Jump to content

Слагане на ксенон Б5 2001 г.


Recommended Posts

35/55W макс 5000K AC ксенон от xenon.bg / autopro. С първия от ксенон.бг изкарах 5г и още свети, само в редки случаи едната крушка не палеше от първия път и реших да го сменя изцяло с такъв от autopro просто защото ксенон.бг нямаха наличности и не ми се чакаше.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 28.12.2019 г. at 19:56, Николай Бобанов написа:

Добре а възможно ли е ако сложа ксенона да не свети със същия обхват както с обикновените фарове, защото съм виждал на много коли със слаган ксенон да светят някакси не толкова далеч и светят някакси много надолу включително и на коли с лупи,ако ме разбирате какво имам предвид.

Колега, не се занимавай да слагаш да слагаш ксенон. Повече от 4 години съм с LED крушки. Светят по- добре дори от ксенона и от както съм с тях никога не са ми примигвали нощно време че заслепявам, защо ли? Защото те не излъчват светлина фронтално, а само странично в рефлектора. Не се занимаваш да търсиш място за баластите, защото няма такива. Важно е да се знае че имат нужда от по-добро охлаждане през лятото, затова махам задния капак на фаровете през лятото. Ето ти и линк на наложил се китайски производител, правиш регистрация и си избираш какъвто цокъл имаш за твоята кола, поръчал съм доста от този за колеги и приятели, вярно че се чака малко , но този изпраща бързо идвали са от 12-20 дена. Едно пояснение само, китайците пишат общия ватаж на двете крушки. https://oslamp.aliexpress.com/store/401231?spm=a2g0o.detail.1000061.1.3804142fhR2cZa

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз използвам този модел Н4, но лятото не съм махал капака. Много малко нагряват.

 Зимата съм с обикновени крушки. След като преди 2 зими спирах няколко пъти да размразявам леда на фара и снега се отказах зимата от леда. Особено сутрин със слана няма размразяване на фара.

 Това е единствения минус при лед крушките. Ако си с различни крушки къси дълги може да пускаш дългите да размразяват фара.

-2256085051171473003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че ксенонът си е тоно за фар с лупа, обаче имам на А4 В5 95-та, рефлекторен трисекционен фар - супер си е, никого не заслепява, бяла ветлина.

Не ги разбирам тия с тези сините ксенони, освен, че пречи на насрещните, пречи и на тях. 

Ксенонът свети по-добре от халогенна крушка, стига да не е много син - измаря очите.

Ще ми се да видя тия новите ЛЕД докъде ще стигнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че ксенонът си е тоно за фар с лупа, обаче имам на А4 В5 95-та, рефлекторен трисекционен фар - супер си е, никого не заслепява, бяла ветлина.
Не ги разбирам тия с тези сините ксенони, освен, че пречи на насрещните, пречи и на тях. 
Ксенонът свети по-добре от халогенна крушка, стига да не е много син - измаря очите.
Ще ми се да видя тия новите ЛЕД докъде ще стигнат.
Такива хора трябва да се линчуват публично.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чайните се усетиха и вече правят ксенонови крушки за рефлектор, имитират точно халогенната със заглушката, ако са сложени такива, няма никакъв проблем.

Кофти е, че масовката по пътищата си заслепява безгрижно и не ги еве, нали са "сини" и "модни".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ole написа:

Такива хора трябва да се линчуват публично.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Значи ксенон на рефлектор трябва да се линчува, а такива с нерегулирани фарове, както колегата над мен каза "сини" и "модни", на които не им пука, че късите им са по-силни и високи от дългите, не, така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ксеноновата светлина попаднала директно, е силно вредна за очите(съдържала светлина с дължина на вълната близка до тая на електрожена...понеже работи на същия принцип). за това в автомобилите с ксенон има система за автоматично нивелиране на фаровете.

Някога когато излезнаха имаше кампания да се забранят, тогава производителите бяха принудени да поставят тая система за нивелация за да станат законни.

Редактирано от Malkata bulka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и с евтин ксенон, и с лед който е купуван от Китай, на рефлекторен фар. С лед свети по добре, и най вече бяло. Хем, че му дават 6000К но се равнява на 5000К спрямо евтиния ксенон. Не са ми премигвали много, докато с ксенона постоянно. 

 Пак казвам, че като минус е зимата със снеговалеж и много студено над минус 5 не се размразява фара с лед крушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.01.2020 г. at 0:34, bobitur написа:

Карал съм и с евтин ксенон, и с лед който е купуван от Китай, на рефлекторен фар. С лед свети по добре, и най вече бяло. Хем, че му дават 6000К но се равнява на 5000К спрямо евтиния ксенон. Не са ми премигвали много, докато с ксенона постоянно. 

 Пак казвам, че като минус е зимата със снеговалеж и много студено над минус 5 не се размразява фара с лед крушка.

Това е минусът зимата, но пък значи, че лед крушките не загравят толкова, толкото халогените.

Сега си поръчах H7 лед, бяла светлина, искам да видя дали ще ми е по-добре от халогена и ще си взема по-скъпи. (тия бяха от сорта на 10лв)

Иначе зимата ако е такъв проблем винаги можеш да си пусне дълги(ако са халогени) докато загрее колата да се размрази. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H4 обикновен фар едносекционен съм. Евтини лед няма да направиш разлика по скоро ще се разочароваш.

 Купувам съм и от 20 долара и от 40. Изглеждат идентични, само надписа е различен т.е. производителя. Скъпите светят по хубаво при продължителна работа. Докато евтини след 30 Мин. Отслабват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а дали ще станат ли ксеноновите крушки на фара защото  балона е по голям и ако трябва да си направи реглаш  на фара дали ще свети със същия обхват смисъл да не светят много ниско ако ме разбирате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм избрал просто искам да видя какво е вашето мнение за да зная какво да правя по натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ,а защо трябва да си направя реглаж на фаровете след като те са с лупи (А4 Б5 2001) и не би трябвало да заслепява толкова много. Питам понеже не знам и искам да бъда информиран. Моля без обидни коментари!

Редактирано от Николай Бобанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото след смяна на крушките се измества реглажа на фаровете (фокусът на новите крушки е различен) и съответно или заслепяват или светят много ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако взема ксенон комплект от autopro.bg или  xenon.bg , AC ксенон 4300К 35 вата за около 150 лева дали ще свети жълто или ще свети горе долу като заводски ксенон, защото ми казаха чи под 6000К китаеца свети жълто?

Редактирано от Николай Бобанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм от xenon.bg 5000к на 6тата година го смених с нов от аутопро пак 5000к. И двата светят бяло, леко по-топло бяло, а и колкото по малко келвина, толкова повече лумени (светлина). От 6000к нагоре почва да синее и лично на мен въобще не ми харесва.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Николай Бобанов написа:

....,казаха чи под 6000К китаеца свети жълто?

А какъв е проблема с жълтото светене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...