Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трайте вее, има едни скорости с половинки, ама съм купил вече други....и ме е яд. Ама не се знае кво ще ми хрумне. Ако продам моите, може да хакна другите с половинки, автомата замина още лятото.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полу-формирано,  след като вчера  малко ме критикувахте.

Остава още да се твори: още Четири фланеца за да е разглобяемо и стойки за да се фиксира към блока.

 Заварките са... с мокри от дъжда електроди  и без маска  на тръба 2мм... така, че може да пропуснете критиката.  Човека Заварчик ще ги оправи после.

039214487.jpg

039214488.jpg

039214489.jpg

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам по-добра, гащеризонче-мръсно, черни ръчички и еленови рога, ама е в една скрита група.:lol:.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам нещо. Понеже оригиналните колектори и тръби са двойни(тръба в тръба) понеже мястото им е отдолу за да не пече. Тая сглобка тръба в тръба е много хитро изобретение на немеца. хем тънко, хем пази от жегата. Е, като го надуеш се пука и чупи (щото е ползвал вестници)ама нали правя друг та..

Мнения за термоизолационна лента, че съм малко на кантар  и мисля да кроя термо-щит (да увия тръбите), че вече  на няколко колектора виждам какви са последиците от тая лента. Гният колекторите много бързо. Уж съм ползвал неръждаеми тръби, ама пак ме гризе да не отиде всичко в ръждата след 1-2год..

Има купчини алуминиеви листа от термо-щитове и мисля да увия тръбите като им оставя малка хлабина между термощита и тръбата(3-4-5мм).

Дайте идеи и акъл  кое и защо, дали ще изгният колекторите ако ги омотая с лента въпреки, че са от неръждавейка 2мм.

Ей тука снимка на турбина директно увита в такъв щит, няма нито хлабина за да има термоизолация  с (пълнеж от въздъх).

Нещо такова мисля да сглобя, ще заваря по няколко гайкаи/шпилкаи и ще захвана скроени/увити покрай тръбите платна от алуминий за термо-щит.

Е няма да е толкова красиво...това се подразбира, важното е да върши работа.

Та въпроса е термо-лента или алуминиве термо-щит.

image;s=585x461

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Земи си турбоодеАло и термолента,  мани ги тия ламарини, че стана над 2 тона от заварки и плочи само 😀 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За одеяло, си има заводско,  алуминиево, ще пасне с много малко изрязване на  тая турбина. Даже си има отвори  топлия охлюв за да се захване тоя похлупак.

Лентата ме притеснява, а алуминиевите щитове са  купчини и не са толкова тежки.

Хич не ми се ще след година да стане така.

BajaHeaderHeatWrapRust.jpg

10808d1141570859-header-wrap-good-bad-he

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли? Смисъл, мислиш ли, че ще изкара и година?

Дано му се получи, той Дапчо е добро моНче, но мисля, че финансовата криза ще изпревари амбициите му.

Другият вариант е, просто да поеме по едни стари пътища (не, че има останали кадети по пътя де) :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти като собственик на умрел тръц можеш да си спокоен. Нема кой да ти го вземе, освен ако някой загрижен комшия не даде сигнал в общината безстопанствност. И тогава ще пратат паяка да вдигне безславната форумна ценност към надин.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, температурата на изгорелите газове при дизеляка е по-ниска  от тази на бензиновия мотор (това предполагам ти е ясно). И на двете ми коли съм с плетени колектори от неръждавейка, като на петака(2,2т) колектора е увит с термо лента. Вече близо 60х.км(да 60 :) ) съм минал с него, от които повечето са на заварка и на пистата в Калояново, и няма и наченки за спукване/отслабване. На тръца колектора го е правил Емо, засега съм минал  около 30х.км, също няма драми. Проблема с гниенето на неръждавейката е, че от високата температура изгаря никела в нея, затова започва да ръждясва. Но си трябва доста жега и доста време, за да се случи.

Тааа, едва ли ще стигнеш до изгнил колектор, като на снимките горе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това се казва помощ!

мерси, що го имам в предвид, въпреки, че клоня към термощита.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измислих...

Стига да мога, да го реализирам, за да не изглежда  цигански, като Метката.:hilezh: дигни пак ръчичка

Идеята ми дойде от изолацията на гърнетата. Тоест ще сложа  лента и ще я увия с алуминий (от термо-щитовете) целтта е да опаковам  плътно.. Ще падне кроене и огъване, ама за  къде бързам.:flipoff:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще отворя уискито като запали душето, ако не, ще остане наследство да го продават след 100 годин' :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...