Jump to content

2.5tdi +360hp


Recommended Posts

  • Отговори 1,3k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тоя в адлер е голям бъзлю, не правел коли които не са с турбини от него и т.н... Хахах веднага му затворих и го зачеркнах от списака си с мапери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Vantage said:

 

там верно ше я изкарат 360 коня...даже леко ше ги закръглят на 400 :hilezh:

Само че на първото подаване на газ ще стигне до табелата Годеч, дано поне я подмине по инерция :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като иде при Брезел и ще цъфне и върже. По-добре да му я настрои кварталния газаджия на слух, отколкото онзи кисел тесен специалист да вземе 50 лева само, за да му обясни за малко над един астрономически час, колко са зле останалите майстори и още почти толкова, да го  убеди защо точно той е неговия човек. А иначе обикновена помпа дюза 131 коня става задоволително едва от 4 тата рекламация.

Редактирано от FSH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте, още плочата не е готова, остана за след нова година, има и рингове да се правят на блока, има и втора плоча под жабата,  даже говорих с човека да довърши/завари колекторите и тръбите(след като ги скроя). Трябва да се намерят и шпилки за петите и да се види дали ше мръдне тунела, да се сменят с ARP болтовете на биелите,  да се свалят с 1мм буталата. Да се прави интеркулер от два оригинални, турбопътища, даун пайп, ....март е далече.:)

 

 

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти ше си спомен, безвъзвратно отмит от някой стълб.:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, шега не съм си направил, за сметка на това приеодата не е пропуснала да подходи по този начин към теб.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Malkata bulka написа:

А ти ше си спомен, безвъзвратно отмит от някой стълб.:flipoff:

Казва се служител на енергото ве, Дака.

Което обаче пак не прави по-лек изборът на трактор мапер. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато стигна до там ще се допитам.

Сега ме гризе избора на стругар да отнеме по 1мм от буталата без да мръдне грамажа.

Моя стругар ме отсвири, щото му насипах за това че е бавен(не може един нипел с гайка да го бави 3седмици) и вече не иска да работи мои работи.

Дайте читав стругар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука е друго. Всичко де що съм чел се бори да свали степента на сгъстяване от 18.5  на 17.5.

Финландеца дава главата да му вкопават леглата за да потънат клапаните. Шуменци и те правиха някви галимации да я  свалят.

Двигателя ще е натоварен двойно, начи налягането с тая турбина ще е над 2бара че ако стане всичко може да рискувам и на 3бара при заводско 1.1-1.2 пик и 0.8холд. Това означава и компресията по време на работа да се вдигне много. А от там и температурата в цилиндъра. Което е вече лошо. За това всички се борят да я свалят. Единия начин е  да се охлади въздуха, аз ще слагам 18л кулер, ама пак ми се ще да се подсигуря да не сбирам после чаркуляци по асфалта. Земе пръсне някое бутало...и няма да я правя втори път.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме какъв кечкен ще ползваш на тия 3 бара?

Иии ще Имаш ли втора маслена помпа от него към мотора?

За мазането полите на буталата,  предвиждаш ли поне още по една дупка? Това нагряване знаеш, че ще води до коксоване на маслото по буталото, в каналите за сегментите. Това с дупченето е вариант, мислил ли си го?

 

Иначе онези АРЗ Дападжии от Шумен до сега нищо хубаво не са ти дали като идея... 

Редактирано от Atlantis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е кола за всекидневно каране, колко от времето мислиш, че е е на 3бара. 

Мисля  да не разбутвам филтри, кечкен...

 Буталата се мажат от дюзи, мисля да сложа само радиатор за маслото на мястото ма топлообменика.

Турбината също има охлаждане.

 

П.П.

И ня'ама мА хвърляш в драми ве ей, че саа пак ще трябва да досаждам на човека. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, Malkata bulka написа:

Сега ме гризе избора на стругар да отнеме по 1мм от буталата ...

 

И откъде ще се сваля материал? Вземи разрежи надлъжно едно бутало да го видим как изглежда.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще е глупаво да бъде от полата. И не случайно онзи линк му пратих, вътре има полезни клипчета, макар аз да съм по-скоро за дупки, отколкото такива канали в самото бутало. Щот младежът не се сеща, че греенето на маслото върви ръка за ръка с коксоването на масления сегмент.

Без да отваряме дума какво се случва при 3 бара в картерната вентилация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата се челосват,  нали това е идеята на разреждането- да се увеличи обема на горивната камера. Има канали за клапаните и материял около тях, тоя материял се маха. 

За пробиване на бутала...забравете. Няма как да го направя, щото не искам, това не е бензинова кола.

Ето ви снимки. 

s-l300.jpg.577360a8b45d85832013f211a454bf06.jpg

DSD5329_-_Pistons_for_2.5_2.7_3.0_TDI_V6_Engines__13613.1521539430.jpg.d72fa083377e6e9cc0e9f1ac6c2b1db4.jpg

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е максималното възможно, толкова е височината на каналите. С всеки следващ милиметър се нарушава горивната камера в буталото и се изтънява ръба на тая камера, а остър ръб в тая температура.... Там в тая камера все пак е смятано да пръска дюзата. И си има ъгъл на впръскване, не може безразборно да я променям.  Това ми е компромисно решение, да махна тоя материял покрай каналите за клапаните. И трябва все пак да не мръдне много грамажа биела+бутало  1500+/-1гр. 

Ето разрез на буталото. Финландеца е имал идея да дълбае май вътре...., ама не я е реализирал.

Screenshot_20191219-162132.thumb.png.ea2af5b194ae1d73f55fd2d1197efe89.png

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деба, пише се материАл ве!

А ако щеш дупчи ве, пиле, ма като ти задерат полите, нема се сърдиш на мен. Макар, че нема да имат време. Ше се скрЪши нещо друго преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...