Jump to content

кой може да помогне по предница


Recommended Posts

Аз + това:

1.амортисйори

2.тампони на амортисйорите

3.шарнири

4.тампони на стабилизиращата щанга

5.биалетки

6.тампони на магарето

съм сменил и външните накрайници. Вътрешните несъм пипал, но да споделя че някога имах един Форд орион който беше с механична рейка а не с хидравлика и от дясно на дългата страна на рейката имаше една пласмасова фтулка /водач/ който за 10к км. се разбиваше и тропаше по същият начин когато карам сега леко, но пък не се чуваше като удари силно в дупка, а тук на Аудито се чува и при силен удар. Та ако има някой възможност да погледне рейката и вътрешните накрайници и да сподели с нас...

Друго нещо което може да е десният тампон на двигателя, който при мен е омаслен, но това масло слиза май от колекторните тръби та не може да се каже със сигурност че той е опуснал маслото си. Мисля че някой колега попита в предните постова дали като палим се усеща едно притрисане откъм двигателя, което при мен го има и е доста голяма вибрация според мен.

Та до сега от мен още 2 предположения, а и не дръжте на тезата че проблема трябва да е задължително от дясно. Аз смених биалетки, напълно здрави на 8-9к км. защото на лявата горе на макферсона ми опусна резбата и се чуваше едно чукане желязо в желязо, а то идваше от дясно. Свалих дясната гума на крик и разкачих биалетката от горе и накрайника от макферсона. и започна едно теглене, сукане, дърпане наляво, на дясно и така натаък и най после се чу някакво потропване от ляво. Накарах един приятел аз да дърпам биалетката нагоре-надолу а той да слуша. Така по тропането установихме че биалетката от горната страна на макферсона от ляво тропа а се чува от дясно като караш...

От мен засега толко с експериментите, ако някой стигне до решение нека го сподели и с нас простосмъртните :mukkies:

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да споделя и аз за източници на странни звуци при мен. Сигурно няма да е от тях това тропане, но все пак:

1. прахоуловителят на амортисьора от дясно скърцаше, а също така и

2. капачката на джантата тракаше;

3. пукане имах от тампоните на макферсона.

Успех, дано намерите причината!

Редактирано от tenev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах и по- горе, при мен тропането отдясно изчезна със смяната на накрайник.

Преди това съм сменил тампони на носачи(само на левия носач :mukkies: ), биалетки, тампони на макферсоните, прахоуловители(или прашници, както още им казват).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз ходих да си изясня в сервиза проблема стропането(от предният ми пост).Оказа се,че тампона ,стария,не е бил с нужната височина.Оттам не може да уплътни дължината на амортисьора и амортисьора тропа даже да е чисто нов.Тези тампони са с еднакви диаметри,но едните по-ниските са по-евтини и затова масово слагали тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз ходих да си изясня в сервиза проблема стропането(от предният ми пост).Оказа се,че тампона ,стария,не е бил с нужната височина.Оттам не може да уплътни дължината на амортисьора и амортисьора тропа даже да е чисто нов.Тези тампони са с еднакви диаметри,но едните по-ниските са по-евтини и затова масово слагали тях.

Би ли пояснил за кои тампони говориш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма място за паника хех ... и аз го имах и се наложи да подменя цялата предница и се оказа че е от тампоните на магарето ...100% е там колега....има за половин ден работа . :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за горните тампони с лагерчетата в коша на двигателя където ляга амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да ги смениш забелязал ли си дали има луфт между чашката горе на стеблото на амортесьора и тампона? И в момента има ли такъв (не разбрах дали си ги сменил в крайна сметка)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди да ги смениш забелязал ли си дали има луфт между чашката горе на стеблото на амортесьора и тампона? И в момента има ли такъв (не разбрах дали си ги сменил в крайна сметка)?

Смених ги,но не съм гледал дали има луфт.Важното е че нищо не тропа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маи по тази тема с тропането трябва да се пусне официално запитване до Ауди германия щото е задължителен проблем и аз съм сменил вси4ко (тампони-магаре,макферсон,двигател:амортисьори,селенови втулки,предни лагери,накраиници,шарнирни болтове: маи и друго имаше ама не се сещам) и пак си тропам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маи по тази тема с тропането трябва да се пусне официално запитване до Ауди германия щото е задължителен проблем и аз съм сменил вси4ко (тампони-магаре,макферсон,двигател:амортисьори,селенови втулки,предни лагери,накраиници,шарнирни болтове: маи и друго имаше ама не се сещам) и пак си тропам

а щангата от кормилната рейка на която се навива накрайника???? Аз също като теб смених АБСОЛЮТНО ВСИЧКО, изринах форума 10 пъти, проверявах апарати на спирачките, жабки, п***и майни, пепелници, а в края на краищата се оказа, че тая щанга, не и знам баш името, едно дълго желязо, на което се навива накрайника, а от другата страна е с малко тампонче и влиза в рейката под акумулатора - та те тая гумичка се беше спраскала. И то дясната такава, заявиха ми, че това се случвало МНОГО РЯДКО и то при удар.... Нямам спомен да съм се удрял, но това се оказа проблема :( След като смених тая х***я и всичко заспа. Виж дали не ти потропва, като въртиш съвсем леко волана дясно-ляво :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маи по тази тема с тропането трябва да се пусне официално запитване до Ауди германия щото е задължителен проблем и аз съм сменил вси4ко (тампони-магаре,макферсон,двигател:амортисьори,селенови втулки,предни лагери,накраиници,шарнирни болтове: маи и друго имаше ама не се сещам) и пак си тропам

Сьгласен сьм с теб <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти кажи речи нищо не си сменил. Носачите долу

тампоните Магарето долу пак тампони биалети лагерите си виж. Един съвет ако може предница на 80-ка се прави наведнъж и то цялата. не днес едно утре друго защото става именно така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Та ...след като и аз изчетох форума и смених 80%от предницата + амортисьори , най-сетне открих още една причина за тропане :hilezh: .При мен ефекта беше при интинзивно спиране - тупва ...и сетне при рязко потегляне - пак.Мислех че са селенови втулки , ма не.Сетне гледах тампоните на предния мост , щото друго не остана , но преди да ги сменя го намерих гада! Разхлабен болт, които стяга ябълковидния болт към носача. Установява се , като се огледа внимателно около тялото на болта - има чист метал - там където се е местило по носача(става въпрос за милиметри). затегнах го и всичко утихна. Само ще трябва и реглаж на предница :hilezh:

Редактирано от Gixser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги шарнири сменихте ли?Може и от това да е да го е...

при мене също имаше тропане в дясно оказа се че е от шарнири и кормилна щанга

УСПЕХ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...