Vantage Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Преди 15 часа, vladi написа: В Адлер ше я мапнат бе...... там верно ше я изкарат 360 коня...даже леко ше ги закръглят на 400 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Тоя в адлер е голям бъзлю, не правел коли които не са с турбини от него и т.н... Хахах веднага му затворих и го зачеркнах от списака си с мапери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 1 hour ago, Vantage said: там верно ше я изкарат 360 коня...даже леко ше ги закръглят на 400 Само че на първото подаване на газ ще стигне до табелата Годеч, дано поне я подмине по инерция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) И като иде при Брезел и ще цъфне и върже. По-добре да му я настрои кварталния газаджия на слух, отколкото онзи кисел тесен специалист да вземе 50 лева само, за да му обясни за малко над един астрономически час, колко са зле останалите майстори и още почти толкова, да го убеди защо точно той е неговия човек. А иначе обикновена помпа дюза 131 коня става задоволително едва от 4 тата рекламация. Редактирано 18 Декември 2019 от FSH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 И "по-добри" случаи е имАло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) Чакайте, още плочата не е готова, остана за след нова година, има и рингове да се правят на блока, има и втора плоча под жабата, даже говорих с човека да довърши/завари колекторите и тръбите(след като ги скроя). Трябва да се намерят и шпилки за петите и да се види дали ше мръдне тунела, да се сменят с ARP болтовете на биелите, да се свалят с 1мм буталата. Да се прави интеркулер от два оригинални, турбопътища, даун пайп, ....март е далече. Редактирано 18 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 преди 16 минути, Malkata bulka написа: ....март е далече. 2028 ма? Брезел ше се е пенсионирал ве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 А ти ше си спомен, безвъзвратно отмит от някой стълб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Буля, аре стиа шеги ве. Признай най-сетне, че шега си си направил с тази тема 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Аз, шега не съм си направил, за сметка на това приеодата не е пропуснала да подходи по този начин към теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 "Приеодата" ше я питам лично аС, що така прави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Преди 5 часа, Malkata bulka написа: А ти ше си спомен, безвъзвратно отмит от някой стълб. Казва се служител на енергото ве, Дака. Което обаче пак не прави по-лек изборът на трактор мапер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Когато стигна до там ще се допитам. Сега ме гризе избора на стругар да отнеме по 1мм от буталата без да мръдне грамажа. Моя стругар ме отсвири, щото му насипах за това че е бавен(не може един нипел с гайка да го бави 3седмици) и вече не иска да работи мои работи. Дайте читав стругар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Имам един познат на приятел, ма няма да ти хареса, не е пелтек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bruce Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 Един приятел така си разрежда двигателя на ладата. Вика, че това му било най-голямата грешка, да стърже буталата на струг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) Тука е друго. Всичко де що съм чел се бори да свали степента на сгъстяване от 18.5 на 17.5. Финландеца дава главата да му вкопават леглата за да потънат клапаните. Шуменци и те правиха някви галимации да я свалят. Двигателя ще е натоварен двойно, начи налягането с тая турбина ще е над 2бара че ако стане всичко може да рискувам и на 3бара при заводско 1.1-1.2 пик и 0.8холд. Това означава и компресията по време на работа да се вдигне много. А от там и температурата в цилиндъра. Което е вече лошо. За това всички се борят да я свалят. Единия начин е да се охлади въздуха, аз ще слагам 18л кулер, ама пак ми се ще да се подсигуря да не сбирам после чаркуляци по асфалта. Земе пръсне някое бутало...и няма да я правя втори път. Редактирано 18 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 (Редактирано) Интересува ме какъв кечкен ще ползваш на тия 3 бара? Иии ще Имаш ли втора маслена помпа от него към мотора? За мазането полите на буталата, предвиждаш ли поне още по една дупка? Това нагряване знаеш, че ще води до коксоване на маслото по буталото, в каналите за сегментите. Това с дупченето е вариант, мислил ли си го? Иначе онези АРЗ Дападжии от Шумен до сега нищо хубаво не са ти дали като идея... Редактирано 18 Декември 2019 от Atlantis Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Това е кола за всекидневно каране, колко от времето мислиш, че е е на 3бара. Мисля да не разбутвам филтри, кечкен... Буталата се мажат от дюзи, мисля да сложа само радиатор за маслото на мястото ма топлообменика. Турбината също има охлаждане. П.П. И ня'ама мА хвърляш в драми ве ей, че саа пак ще трябва да досаждам на човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=28986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Преди 15 часа, Malkata bulka написа: Сега ме гризе избора на стругар да отнеме по 1мм от буталата ... И откъде ще се сваля материал? Вземи разрежи надлъжно едно бутало да го видим как изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Според мен ще е глупаво да бъде от полата. И не случайно онзи линк му пратих, вътре има полезни клипчета, макар аз да съм по-скоро за дупки, отколкото такива канали в самото бутало. Щот младежът не се сеща, че греенето на маслото върви ръка за ръка с коксоването на масления сегмент. Без да отваряме дума какво се случва при 3 бара в картерната вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 (Редактирано) Буталата се челосват, нали това е идеята на разреждането- да се увеличи обема на горивната камера. Има канали за клапаните и материял около тях, тоя материял се маха. За пробиване на бутала...забравете. Няма как да го направя, щото не искам, това не е бензинова кола. Ето ви снимки. Редактирано 19 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 При така показаното бутало става. Но как реши, че трябва да се отнеме точно 1мм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 (Редактирано) Това е максималното възможно, толкова е височината на каналите. С всеки следващ милиметър се нарушава горивната камера в буталото и се изтънява ръба на тая камера, а остър ръб в тая температура.... Там в тая камера все пак е смятано да пръска дюзата. И си има ъгъл на впръскване, не може безразборно да я променям. Това ми е компромисно решение, да махна тоя материял покрай каналите за клапаните. И трябва все пак да не мръдне много грамажа биела+бутало 1500+/-1гр. Ето разрез на буталото. Финландеца е имал идея да дълбае май вътре...., ама не я е реализирал. Редактирано 19 Декември 2019 от Malkata bulka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FSH Публикувано 19 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2019 Деба, пише се материАл ве! А ако щеш дупчи ве, пиле, ма като ти задерат полите, нема се сърдиш на мен. Макар, че нема да имат време. Ше се скрЪши нещо друго преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване