lmihailov

Ауди А4 В5 2.8 V6 30v заслужава ли си?

Recommended Posts

  Здравейте ! Карам А4 В5 AVG мотор вече 8 години,нямам никакви проблеми с колата,но тези годишни технически прегледи ме изнервят много,всеки път треперя дали тъпанара няма да ме върне,тази година ми казаха,че съм на границата на нормата за емисии ,полудяха вече,мъчат се да ни накарат да си купим бензинови МПС.                                От известно време се оглеждам за бензиново комби,предлагането не е чак толкова много,спрях се на една 4ка,2,8 куатро,типтроник на 126 000 . Прочетох всичко,което форума предлага като информация за този мотор и ск. кутия,мисля че мога да се справя сам с обслужването на кутия и двигател,за по-сложни ремонти помощ естествено ще търся,просто ми се иска да видя мнения на собственици на този автомобил и техните съвети.

   Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,

Като бивш собственик на 1.8т в Пасат б5, 1.9 131кс в Шаран и като настоящ собственик на 2.8 193кс 2 Пасат б5. 5 4motion. Не бих си го закупил повторно, не предлага някаква страшна сила, даже по-скоро бих го определил на спокоен мотор. За сметка на това си гори стабилно, при мен е около 16/17л градско и от 13+ извънградско.

Нямам проблеми с него, освен обичайни грижи за 20годишна кола, обаче поддръжката е по-скъпа специално от 1.8т.


Хубаво е поне че има звук. : )

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ходи гледай това. Далеч по-нормални разходи ще имаш покрай него ... с един ремап ще е по-адекватен от 2.8 и те така.

Специално в купето на А6 2.8 V6 с 4х4 е нищо особенно или поне това е моето мнение след близо 6 години и около 100хил км. Едва ли в А4 ще нещо по различно.
Извънградско с около +10-15 над ограниченията 13-14/100 газ ... от друга страна пък не съм имам някакви сериозни проблеми освен обичайните съпътствъщи почти всеки V образен мотор.
Накратно и аз също не бих взел повторно 2.8

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мотора е хубав. Кутията не става. Много бавна, вдига разхода, убива динамиката, не е и особено здрава...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ве уникален мотор имащ някакъв вървеж и определно по-скъпа поддръжа еле пък сравнен с 1.9TDI и легендата 1.8Т ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ясно.... Да се търси значи нещо с 4 цилиндъра,1.8 Т например. А кои мотори са с евро 4?Интрересуваме за евентуален монтаж на газов инжекцион?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 14 минути, P_PETKOV написа:

Да ве уникален мотор имащ някакъв вървеж и определно по-скъпа поддръжа еле пък сравнен с 1.9TDI и легендата 1.8Т ...

Oт 1.9тди ме е гнус само като го запаля и го чуя как трака.

Тръца е хубав, но само с електронния дросел след 2000г. , стария не върви толкова приятно. А и всичките тръцове са с гаден съединител.

 

Автора - търси Б6-ца с 1.8т с ръчни скорости, всичките са евро4, всичките стават на газ.

Няма смисъл да сменяш сегашната си б5-ца пак с б5ца, дори и да е фейс...

Edited by quаttro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да смениш Б5 с Б5, безценно. Карай си колата и не се чуди какъв скрап да вземеш. Тая поне си я поддържал 8 години и си знаеш драмите й.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Куатро не ми е приоритет,просто искам някакъв бензин и запазена кола не ми се иска да ми образуват нерви на прегледите.Иначе не бих си сменил колата за нищо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако ти е кеф колата и ще я сменяш само за това , смени пункта за ГТП.  Тия с ладите и московците как минават . Еле пък кви пълни поройници виждам всеки ден  

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Пункта зор ще го сменя,наоколо всички са на един собственик,просто им е кеф да се заяждат и да те връщат.Последния път беше за стойката на задната броня,била за кола с теглич пък в талона не било записано ,преди това седалката на водача не се била движела адекватно и при ПТП щяло да бъде проблем,аве нямам думи.Яред мен коли на бензин минават без проблеми,само като видят дизел и полудяват.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 7 минути, ill nino написа:

1.8T в б6 над 2003 минава евро 4

Точно това пояснение мислех да внеса и Аз.
Даже може би първите бройки от 2004 излизат с Евро4
Въпросната (B5)-ца на комшията ми е произведена за Швейцария,там еврокатегоризацията е друга,затова и в талона и на планката с рамата пише EU4 (Euro4),затова и по рама излиза 2001 година и Евро4 стандарт,който може да бъде доказан със съответната бележка от представителството на Ауди при регистрация.

Голф-а който имам е 4-ка с произведен 2002 година ... но само заради това,че за разлика от предходния от 2001,който няма SAI pump и 2 ламбда сонди и прочие,също е Евро4 по талон,идентични съм виждал вписани Евро 2 и 3 според зависи.


Време е нашето правителство,ако го е грижа или някога започне да го е грижа за еко-норми и прочие да се замисли,че колите на LPG (Втечнен нефтен газ) имат още по-малко вредни емисии - това няма да стане то е ясно.

 

Колега в Испания предполагам ще я караш на бензин,там до колкото знам ГАЗ-та е кът и почти никой не кара на газ.

Търси най-добре някой В6 или В7 само с 1.8Т на предно с Евро4 ако искаш да спасиш положението към момента като бензинов вариант.
 

Edited by MAPTO7007

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 2003 са с Евро 4.

Да, газ се намира рядко тук (Испания).

1.8Т в Б7 ще му е значително по скъпо, а няма смисъл от повече пари следейки идеята му.

Edited by ill nino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почти съм сигурен в написаното от теб но вероятно от Юни 2003 натам ... и по ВИН излизат направо 2004 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Вече слагат газ в Испания,изискването е да е Е4 колата,ще се търси.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щото е силен само по форумите. 5 години пише против тръца, сега си купил 🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Две алфи имам аз, тръца е на баща ми, ама е по-лесно да напиша "моята", отколкото да се обяснявам. 

 

Още не ми харесва тоя малолитражник, но поне гори малко и се обслужва евтино. И колата се падна яко екстрова и запазена...

Иначе като усещане ASN-a е класи отгоре, няма спор. 

Edited by quаttro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.