lmihailov Публикувано 22 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 Ако е читава колата ще ме мине и без газ ,и без това ще е втора кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 22 Март 2020 Доклад Share Публикувано 22 Март 2020 Това Евро 4 е доста безпреспективно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 On 3/21/2020 at 11:56 PM, norwey said: Чакай, чакай малко. За кои кутии става дума, на кое битурбо има кутия слагана в 1.8т. .....ми май на всички Аз пък знам повече маховици, съединители и синхронизатори гръмнати на чипнати 1.8т.....но не си правя грешни изводи от това. А изводът в случая е, че тази кутия, съчетана с атмосферен 2.8/3.0 е вечна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миланов Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Това 2.8 с ръчна кутия ми идва да влезна и да го бутам, пък за автомат не ми се мисли. Трябва да си много спокоен водач и да не бързаш за никъде : ) Sent from my VOG-L29 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 23 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Чак толкова умрял кон ли е?Ще взема да се откажа май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Чак толкова умрял не се знае, както и с другите стари атмосферки има такива които горе долу вървят, ама повечето са -50коня примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 По каталог му дават 7,5сек до 100 с ръчка? Тва не е точно бавно според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 На книга е едно в реалността е леееко по-различно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 И умрели тръцове съм карал, и умрели атмосферки... На тея години всеки мотор, който не е в добро състояние спира да върви. Дебитомер, ламбда, кабели+свещи, дюзи, бенз помпа, едно нещо от тея да не е наред и бягат конете. А за евтини и некадърно подбрани/монтирани/настроени газови да не говорим. Има изпарители, които ги рекламират "до 200 коня" , а реално нямат дебит и за 130кс.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Но конкретния двигател си е спънат от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 (Редактирано) Карал ли си такъв от завода? Редактирано 23 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Карал съм в достатъчо добро състояние, ми не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Citizen8200 Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 7.3 сек. до 100 и била бавна... Всички големи състезатели във форума. Просто като всеки атмосферен мотор си иска обороти, няма как да й дадеш всичката газ на 3к оборота и да очакваш ритник в гърба, това не е "тъдей". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Да бавен е 2.8, омръзва бързо и за капак е скъп за поддръжка ... долу горе 6 години го имах, вярно в А6 ама там не е много по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Ами зависи с какво го сравняваш. Спрямо 3.0тфсито със сигурност е бавен, но в сравнение с другите мотори монтирани в същите години си е съвсем нормален, даже бърз... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 8 hours ago, pampo said: По каталог му дават 7,5сек до 100 с ръчка? Те по каталог го дават и над 190кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Няма какво да намесваме 3.0TFSI Каквото и да си говорим разумният избор е да си търси с 1.8T понеже там има Евро4 докато 2.8 няма с Евро 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 (Редактирано) Преди 2 часа, P_PETKOV написа: Да бавен е 2.8, омръзва бързо и за капак е скъп за поддръжка ... долу горе 6 години го имах, вярно в А6 ама там не е много по-различно. И 20 градско не му мърда, освен всичко друго. Почва да заприлича на Субару. Не върви нищо, но за сметка на това харчи безобразно и е скъп за поддръжка. Редактирано 23 Март 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patckosf Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Да, само остава и да криви глава и си е цяло субару. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 @patckosf Надали. Охладителната му система на 2.8 няма как да е толкова некадърна като на Субару. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 (Редактирано) Глави не криви и няма драми с охлаждането 2.8 всичко останало е валидно Редактирано 23 Март 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Главите не ги криви, но пък тече хубаво масло от капаците им.... както всички V-образни мотори на ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 (Редактирано) Същото важи и за 3.0, само, че е още по скъп за поддръжка и капризен.Заради скъпо струващото променливо газоразпределение са успяли да свалят цели 2 литра по-малко разход от 2.8(от 20 на 18 литра). И стигаме пак до заветният момент: Освен 1.8 Турбо, други мотори от това поколение не стават. То и цените на екземплярите затова са по две на останалите моторизации. Преди 13 часа, Citizen8200 написа: Просто като всеки атмосферен мотор си иска обороти И почва да харчи като камаз - 30-35 литра. И това за какво- за да те разстрелват Хондите сивик като спрял. Страшна далавера е тоя мотор. 😅 Щом разхода не е чак такъв проблем, авторът да погледне и Е46 3000 , може и с 4х4. Ама и те са най скъпите на вторичният пазар от моделната гама. Редактирано 24 Март 2020 от Prokopi90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovcho Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 13 hours ago, quаttro said: Ами зависи с какво го сравняваш. Спрямо 3.0тфсито със сигурност е бавен, но в сравнение с другите мотори монтирани в същите години си е съвсем нормален, даже бърз... Със 28 на БМВ, на хартия са еднакви, на практика нямат нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 24 Март 2020 Доклад Share Публикувано 24 Март 2020 А 1,8Т е песен на тия години, даже избор има и сигурно всичките даже и сток вървят повече от 2,8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts