Ангел 70 Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Здравейте! Мога ли да получа съвет и мнения от вас, относно този автомобил Audi A4 SW **CNG** 2L TFSI 170pk S-Tronic ? Мисля да го зкупя, но много ми е непознат този вид двигатели. Автомобилът ще има около 25000 км.на година и предимно по EU пътища. Благодаря ви предвалително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Поне да беше написал коя година е. Иначе според зависи от късмета ти може да участваш във филма буталата ми говорят. Има писано достатъчно много за 2.0TFSI във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел 70 Публикувано 29 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Извинявам се за неточноста колата е 09/2018 г. За този филм буталата ми говорят нещо неразбирам? Нали това е голяма марка AUDI по принцим не трябва да гледаме такъв филм. А още повече др. Ханс го е правил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 (Редактирано) За тази ли питаш: цък! Направо слагай линка, няма да ти я отнесем! 🙂 Редактирано 29 Октомври 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел 70 Публикувано 29 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Нямам страх! Автомобили много за всеки има. това е: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/audi-a4-sw-cng-2l-tfsi-170pk-s-tronic-geen-taks-camer-cng-zwart-3cc16cac-a0ed-437f-9e99-01c69ee23bfa?cldtidx=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Какво да се каже, почти нова кола е. Ще се возиш без пари на метан и ще си еко. Ако имаш възможност я отнасяй. Сменяй масло редовно (10к км) и си свиркай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h3mm Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Тук новите коли не са на мода. Сега ще влети някой да ти обесни как е най-добре D3 с 4.2 и ти си някъкъв прецакан с новата кола. Иначе провери колко ти е бензиновия резервоар, че на голфа с метан новия модел беше много малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел 70 Публикувано 29 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 преди 1 минута, ma3xa написа: Какво да се каже, почти нова кола е. Ще се возиш без пари на метан и ще си еко. Ако имаш възможност я отнасяй. Сменяй масло редовно (10к км) и си свиркай. Благодаря! Исках малко информация защото малко съм разочарован от тази марк. Имам Ауди А3 1,2 след смяна на веригата на двигателя след три години пак се разтрака. Така че съм малко скептичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Това тук Белгия ли е ? Иначе относно А4-та не би трябвало да има драми с мотора. Филма с буталата ми говорят се среща при първите 2.0TFSI мотори с блок EA888 в твоя случай би трябвало мотора да е Gen 3B Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Първите са с ЕА113 и нямат драма с бутала и сегменти. ЕА888 започва да се вгражда от 2008 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Правилна забежка, че първите 2.0TFSI са с блок ЕА113, но тъй като там няма драма с буталата няма нужда да се споменава. Както е вярно и, че първите 2.0TFSI мотори с блок EA888 имат драми с булата ама няма нужда да изпадаме в излишни спорове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 @Ангел 70 Къде ще се шофира автомобила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел 70 Публикувано 29 Октомври 2019 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Преди 2 часа, ma3xa написа: @Ангел 70 Къде ще се шофира автомобила? предимно в Белгия и EU. Преди 2 часа, ma3xa написа: @Ангел 70 Къде ще се шофира автомобила? Преди 3 часа, P_PETKOV написа: Това тук Белгия ли е ? Иначе относно А4-та не би трябвало да има драми с мотора. Филма с буталата ми говорят се среща при първите 2.0TFSI мотори с блок EA888 в твоя случай би трябвало мотора да е Gen 3B Да това е в Белгия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 Трябва да се отбележи, че всички метанови аудита са на предно ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2019 10 hours ago, Ангел 70 said: Мога ли да получа съвет и мнения от вас, относно този автомобил Както се спомена - провери си автономния пробег на бензин. Б9 на предно са с ДСГ кутии. Информация за тях - 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile Публикувано 1 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2019 (Редактирано) Тази кола не трябва да се купува, защото: -При този бюджет и години е за предпочитане бензин който да се газифицира от лицензирана фирма с гаранция. Тези пари са неоправдани за късия пробег който има колата само на метан, малкото коне, малката кубатура на двигателя и липсата на куатро. Де факто, ти искат едни много пари за да ти съзададат илюзия че ще ти е евтино и си много зелен. Нито ще е евтино щото парите за гориво са прибрани от цената, нито ще си по-зелен от газифициран мотор щото пробега на метан е смешен, нито ще имаш Ауди щот нема куатро. Т.е даваш една торба пари за псевдо зелена кола която не е и истинско Ауди. Така че си купи истинско Ауди с куатро с истински двигател от 3л нагоре, слагаш му газ и имаш кола. И запомни: Два литра е само лимонадата в магазина ... Редактирано 1 Ноември 2019 от Mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 2 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2019 И запомни: Два литра е само лимонадата в магазина ... Недей пиши такива глупости вече, че не мога да спра да се смеяSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile Публикувано 2 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2019 Ми аз лично не виждам смисъл да се изръсиш една торба пари за да караш двулитровка и то Ауди. Ако се търси практичен нов автомобил на метан има доста по-добри заместители на г-трона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 На 1.11.2019 г. at 23:49, Mobile написа: Тази кола не трябва да се купува, защото: -При този бюджет и години е за предпочитане бензин който да се газифицира от лицензирана фирма с гаранция. Тези пари са неоправдани за късия пробег който има колата само на метан, малкото коне, малката кубатура на двигателя и липсата на куатро. Де факто, ти искат едни много пари за да ти съзададат илюзия че ще ти е евтино и си много зелен. Нито ще е евтино щото парите за гориво са прибрани от цената, нито ще си по-зелен от газифициран мотор щото пробега на метан е смешен, нито ще имаш Ауди щот нема куатро. Т.е даваш една торба пари за псевдо зелена кола която не е и истинско Ауди. Така че си купи истинско Ауди с куатро с истински двигател от 3л нагоре, слагаш му газ и имаш кола. И запомни: Два литра е само лимонадата в магазина ... Викаш щом е 2 литра и само на предно не е Ауди...Масонска работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване