Jump to content

Audi A4 SW **CNG** 2L TFSI 170pk S-Tronic


Recommended Posts

Здравейте!

Мога ли да получа съвет и мнения от вас, относно този автомобил Audi A4 SW **CNG** 2L TFSI 170pk S-Tronic ? Мисля да го зкупя, но много ми е непознат този вид двигатели. Автомобилът ще  има около 25000 км.на година и предимно по EU пътища. Благодаря ви предвалително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне да беше написал коя година е. Иначе според зависи от късмета ти може да участваш във филма буталата ми говорят. Има писано достатъчно много за 2.0TFSI във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за неточноста колата е 09/2018 г. За този филм буталата ми говорят нещо неразбирам? Нали това е голяма марка AUDI по принцим не трябва да гледаме такъв филм. А още повече др. Ханс го е правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази ли питаш: цък!

 

Направо слагай линка, няма да ти я отнесем! 🙂

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам страх! Автомобили много за всеки има.

това е: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/audi-a4-sw-cng-2l-tfsi-170pk-s-tronic-geen-taks-camer-cng-zwart-3cc16cac-a0ed-437f-9e99-01c69ee23bfa?cldtidx=1

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се каже, почти нова кола е. Ще се возиш без пари на метан и ще си еко. Ако имаш възможност я отнасяй. Сменяй масло редовно (10к км) и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук новите коли не са на мода. Сега ще влети някой да ти обесни как е най-добре D3 с 4.2 и ти си някъкъв прецакан с новата кола. Иначе провери колко ти е бензиновия резервоар, че на голфа с метан новия модел беше много малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, ma3xa написа:

Какво да се каже, почти нова кола е. Ще се возиш без пари на метан и ще си еко. Ако имаш възможност я отнасяй. Сменяй масло редовно (10к км) и си свиркай.

Благодаря! Исках малко информация защото малко съм разочарован от тази марк. Имам Ауди А3 1,2  след смяна на веригата на двигателя след три години пак се разтрака.  Така че съм малко скептичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тук Белгия ли е ?

Иначе относно А4-та не би трябвало да има драми с мотора.

Филма с буталата ми говорят се среща при първите 2.0TFSI мотори с блок EA888 в твоя случай би трябвало мотора да е Gen 3B

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилна забежка, че първите 2.0TFSI са с блок ЕА113, но тъй като там няма драма с буталата няма нужда да се споменава.

Както е вярно и, че първите 2.0TFSI мотори с блок EA888 имат драми с булата ама няма нужда да изпадаме в излишни спорове.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ma3xa написа:

@Ангел 70 Къде ще се шофира автомобила?

предимно в Белгия и EU.

Преди 2 часа, ma3xa написа:

@Ангел 70 Къде ще се шофира автомобила?

 

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

Това тук Белгия ли е ?

Иначе относно А4-та не би трябвало да има драми с мотора.

Филма с буталата ми говорят се среща при първите 2.0TFSI мотори с блок EA888 в твоя случай би трябвало мотора да е Gen 3B

Да това е в Белгия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Ангел 70 said:

Мога ли да получа съвет и мнения от вас, относно този автомобил 

Както се спомена - провери си автономния пробег на бензин.

Б9 на предно са с ДСГ кутии. Информация за тях - 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола не трябва да се купува, защото:

-При този бюджет и години е за предпочитане бензин който да се газифицира от лицензирана фирма с гаранция.

Тези пари са неоправдани за късия пробег който има колата само на метан, малкото коне, малката кубатура на двигателя и липсата на куатро.

 

Де факто, ти искат едни много пари за да ти съзададат илюзия че ще ти е евтино и си много зелен. Нито ще е евтино щото парите за гориво са прибрани от цената, нито ще си по-зелен от газифициран мотор щото пробега на метан е смешен, нито ще имаш Ауди щот нема куатро.

Т.е даваш една торба пари за псевдо зелена кола която не е и истинско Ауди.

Така че си купи истинско Ауди с куатро с истински двигател от 3л нагоре, слагаш му газ и имаш кола.

:)

 

И запомни: Два литра е само лимонадата в магазина ...

 

Редактирано от Mobile
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


И запомни: Два литра е само лимонадата в магазина ...
 


Недей пиши такива глупости вече, че не мога да спра да се смея


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз лично не виждам смисъл да се изръсиш една торба пари за да караш двулитровка и то Ауди.

Ако се търси практичен нов автомобил на метан има доста по-добри заместители на г-трона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.11.2019 г. at 23:49, Mobile написа:

Тази кола не трябва да се купува, защото:

-При този бюджет и години е за предпочитане бензин който да се газифицира от лицензирана фирма с гаранция.

Тези пари са неоправдани за късия пробег който има колата само на метан, малкото коне, малката кубатура на двигателя и липсата на куатро.

 

Де факто, ти искат едни много пари за да ти съзададат илюзия че ще ти е евтино и си много зелен. Нито ще е евтино щото парите за гориво са прибрани от цената, нито ще си по-зелен от газифициран мотор щото пробега на метан е смешен, нито ще имаш Ауди щот нема куатро.

Т.е даваш една торба пари за псевдо зелена кола която не е и истинско Ауди.

Така че си купи истинско Ауди с куатро с истински двигател от 3л нагоре, слагаш му газ и имаш кола.

:)

 

И запомни: Два литра е само лимонадата в магазина ...

 

Викаш щом е 2 литра и само на предно не е Ауди...Масонска работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...