не му обяснявай, са е на касата в Лидъл за просешка баница за самотници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AKB FAN Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 6 hours ago, Malkata bulka said: А ти с кого ще празнуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 С роднини, други тъпи въпроси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AKB FAN Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Айшето? Що се ядосваш ся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Чавката е много малоумен на последък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Най-малоумното нещо в тоя форум тия дни беше въпроса: -Що ми затрихте другия профил? Всяка прилика с с действителни лица и събития, е шега на природата осъществена под силното въздействие на неразрешени вещества. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 Хахаха, направо се замислям да го репортна и тоя профил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AKB FAN Публикувано 24 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2019 56 minutes ago, bruce said: Чавката е много малоумен на последък. Бей ве, трябва да регвам пак после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 (Редактирано) Тъп Въпрос! Болт/шпилка с резба М11Х1.5мм може ли да бъде заменена от инчова такава с размер 7/16-20? Че да знам какво търся. Означението е такова, ама не излиза в каталога. ARP ATP5.975-2B M11 x 1.5&7/16-20 ARP2000 stud Редактирано 25 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Значи драмата със шпилките ще има втора серия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 (Редактирано) какво искаш да правиш, че не става ясно? Ако се завива инчова шпилка в метрично нарязан отвор, няма да стане, ако отвора е проходен, тоя инчов диаметър си е взаимозаменяем с метричният, само е малко по-голям с една и нещо десетка, дори е по-подходящ, защото съотнесено към метрична, тая инчова е вече "ситна", на стъпка някъде около 1.3. Редактирано 25 Декември 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Търсят се шпилки за основните лагери/плочата, ARP bolts нямат в каталога размер М11 въобще, гледам на нисан к още няколко модела има такива за главите. Явно някой е поръчвал М11х1.5мм и и се продават през прекупвач. Както се получи с тия за главите. За моя късмет няма да ви казвам...на 2.7т са М10. И ги има навсякъде. На 2.5тди са 11мм. Фуй за мене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 25 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2019 Весела Коледа. Дано за иднатаКоледа да си събрал римската ракета на дизел и да можеш да я възпламениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване