deanov

Мнения за S tronik

Recommended Posts

Здравейте! Спрял съм се на една А4 3.0 тди 2012.Кутията е S tronik, а пробега на автомобила 200х.+.....Прочетох доста неща за кутията и хубави и лоши.... Бихте ли споделили собственият си опит. Сериозно и най-вече ме притеснява този автомат, макар че към момента си работи добре. Освен това страда ли този мотор от проблемите на предния, който е 239 к.с.?

Edited by deanov
Допълнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

На тези километри дори да са реални ще разбереш какви неприятни изненади крият комбинацията от мотора и скоростната кутия. Но ако имаш дълбок джоб ще оправяш и ще караш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъкмо след 200 започва веселбата.

Чета, че и веригите им на тия били доста кекави и не изкарвали и 200. На старите поне има шанс до 300 да издържат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В една тема тук се спрягат суми от около 5 бона за оправяне на S-tronik-a

Веригите да кажем и те са 3-4 бона тъй, че пей сърце дето се вика.

Отделно има DPF, дюзи турбо и още кви ли не типични за дизела гомна.

Сега дали ще наложи което и да се прави което и да е от тези неща няма кой да каже.

Тъй, че има ли бюджет вземаш караш като нещо сгъне правиш и продължаваш.

Нормалното обслужване като накладки дискове масло и филтри не го броим въобще ;)

Edited by P_PETKOV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сериозно взех да се замислям.... То верно, че кеф цена няма, ама все пак... Четох точно за кутиите, че даваш няколко хил.  и пак няма гаранция, че ще я направят като хората

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

За някоя механична... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, deanov написа:

Сериозно взех да се замислям.... То верно, че кеф цена няма, ама все пак... Четох точно за кутиите, че даваш няколко хил.  и пак няма гаранция, че ще я направят като хората

 

Която и премиум марка да хванеш нещата седят по долу горе приблизителен начин ...

Като според зависи някои неща при конкурентите Мерцедес и BMW са значително по скъпи а други на долу горе еднаки пари.

 

С кола от премиум сегмента над 200хил. особенно пък с дизел (то и бензин да е пак има потенциални драми ама са по-малко) е въпрос на късмет или по-скоро на време кога нещо ще сгъне.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако се отказваш така лесно не трябва да си взимаш нищо на старо.То с всяка кола е така.Имам 2 дизела на по 250 000 и мъркат като нови.При мен са от поне 100 000 км. и нищо не съм им правил по двигателите.Всичко си зависи от колата и собствениците преди теб.В крайна сметка,ако се счупи нещо го оправяш и те така.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, deanov said:

Четох точно за кутиите, че даваш няколко хил.  и пак няма гаранция, че ще я направят като хората

 

 

Аман от митове и легенди, не се оправят, когато ги ремонтират онея олигофрени като (хайде да не ги назовавам) дето сменят само фрикционите вътре и таксуват клиентите като за нов съединител. При Мишо няма една кутия дето не е оправена, стига с тая параноя. Само да имаш 5К, ремонтите за по 3500-3800 при горвспоменатите мошеници изкарват 1 година, може и по-малко

 

Edited by mhi406vt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами сегашното ТДИ 1,9 131 к. с. го карам от 10 год. Взех я на около 200 хил., а сега наближава 300 хил. Никакви сериозни ремонти, освен смяна на компресора на климатроник. Може да съм случил с покупката на времето. Именно това ми дава основание да мисля, че двигателите на Ауди са си доста надеждни, но явно това важи за по-старите поколения. Може би сега политиката на производителите е по-различна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При всички марки е подобно обслужването и цените за ремонтите .Чупят се едни и същи агрегати ,моторите са подобни,кутиите са подобни ...

Има си разходи,но не може вечно стари коли да караме .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отказах се вече! Мисля да се ориентирам към 2.0 тди 177 или 190 к.с.,без значение куатро или не. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ве ръчка за предно или 4х4 или още "по-хубавата" мултитроник само на предно разбира се ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не я харесвам тази кола аз.Има прагове на С-лайн,но отзад доколкото видях бронята не е...Доста постна е.Мисля,че за тези пари ще намериш по-добра кола.Аз не бих я взел тази кола.(Маниакално запазена!) това няма да го коментирам...

Edited by manchorov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, видях я вече. Добре ми изглежда. 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иначе за бялата 3-ка дизел, S Tronic-a в тая кола ще ти е най-малкия проблем. Тоя двигател е абсолютен боклук.

 

Иначе ги поразгледах, на по-малки километри вярно няма много коли, има още една в Стара Загора, но е с много странен цвят салон и няма ксенон.

Тази е на малко повече километри, но за тия пари е добре

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11583677668678090&slink=eo7jwn

Edited by Бако Мецан

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.