Jump to content

Избор на Матрикс, въпроси


Recommended Posts

Колеги, здравейте. Дълго време карам Д3, дълга база, 4.2 335к.с.. Изключително доволен съм от колата. Със специално внимание и поддръжка, колата е вечна. Но, мисля, че вече дойде моментът, в който трябва да скоча нагоре. В тази връзка имам няколко въпроси и колебания:

 

1. На Д3 и 4Е спомняте си, правеха се фейсове, сменяха се фарове, стопове и само опитните можеха да хванат една 4Е дали всъщност е истински фейс. Как стоят нещата с Д4? Има ли същата възможност за дегизиране, като Матрикс? Ако да, фаровете как работят, ако няма Пре Сенс.

 

2. Главно оглеждам 3.0 дизел, дълга база с макс екстри. Какво ви е мнебието? Разход, троши ли се, какво се троши и т.н. Тия 258 коня не са ли му малко? Но едно нещо не мога да си обясня - защо в А6 вкарват БиТурбо и 320 коня, а А8 дреме със старо сърце. Това е и един от мотивите да поглеждам А6 понякога, макар, че.... май няма да мога да сляза клас надолу. Знам ли, кажете и вие мнение.

 

3. Как стои въпросът с колометрите? В БГ има няколко напудрени, които са между 120 и 180к. Лесно ли се манипулират и ако да, как се хващат?

 

4. Като цяло този вид кола, с този мотор трудна ли е (скъпа) за поддръжка? Има ли някакви специфики? С верига ли е, с ремък ли е...нещо повече, ако може да ме насочите. На колко км се сменят.

 

5. Цялостното ви мнение А8 или А6 около 2015г?

 

Благодаря, пичове.

 

 

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 157
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Търси си с 3.0TFSI

И дизела и бензина са с вериги.

В А8 има 4.2TDI който в битурбо, но пък го няма в А6 та може би това обеснява защо 3.0biTDI го няма в А8 и те така.

Щом си свикнал с А8 и имаш бюджет минавай пак на А8.

Технологично от 2015 А6 е вече фейслифт и там имаш друга навигация с MIB2, но уви Ауди малко са забравили А8 D4 и там навигацията е 3G+ до края на модела ... защо идея си нямам.

По възможност си вземи кола отвън.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли, сега съм с газ. Е момента, на пари колата ми харчи колкото 6.5л дизелова, без да се съобразявам от скорост, изпреварвания, климатик и пр. Това tfsi какъв разход дава? Защото очаквам, че дизела няма да бъде повече от 7 извънградско. Впрочем, отказах се от 4.2, защото започнах да мисля рациоонално и разумно. Вижте какво става по пътищата. На всеки завой - камера. Не след дълго време ще вкарат и камерите за средна скорост. Защо са ми 1000 коня вече, като и с 258 коня мога да изпреваря, има тяга, когато ми тряжва, нисък разход и поддръжка. И 4.2 и 3.0 вдигат 200, ако бързаш. Не е ли така? Сегашната кола върви много, но все по-рядко ми трябва силата й, защото се движа предимно по магистрали. А там е без значение колко са ти конете, когато са над 200. Съгласен ли си с мен?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нормално каране 3.0TFSI в купето на 4F дава около 9-9.5 извънградско при 140-150 на темпомат при магистрално карана и около 100-110 на извъградско.

Засичал съм го няколко пъти по маршрута София Словакия. Предполгам, че в D4 ще е може би литър надолу заради 8 степенния автомат. Масите на 4F и D4 би трябвало да са близки.

Моето 4F е 1870кг по документи. Вече дали дизел или бензин, тяга и коне всеки сам си преценява какво иска с какъв бюджет разполага и т.н.

Дали аз или някой друг ще е съгласен или не няма никакво значение след като колата ще я караш и плащаш ти ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е. Но дилемите са ми много и затова се допитвам до вас. Хубаво ще е, ако се включи някой с матрица дизел

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак да попитам - кактп при д3, про д4 плуг енд плей ли са фарове и стопове (освен багажника) или имат разлика във формите?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, P_PETKOV написа:

Предполгам, че в D4 ще е може би литър надолу заради 8 степенния автомат. 

 

Да беее, я се стегни молим ти се и спри да мечтаеш. Нема шанс за разход под 10-11 па ако ще и 12 степени за има. 

Три литровите дизели ги докарвам на 7.5 по борд почти винаги , без значение от купето дали А5, А6,А7 или А8 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ауди баят са се уляли с ниския разход. Та за това написах може би.

Дават 6.2/100 извънградско за дългата база на А8 с 3.0 ТФСИ ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го виждам как ще направиш фейслифт от не-фейслифт Д4. Дори капака на двигателя е с различна форма, фаровете очевидно са с различна форма, цялата броня с престилката е различна, а за задницата да не говорим. Предницата вероятно може да стане, но ще е толкова скъпо че по-добре да си купиш фейслифт и да не се занимаваш. Освен това доколкото чувам на фейслифта скоростната кутия е по-здрава, ама не съм проверявал дали е вярно, казаха ми го от дилъра.

3.0 ТФСИ ако някой му докара разход под 10 средно трябва да го вземат на работа в Ауди, защото според мен не е възможно. Моята я дават среден 9.5 ако не се лъжа, реално гори 14 и то с доста голям процент магистрали. Мисля че никога не съм виждал среден разход между зареждания под 10, дори в чужбина с топ бензин и супер спокойно каране без градско и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Ок. Информативно питах. Ами, започвам с търсенето тогава, пък да видим на какво ще попадна. Лошото е, че съм супер претенциозен и искаю да има всички екстри (пре сенс плюс, обдухване на 4те седалко, соларен покрив, Бенг&Олуфсън, задни чупещи седалки), но да не е с цяла конзола отзад в средата. Гледам, гледам и все нещо липсва :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия неща го искаш ще трябва да се бръкнеш повече няма как ... масово трилитровите дизел и бензин са по-малко оборудвани от V8 дизел и бензин.

Преди 7 часа, V I P E R написа:

3.0 ТФСИ ако някой му докара разход под 10 средно трябва да го вземат на работа в Ауди, защото според мен не е възможно. Моята я дават среден 9.5 ако не се лъжа, реално гори 14 и то с доста голям процент магистрали. Мисля че никога не съм виждал среден разход между зареждания под 10, дори в чужбина с топ бензин и супер спокойно каране без градско и т.н.

 

За среденг абсурд да. На извънградско поне в купето на 4F разхода е около 9-9.5 като лесно може да мине и над 10 ако се кара по-агресивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, SergioTacchini написа:

Ясно. Ок. Информативно питах. Ами, започвам с търсенето тогава, пък да видим на какво ще попадна. Лошото е, че съм супер претенциозен и искаю да има всички екстри (пре сенс плюс, обдухване на 4те седалко, соларен покрив, Бенг&Олуфсън, задни чупещи седалки), но да не е с цяла конзола отзад в средата. Гледам, гледам и все нещо липсва :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Ма ти виждАл ли си дълга база без цяла конзола отзад, че аз нещо нямам спомени за такава .

Нещо за бюджета ше каеш ли или очакваш за намериш подобна в България?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел има Д4 фейслифт с всички възможни екстри, 3.0 дизел, половин година търсеше кола докато я намери тази. Докара я от Германия и за 5 години не е имал почти никакви проблеми. Сега се оглежда за новата осмица, но нещо не му харесват многото тъч дисплеи, та мой ще си я кара още някоя и друга година. 

И както каза Монахиня, кажи какъв е бюджета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма ти виждАл ли си дълга база без цяла конзола отзад, че аз нещо нямам спомени за такава .
Нещо за бюджета ше каеш ли или очакваш за намериш подобна в България?
ВиждАл съм без конзола отзад, има различни конфигурации на дългата база - с подвижни седалки, без подвижни, с монитори, без монитори, с конзола, без конзола, с хладилник и конзола, само с хладилник и т.н. в момента съм с д3 лонг без конзола, чупещи седалки с всичките им мурафети и хладилник. Но въпреки това е 4+1 места. Относно бюджета до към 35 евра.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам 4.2. Няма никакъв смисъл да имам 850н.м. вече... скоро ще въведат и каюерите за средна скорост..отказах се от много то мощ. Мисля, че 3.0 ще ме изсърби :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен чупещите задни седалки изискват да има конзола, не го виждам как ще стане без. Може и да бъркам. Честно казано не виждам закво са ти тия седалки освен ако няма да се возиш, ама твоя си работа.

Хладилник навремето добре че не си поръчах - заема половината багажник, който не е огромен и без това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го докара тоя разход на тва Д3 с дизелов еквивалент 6.5 на 100, не знам? Карам същото и ми харчи 18 на дълго и 23-25 в града.

Изненадан съм колко малко харчи тва S8 !! При мене обаче винаги се оказва повече, не знам защо? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход между 14 и 16 на 100. Смятай го колко е. Стаг е системата

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, yavor20v said:

Изненадан съм колко малко харчи тва S8 !! При мене обаче винаги се оказва повече, не знам защо? :hilezh:

Почти половината му километри са на магистралите из Европа. Градски разход е над 20, стандартен смесен в БГ към 16-17.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е как над 20 бе, нали cylinder on demand, ала бала?? нали зарди тва уж харчи по-малко тоя 4.0Т ? :)

  16 е по-приемливо хахах

зех 2013 S8 аз, ама още е на път

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщай го докато е време хахаха

При А8 4.0 ТFSI  и S8 разхода е мноого различен бако,ама нали иска S8?

Така че ша си бухаш 20-22 и тва е...

Апа от вас дж работата ти няма да е под 30 гаранция..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взех с8 2013, това cod мисля работи на efficient режима, на извънградско с efficient с 110 изписва среден 9,0, обаче ако му зададеш 2 - 3 пъти 100 - 200 и скача на 11 - 12 средния по компютър, има икономия ама с 2 натискания всичко заминава, иначе нормално извънградско 140 - 150 до към 160 е 14, ако не минаваш над 130 си е 12 13 спокойно, градско  в Руси може би 17, а пък ако почнеш 140 - 180 извънградско - 16- 18. Обаче си хапва масло, моя милионник мисля на 3 000 - към 1 литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...