vraykov

Audi A6 4g заден диференциал проблем.

Recommended Posts

Колеги искам второ мнение.

Заден диференциал на Audi A6 4g Avant 3.0 TDI Quattro 204PS, вие като от лагер. Започва от ниска скорост.

Ремонтира ли се това или се сменя целия диф.

Как да намеря точния модел на дифа по номера на шасито. В ибей виждам дифове за А6 4g на цени от 200€ до 3200€. Ако може някой да ме ориентира малко кво да правя.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е задължително лагер, може да е паднала циментация на зъби на пиньон/корона, отваря се и то ще си покаже.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А като се отвори, може ли да се ремонтира, има ли ремонтен пакет?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как реши, че е от дифа? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вдигнаха я в сервиз и чухме. Няма как да се сбърка, шуми много. Още от ниска скорост.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, vraykov написа:

А като се отвори......

Е нарочен ремонтен кит едва ли има, освен може би семерингите. Всичко се продава на парче, хубаво е, там да пипа/ремонтира някой, който знае какво прави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста е възможно да няма части. Преди да разглобявате проверете какво се предлага като части. 

Обикновено дифът е резервна част и толкова.

 

По руски форуми може да се намерят алтернативи на частите, но не е сигурно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да нямаш спортен диф?

Отиди и на второ мнение, как ще се преебе дифа, да не е на милион километра. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как да позная дали е спортен. Не вярвам, това е Авант, семейно комби.
На 250.000 е. Ама няма кво да е друго. Слушахме го отдолу, то се чува ясно шум като от лагер.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж в настройките на drive select-a дали имаш настройка и за диф-а при individual или си декодирай VIN-а някъде.

Сигурни ли сте, че не е лагер на главина, съмнява ме да се прецака диференциала на тези километри.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дори да е на двойно повече се съмнявам да се прецака. Сигурно е нещо друго, нека отиде в друг сервиз или официалният и да иска мнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам настройки на дифа в менюто. За проблема съм сигурен. И аз го чух в дигнато положение на колата и майстора. Хората са качествени. Преди две години ми сменяха съединител, доволен съм добре пипат, един счупен диференциал ли да не могат да разпознаят.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

204 коня едва ли е спортен диф.

Тези коли страдат от задни лагер главини. Ама щом майсторите са чули дифа.... Щом му разбират да го отворят. Или му смени маслото като за начало да видиш какво ще стане

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там е работата, че отказаха да го отворят, препоръчват нов. Човека обясни доста авторитетно, че резервни части няма, защото това цялото е резервна част. Склонен съм да му вярвам. Как може да се разбере точния модел. Има ли някакви онлайн каталози където по номер на рама да търся. В ебей гледам, че продават дифове с голям марш от 200€ до 3200€ има и такива, които са възстановени от немски фабрики и са с гаранция, но не знам точния модел. Търсих модела по дифа, но на видимите стени не се вижда, трябва да се свали, но не искам да го правя докато не дойде другия. Днес пратих запитване и до Порше, да видим и те кво ще кажат.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или не им се търси, или не могат да се справят, всичките чаркове отвътре си ги има с партидни номера и са (както се казва тъдява) "намируеми", особено ако излезе някой от лагерите, дет` се казва - лесна раОта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Преди доста години сменях лагери  на заден диф на Ц4. Не вярвам както казаха колегите по-горе да няма части.

Edited by ivo totev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предполагам, че няма информация за вида на лагери/семеринги и майсторите се дърпат да разглобяват щото не е ясно дали ще се намерят. А ако излезне проблем в пиньона или короната, ремонта е безсмислен.
Оргиналните номера на дифа са:
0AR525083B или 0BC500044A. Този диф се слага на 31 модела на Ауди м/у 2013 и 2018 и не е спортен, маслото му е 0,85л 75W90 GL5. Това издирих като инфо. Не излизат никакви резервни части за него. Само втора употреба цели диференциали. Ако някой има по-специални каталози, моля да даде инфо.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

d9e071f7614d31376d728b46338581bf.jpg
Само главините семерингите и тапите излизат като сменяеми части.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако има разбит лагер-главина може да предава шума и да го чувате в диф-а. Много внимателно проверете. Тоя диф да се скапе, особено при автоматик ми се струва много нереално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Утре ще го свалят и ще пиша.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, дифа е поправен. На 2-3 места ми казаха, че тези диференциали са цялостна резервна част и няма ремонтен комплект за тях. Не е така. Лагери и семеринги се намират. Дифа е готов, шума изчезна, друг е въпроса колко качествено е направен ремонта, за това все още не мога да гарантирам.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Мога да постна снимки на лагерите и семерингите, ако някой го интересува...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Постни, едва ли ще навреди да има информацията.

Edited by soult@ker

Share this post


Link to post
Share on other sites

e61335049019c1cebe9093f196ec78d9.jpg
ded6886ce8dcffe3d0ce6e90deef4a43.jpg

Лагерите са оригиналните, тези, които свалихме от дифа. В кутийките на долната снимка са новите семеринги, 3 бр. Номерата се виждат на етикетите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да рабираме, че лагерите са били разбити. Нещо преди това правено ли е по тази кола около полуоски и окачване?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, всичко друго по колата е оригинално, несменявано преди 50 000 са сменявани съединителите. Този шум се появи през зимата и от тогава навъртях о/о 10 000. Сега колата е на 250 000. Увеличаваше се прогресивно, отначало виеше над 80, накрая шума се чуваше още при тръгване. Аз я карам от 180 000, не съм я тормозил. И за мен е непонятно как автомобил от такъв клас ще изхабява съединител за 200 000, но е факт. Сигурно и дифовете не са кой знае колко квалитетни. Единственното, което ми идва на акъла е, че колата имаше ритане от 3-та към 2-ра през последните 70 000 км. Къде ли не ходих, не разбраха от какво е. Преди месец направих ъпдейт във Ауди, нещо свързано с газовите норми. И ритника изчезна. Та, дали е възможно това ритане да е натоварило дифа?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.