Jump to content

Ауди А6 4Ф 3.0тди ВМК угасна в движение


Vankata1987

Recommended Posts

Здравейте колеги.Днес колата ми угасна в движение.Завъртях десетина пъти но без успех и се стигна до пътна помощ.Завлече до вкъщи,пооггледах я и видях че буксата на дросела е откачена.Закачих я,чу се цъкане като реле(нещо такова) след това пробвах 2 пъти но без успех.Проблема ми е че ще могат да я закачат чак в понеделник и ми струва че трябва да чакам цяла вечност.Дали може всичко да се е прецакало?Някой някакви идеи?Благодаря 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без букса на дросел ще угасне. Дано е само това.

 

Ще изчакаш. Може заради грешките да не иска да го управлява и да трябва да се изчистят. Но ме съмнява да е това. Каквото и да е първо да се видят грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението.Между другото само 40 км преди аварията ми светна чека, закачаха я и показа единствено нещо от рода че педала на газта прекъсва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без букса на дросел и разкачена още половината периферия върви. Със сигурност не върви без откачен: датчик на колянов вал; регулатор на налягане на горивото - на дясната горивна рейка отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би стои отворен без захранване. При мен се бяха изронили зъбните колела и стоеше затворен и трябваше ръчно да го отворя и затова си мисля, че е затворен по дефолт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Привет колеги.Моля за съвет.Закарах колата в препоръчан сервиз и майсторите установиха че е заминало ГНП-то (пълно със стружки).Купих втора ръка и директно на колата.Звънят ми всичко е топ идвай да я взимаш.Казаха че е запалила без проблем.Та тръгвам аз ама в най-големия трафик едно задръстване едва подавам газ и така около 3 км. и подадох една идея повече газ и веднага почна да примига индикацията за подгрева и колата изгуби мощност.Звъня му,вика връщай се.Закача я той и изписва датчика за налягане (този който като застанеш пред колата се намира в десния рейл.Изчисти грешката,индикацията изчезна и при супер плавно каране не се появява но като натиснеш газта отново същата работа.

Смени той този клапан ефект нулев,свали клапана на помпата няма стружки и сега ми вика тя ако е стояла тази помпа дълго време на сухо затова така,остави ми я за два дни да я покарам да видя какво ще стане.Викам му ти проми ли системата рейки, тръби,филтър и т.н да не прецакамиле дюзите, той аз видях в рейла няма стружки.Не се притеснявай работил съм 10 години в ауди.Ма то вяра да нямаш на никой.ПП като смачкам газта 5 секунди се чуди докато  свали на по ниска предавка и след това вдига 3000 оборота и до там.

Някакви съвети?Притеснявам се да не заминат и дюзите?Ако има стружки в дюзите,чистят ли се или направо се рециклират?

Има ли някой от форума който се занимава с помпи,дюзи да направи един стенд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работил е 10 години в ауди и стружки по системата не му се чистят ли?

Защо не кажеш и кой е сервиза, да се знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Vankata1987 said:

Привет колеги.Моля за съвет.Закарах колата в препоръчан сервиз и майсторите установиха че е заминало ГНП-то (пълно със стружки).Купих втора ръка и директно на колата.Звънят ми всичко е топ идвай да я взимаш.Казаха че е запалила без проблем.Та тръгвам аз ама в най-големия трафик едно задръстване едва подавам газ и така около 3 км. и подадох една идея повече газ и веднага почна да примига индикацията за подгрева и колата изгуби мощност.Звъня му,вика връщай се.Закача я той и изписва датчика за налягане (този който като застанеш пред колата се намира в десния рейл.Изчисти грешката,индикацията изчезна и при супер плавно каране не се появява но като натиснеш газта отново същата работа.

Смени той този клапан ефект нулев,свали клапана на помпата няма стружки и сега ми вика тя ако е стояла тази помпа дълго време на сухо затова така,остави ми я за два дни да я покарам да видя какво ще стане.Викам му ти проми ли системата рейки, тръби,филтър и т.н да не прецакамиле дюзите, той аз видях в рейла няма стружки.Не се притеснявай работил съм 10 години в ауди.Ма то вяра да нямаш на никой.ПП като смачкам газта 5 секунди се чуди докато  свали на по ниска предавка и след това вдига 3000 оборота и до там.

Някакви съвети?Притеснявам се да не заминат и дюзите?Ако има стружки в дюзите,чистят ли се или направо се рециклират?

Има ли някой от форума който се занимава с помпи,дюзи да направи един стенд

С кой 3.0 тди си? 224, 233 или 239 к.с.?

 

edit: В другата тема видях, че си с БМК 224 к.с.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, royce написа:

С кой 3.0 тди си? 224, 233 или 239 к.с.?

 

edit: В другата тема видях, че си с БМК 224 к.с.

Да 224

Преди 3 часа, OvivO написа:

работил е 10 години в ауди и стружки по системата не му се чистят ли?

Защо не кажеш и кой е сервиза, да се знае.

Не е казал че не се чистят,обаче мен ме дразни че след като го питах тогава започна да гледа за стружки.Един вид ако колата беше тръгнала щях да си карам със стружките докато не умре.Сервиза ще го напиша като си я прибера 🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали писа в началото, че няма стружки. И той така си е мислел, а и при тези не е масово явление, може би вече ще стане като станат на по 300-400х.

 

Аз слагам по малко двутактово масло за тая работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше стружки в левия рейл или по точно нямаше по регулатора, но в помпата каза че имало много.

Сега мисля да сваля помпата и да я пратя някъде за проверка,но се чудя къде.Някой ако е останал доволен от конкретна фирма да сподели.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В коя помпа - новокупената или оригиналната ти?

 

Сега да не излезе, че си купил помпа със стружки? Ако е така, тя не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mshbul Може и при този случай край мен да е станало от "новата" помпа, защото е сменяна с втора ръка. Старата не е правела налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, mshbul said:

Нали писа в началото, че няма стружки. И той така си е мислел, а и при тези не е масово явление, може би вече ще стане като станат на по 300-400х.

 

Аз слагам по малко двутактово масло за тая работа.

Двутактово масло на комън рейл не е добра идея.

Ако е имало някакви стружки сега и инжекторите са чао.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам много малко. и пропускам понякога. По 20-30мл слагам на 50-60л.

Уж е бездимно маслото. Слагам и REDEX за дюзите.

Знам, че не е добре за дпф-а, но засега ми е добре на 280х. Като че ли предпочитам да сменя или почистя дпф-а отколкото цялата горивна система с неясен край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, само при 239 коньовите версии. 

 

 

Проблема е, че се получават кофти налепи по дюзите от тези масла и стават по-големи бели, отколкото запушването на ДПФ.

On 9/25/2020 at 8:34 PM, mshbul said:

Слагам много малко. и пропускам понякога. По 20-30мл слагам на 50-60л.

Уж е бездимно маслото. Слагам и REDEX за дюзите.

Знам, че не е добре за дпф-а, но засега ми е добре на 280х. Като че ли предпочитам да сменя или почистя дпф-а отколкото цялата горивна система с неясен край.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Минат стенд дюзи,помпа,регулатор за налягане,сензор за налягане,помпа в резервоара.Грешка Р1063 до след 1300 бара влиза в авариен.Днес отново след диагностика ми казаха че тъй като колата е чипвана а помпата за високо налягане е друга можело от там да идва проблема.Тя тая помпа нали е просто механична или моята логика не я бива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отново варианти много

може да не успява да направи нужното налягане или не достатъчно бързо. Може и да изпуска отнякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...