lmihailov Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Здравейте ! Карам А4 В5 AVG мотор вече 8 години,нямам никакви проблеми с колата,но тези годишни технически прегледи ме изнервят много,всеки път треперя дали тъпанара няма да ме върне,тази година ми казаха,че съм на границата на нормата за емисии ,полудяха вече,мъчат се да ни накарат да си купим бензинови МПС. От известно време се оглеждам за бензиново комби,предлагането не е чак толкова много,спрях се на една 4ка,2,8 куатро,типтроник на 126 000 . Прочетох всичко,което форума предлага като информация за този мотор и ск. кутия,мисля че мога да се справя сам с обслужването на кутия и двигател,за по-сложни ремонти помощ естествено ще търся,просто ми се иска да видя мнения на собственици на този автомобил и техните съвети. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миланов Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Здравей,Като бивш собственик на 1.8т в Пасат б5, 1.9 131кс в Шаран и като настоящ собственик на 2.8 193кс 2 Пасат б5. 5 4motion. Не бих си го закупил повторно, не предлага някаква страшна сила, даже по-скоро бих го определил на спокоен мотор. За сметка на това си гори стабилно, при мен е около 16/17л градско и от 13+ извънградско.Нямам проблеми с него, освен обичайни грижи за 20годишна кола, обаче поддръжката е по-скъпа специално от 1.8т.Хубаво е поне че има звук. : ) Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Ходи гледай това. Далеч по-нормални разходи ще имаш покрай него ... с един ремап ще е по-адекватен от 2.8 и те така. Специално в купето на А6 2.8 V6 с 4х4 е нищо особенно или поне това е моето мнение след близо 6 години и около 100хил км. Едва ли в А4 ще нещо по различно. Извънградско с около +10-15 над ограниченията 13-14/100 газ ... от друга страна пък не съм имам някакви сериозни проблеми освен обичайните съпътствъщи почти всеки V образен мотор. Накратно и аз също не бих взел повторно 2.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Мотора е хубав. Кутията не става. Много бавна, вдига разхода, убива динамиката, не е и особено здрава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Да ве уникален мотор имащ някакъв вървеж и определно по-скъпа поддръжа еле пък сравнен с 1.9TDI и легендата 1.8Т ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Ясно.... Да се търси значи нещо с 4 цилиндъра,1.8 Т например. А кои мотори са с евро 4?Интрересуваме за евентуален монтаж на газов инжекцион? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 (Редактирано) преди 14 минути, P_PETKOV написа: Да ве уникален мотор имащ някакъв вървеж и определно по-скъпа поддръжа еле пък сравнен с 1.9TDI и легендата 1.8Т ... Oт 1.9тди ме е гнус само като го запаля и го чуя как трака. Тръца е хубав, но само с електронния дросел след 2000г. , стария не върви толкова приятно. А и всичките тръцове са с гаден съединител. Автора - търси Б6-ца с 1.8т с ръчни скорости, всичките са евро4, всичките стават на газ. Няма смисъл да сменяш сегашната си б5-ца пак с б5ца, дори и да е фейс... Редактирано 20 Март 2020 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Куатро ли се търси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Да смениш Б5 с Б5, безценно. Карай си колата и не се чуди какъв скрап да вземеш. Тая поне си я поддържал 8 години и си знаеш драмите й. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Куатро не ми е приоритет,просто искам някакъв бензин и запазена кола не ми се иска да ми образуват нерви на прегледите.Иначе не бих си сменил колата за нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Ако ти е кеф колата и ще я сменяш само за това , смени пункта за ГТП. Тия с ладите и московците как минават . Еле пък кви пълни поройници виждам всеки ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Пункта зор ще го сменя,наоколо всички са на един собственик,просто им е кеф да се заяждат и да те връщат.Последния път беше за стойката на задната броня,била за кола с теглич пък в талона не било записано ,преди това седалката на водача не се била движела адекватно и при ПТП щяло да бъде проблем,аве нямам думи.Яред мен коли на бензин минават без проблеми,само като видят дизел и полудяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 За България ли говориш или за Испания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Испания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ill nino Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 1.8T в б6 над 2003 минава евро 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 (Редактирано) преди 7 минути, ill nino написа: 1.8T в б6 над 2003 минава евро 4 Точно това пояснение мислех да внеса и Аз. Даже може би първите бройки от 2004 излизат с Евро4 Въпросната (B5)-ца на комшията ми е произведена за Швейцария,там еврокатегоризацията е друга,затова и в талона и на планката с рамата пише EU4 (Euro4),затова и по рама излиза 2001 година и Евро4 стандарт,който може да бъде доказан със съответната бележка от представителството на Ауди при регистрация. Голф-а който имам е 4-ка с произведен 2002 година ... но само заради това,че за разлика от предходния от 2001,който няма SAI pump и 2 ламбда сонди и прочие,също е Евро4 по талон,идентични съм виждал вписани Евро 2 и 3 според зависи. Време е нашето правителство,ако го е грижа или някога започне да го е грижа за еко-норми и прочие да се замисли,че колите на LPG (Втечнен нефтен газ) имат още по-малко вредни емисии - това няма да стане то е ясно. Колега в Испания предполагам ще я караш на бензин,там до колкото знам ГАЗ-та е кът и почти никой не кара на газ. Търси най-добре някой В6 или В7 само с 1.8Т на предно с Евро4 ако искаш да спасиш положението към момента като бензинов вариант. Редактирано 20 Март 2020 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ill nino Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 (Редактирано) От 2003 са с Евро 4. Да, газ се намира рядко тук (Испания). 1.8Т в Б7 ще му е значително по скъпо, а няма смисъл от повече пари следейки идеята му. Редактирано 20 Март 2020 от ill nino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Почти съм сигурен в написаното от теб но вероятно от Юни 2003 натам ... и по ВИН излизат направо 2004 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ill nino Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Ще те корегирам леко. От месец Май 2003 :bia: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 20 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Вече слагат газ в Испания,изискването е да е Е4 колата,ще се търси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Моята е b6 2002 avj и е евро4. 92лв ми е данъка тая година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
norwey Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Защо не си взе ASN? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 Щото е силен само по форумите. 5 години пише против тръца, сега си купил 🤣 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 (Редактирано) Две алфи имам аз, тръца е на баща ми, ама е по-лесно да напиша "моята", отколкото да се обяснявам. Още не ми харесва тоя малолитражник, но поне гори малко и се обслужва евтино. И колата се падна яко екстрова и запазена... Иначе като усещане ASN-a е класи отгоре, няма спор. Редактирано 20 Март 2020 от quаttro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 алфите са с V8ци сигурно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts