Jump to content

Audi SQ5, някой гледал ли го е?


Recommended Posts

  • Отговори 60
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@Deeper За това ли Q говориш, че така и не стана ясно ?

 

Toва на снимките дето си постнал не е ли Q5 B9 платформа което някак си е баят по различно от обсъжданото тук SQ5.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Dееper написа:

Аз лично говоря за разлика между поколенията, не за оборудване.

Ей ти SQ5 vs Q5 ... сам прецени кое изглежда по добре и кое си заслужава повече :)

 

изтеглен файл (3).jpg

maxresdefault.jpg

 

 

Разликата между Q5 и SQ5 е огромна. Мотора е доста по-различен от ония боклук с 245-те коня и също така звучи и по съвсем различен начин от "обикновенното" Q защото има саунд генератор и ако някой е решил, че иска SQ5, не виждам защо се опитваш да го увеждаваш, че е по-добре да си вземе чисто нова Шкода Фабия например. 

Това със салона е субективно, лично на мен цвят "коняк" ми харесва и как го реши, че салона не бил от тази кола? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично старото ми харесва повече отвън.Много ме дразни на новото как са му скрият ауспусите...Вътре разбира се е друга работа.Но тук става въпрос за доста евтино SQ5 с незнайна история,и няма смисъл да се говори за коли 2-3 пъти по скъпи :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новотo Q5, което вече не е и толкова ново, а и няма нищо кой знае какво ново в него на мен лично не ми харесва, по-скоро ми изглежда като фейслифт на старото :).

При Q3 примерно разликата е огромна и вътре и отвън, за мен така трябва да изглежда един нов модел :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно Q5 ще почака малко за да стане като актуалните Q3 Q8 А6 А8 и т.н. на сегашното екрана му седи като подарен малко или много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Бако Мецан said:

Това със салона е субективно, лично на мен цвят "коняк" ми харесва и как го реши, че салона не бил от тази кола? 

 

Огледай хубаво интериора и пак ме питай как.

Бако, нямам нищо против личният избор. Споделих мнение, че старо SQ не мисля, че е по добро дори визуално от ново Q :)

49 minutes ago, fifipaldi said:

Новотo Q5, което вече не е и толкова ново, а и няма нищо кой знае какво ново в него на мен лично не ми харесва, по-скоро ми изглежда като фейслифт на старото :).

При Q3 примерно разликата е огромна и вътре и отвън, за мен така трябва да изглежда един нов модел :).

Говоря за фарове, маски, брони и найййййй-вече стопове, които са от поколение 2006-а.

Това, че е S, a He caMo Q не го прави по красиво.

2 hours ago, P_PETKOV said:

@Deeper За това ли Q говориш, че така и не стана ясно ?

 

Toва на снимките дето си постнал не е ли Q5 B9 платформа което някак си е баят по различно от обсъжданото тук SQ5.

Това на снимките е 2017-а фейслифт...

 

2 hours ago, moto_fan said:

SQ5 изглежда чудесно за  България  ве диЙпи.  Нема кво да се лъжем колата е за дОпета и може за отвори много крачета с неги 😂

Стига си мрънкал за салона ,все едно към цвят е ,не е най важното. Проблемът е че питащия най вероятно има 38-40к и мноу му се иска да скокне ,ма не знаа има ли дъно под краката и колко ше пропадне. 

Такава кола се купува с ЯСНА история и по възможност от първи собственик. Тук некви схеми италиански ......нема кво ,мани. 

Да, прав си деба... кола за дОпета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, Dееper написа:

Това на снимките е 2017-а фейслифт...

 

Нека да сме коректи и да уточним, че това не е фейс, а си е новото Q5 ...

Фейслифта на първото Q5 e oт 2012 и след това 2017 идва следващото поколение на Q5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, P_PETKOV написа:

Явно Q5 ще почака малко за да стане като актуалните Q3 Q8 А6 А8 и т.н. на сегашното екрана му седи като подарен малко или много.

То не е само екрана, просто е със старото поколение интериори, а отвън няма кой знае какви промени.

Q7-цата при фейслифт-а я модернизираха доста примерно, но при Q5 ме съмнява да го направят, както не го направиха и при А4/А5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, P_PETKOV написа:

 

Нека да сме коректи и да уточним, че това не е фейс, а си е новото Q5 ...

Фейслифта на първото Q5 e oт 2012 и след това 2017 идва следващото поколение на Q5.


Хора, тва е Q3...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

@Deeper За това ли Q говориш, че така и не стана ясно ?

 

Toва на снимките дето си постнал не е ли Q5 B9 платформа което някак си е баят по различно от обсъжданото тук SQ5.

 Хора, тва е Q3...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еби му майката, пиша от тъпия таблет и съм като малоумен, това от обявата, червеното е Q3.

 

До автора: ходи ли да я гледаш? Гледам, че цената и е паднала с хиляда леа.

@Deeper гледах пак, но нищо не видях. Сподели кое те води на тая мисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с Q3-то беше грешка от моя страна (червеното).

Това в поста ми е Q5.

Кое ме води на мисълта, че салона е присаждан ли? 

Поразтърси се малко из нета ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dееper  на мен лично повече ми харесва това от горната снимка. Старото Q7 също ми харесва повече от новото. На новото А6 Allroad повече ми харесва задницата, предницата на старото ми харесва в пъти повече.

Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало хОя :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата на човека отиде по дяволите...SQ5 модел до 2016 е хубава кола.Има по нещо за всеки.Призната от всички критици.Ако ти хареса конкретната кола взимай и толкоз...Иначе като гледам мненията в темата всичко различно от чисто нова кола топ модел е зле. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, manchorov написа:

SQ5 модел до 2016 е хубава кола.Има по нещо за всеки.

 

Всъщност аз смисъла на SQ не го виждам.

Вместо SQ5 винаги можеш да си вземеш S4 или S5.  Интериора е същия, платформата е същата, но теглото е по-ниско, следователно по-добра динамика, по-нисък център на тежестта, повече стабилност, дори и по-малък разход.


Ясно е че нито SQ, нито S4/S5 ще караш офроуд, и двете ще ги дупиш по шосета и магистали, така че по-добре да си купиш спортната кола, а не тоя автомобилен травестит - шемале - кръстоска между кола и джип. :hilezh:

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения са, че тея псевдо джипчета си ги купуват по-дребни мъжленца, доста под 180см да кажем , за да "седят и гледат отвисоко", както сами се изразяват.  И приказката за малките п*шки също сме я чували, но айде няма да я споменавам. :hilezh:

 

И аз харесвам джиповете, ама истинските джипове - японски, американски, руски, и некой ровър за изключение. С бавни предавки, блокажи, гуми таралежки, такива дето влизат в кал до прозорците и стават наистина за каране извън пътя.

 

Ама тея СУВ безмислици с лачени джанти 20ки и шосейни гуми са пълен майтап. На пътя са зле, извън пътя ги дърпат с УАЗки. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно, че темата отиде в ряката малко или много, но ако на някой му е интересно ето малко иформация и за бензиновото първа генерация SQ5 с 3.0TFSI и чарджър.

По информация от wikipedia е бил продаван в следните страни: САЩ, Канада, Русия, Китай, Япония, Сингапур, Южна Корея, Мексико, Южна Африка, Бразилия, Аржентина, Чили и Украйна.

С оглед на това избора за внос като цяло се свежда до САЩ и Канада освен ако някой не иска да си внесе от Русия или Украйна.

Поради спецификата на законодателството в САЩ SQ5-те за тяхния пазар са продавани със стандарно окачване за разлика от дизелото SQ5  което от завода излиза със спортно окачване което е понижено с 30мм спрямо стандартното.

Хубавата страна на нещата е, че е възможна смяната на амортисьори и пружи от дизелото SQ5.

Поради неясни причини за SQ5 не се е предлагало окачаване с регулиране на твърдостта, за нормалното Q5 е било възможно да се поръча. За разлика от аналогичното S4 при бензиновото SQ5 кутията е 8 степенен типтроник от ZF. Разбира се поради спецификата на двигателя има налични варианти за относително лесното му засилване. Като цяло интересна концепция макар и с някои странности. Накратко това са нещата след малко ровене по американските форуми.

 

Вече дали е оправдано купуването на SQ5 всеки сам си решава ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...