srmf430 Публикувано 14 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Здравейте бих искал да попитам на какви километри горе долу ес троника започва да проявява типичните си проблеми познати за него. И другият ми въпрос е ес трониците след 2014 които се монтират на двигател 272 к.с. дали са им изчистени проблемите от мотора с 245 к.с. и дали евентуално може да се смени ес троника с осем степенен тип троник втора ръка на кола с двигател 3.0 245 к.с. или 3.0 тди 272 к.с. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 14 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Около 180 - 200к км. си кара с-троника, освен ако не е каран 99% в града. А това да присадиш типтроник на мястото на ДСГ-то сигурно е възможно, но без кола донор едва ли е възможно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 14 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2020 Да приключиш с троник преди 250к е рядкост, дори и тези карани граЦко деянат по толко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Моята е на 315к и си е супер кутията,колата е 2011год.Може вече да е правена и да нямам инфо,но скоростите се сменят плавно и мазно,няма индикации за проблеми.Дано така да е за възможно най-дълго време,да чукна на дърво,но ако стане нещо,сменям кутията с втора ръка.Поне да не ме е яд,че съм дал 6к,а пак има проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LKBV Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Колеги, има ли конкретна причина в Европа да са продавани масово коли с с тоник? Докато в Америка предимно коли с тип троник! Съществува ли 4G с ръчна скоростна кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soult@ker Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Има причина в щатите да слагат типтроник, те са по- здравите кутии и ако слагаха строници щяха да ги подуят от клас екшън дела. Няма такова нещо като 4 г с ръчка поне от бензините, може някое 2.0тди да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LKBV Публикувано 15 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2020 Благодаря ви за отговора колега! За съжаление не е много обнадеждаващ за мен, защото си търся бензинов 4G, авант и да няма строник.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolverine Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 (Редактирано) Преди 12 часа, LKBV написа: бензинов 4G, авант и да няма строник.... Няма такова Редактирано 16 Октомври 2020 от wolverine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 16 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2020 Само RS6 Иначе трябва да има труд и творчество Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srmf430 Публикувано 19 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 (Редактирано) благодаря на отзовалите се колеги относко колко е пробега на ес троника.Всъщност като се замисля в този форум колко хора са се оплаквали от типични поблеми с тази кутия,вероятно колите са най-малко на 250 хиляди километра. Редактирано 19 Октомври 2020 от srmf430 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srmf430 Публикувано 19 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 @LKBV трябва да е внос от сащ.обаче са само седан комби няма поне аз не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2020 До колкото съм ровил A6 4G за Америка са били само седани и нищо друго. Като дори S6 4G за Америка са били с С-троник. Та бензиновото комби с типтроник е само RS6 ама това е малко по-друг тип кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LKBV Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Колега, това за всички RS ли важи или само тези за пазара в Америка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Ако питаш дали всички що е RS е с типтроник миии нямам идея, чак толкова не съм ровил. Виж със сигурност RS6/7 и RSQ8 са с типтроник дори и актуалните модели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LKBV Публикувано 21 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2020 Не, не за всички RS, само за платформата на 4Г, понеже за нея говорихме по горе. Иначе да разбирам, че в RS6 4F всички скорости за зф типтроник без значение дали е от Европа или Америка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 On 10/15/2020 at 9:39 PM, soult@ker said: Има причина в щатите да слагат типтроник, те са по- здравите кутии и ако слагаха строници щяха да ги подуят от клас екшън дела. Айде сега - щото са по-слаби, затова при фейсовите Б8 3.0т са с ДСГ, а 2.0т са със ЗФ. Няма как по всички ревюта да се обяснява колко плавни са кутиите на пряката конкуренция от БМВ и Мерцедес и ВАГ да не вземат мерки....да не говорим, че имат и с по една-две предавки повече, а американците обичат числата В САЩ дори напречните мотори на ВАГ вече са с хидротрансформаторни айсини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Снощи на майтап се събрахме в кръчмата трима собственици на коли от трите "премиума" и се заговорихме за адекватността на кутиите.Колите са моята а6 4г 3,0 245к.с. с-троник,с-клас в221 3,5д с чип 7г-троник и бмв ф10 3,0д 245к.с. със зф 8хп.Всеобщото мнение след като всеки кара и трите коли е,че с-троника е най-добър за каране като адекватност и усет.Бмв-то също е с много адекватна кутия,но просто се усеща как минава време торк-а да прехвърли мощността към кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Преди 10 часа, robobug написа: Айде сега - щото са по-слаби, затова при фейсовите Б8 3.0т са с ДСГ, а 2.0т са със ЗФ. Това за Америка ли се отнася? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srmf430 Публикувано 24 Октомври 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2020 (Редактирано) При 2.0 тди 190 в 4г ес троника същият ли е както при 3.0 тди и има ли тези проблеми.Отразява ли се положително по-малкият въртящ момент или все е едно и също? Редактирано 24 Октомври 2020 от srmf430 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване