Jump to content

От Audi A3 8L към Audi A3 8V


Recommended Posts

Здравейте колеги, след 6 годишно юркане на една А3-кa 8L ASZ обмислям нещо по-голямо, че живот и здраве ще увеличаваме семейството с още един член. Гледах А4-ки седан и комби, но нещо пак си ме влече А3 и се спрях на седaна. Задължително автоматик, най-вероятно дизел 2.0 TDI 150к.с. но все още събирам мнения, та исках да чуя и вашето. Какво мислите за самата кола, автоматика и различните двигатели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съвсем по въпросите, но ще можеш ли да събереш количката и покрития кош в багажника на А3 седан?

По-лесно би било с хечбек според мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, ние в момента още оглеждаме и количка, та въпроса ти е доста уместен, а отговорът му е: Нямам представа, просто от снимките ми изглежда, че багажника на седана е значително по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 години карах седаново 8V и въобще не е малка кола както предишните генерации на А3. Перфектна за градско и извън... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/10/2020 at 9:53 AM, pampo said:

но ще можеш ли да събереш количката и ...

и легени, играчки, басейни, гърнета....абе всякакви пластмасови боклуци, които бейби индустрията е измислила

седан - когато второто тръгне първи клас :)

 

Иначе - моторът е добре, всякакви проблеми по него на практика не могат да те оставят на път, ДСГ за дизел на много километри не е добре

 

цените не ги знам, но конструктивно тази А3-ка е шаси на Голф/Пасат, т.е. един пасат е с абсолютно същата поддръжка.

Фейсов Пасат Б6 (трябва да) може да се вземе до 10к лева в перфектно състояние и под 200к км....поне в чужбина излизат такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ги тия фейсови пасати по 10к леа... Фейса на Б6...е Б7. В момента даже Б6 не може да се намери читаво за по-малко от 6-7к евро, ако е с КР мотор. Знам, защото търся такъв (Б6) по същите причини. Основно изпадат коли на по над 220-250к или най-ужасните базовки, с врътки по прозорците, на които като попиташ може ли да се провери за стружки във филтъра, повече не ти се отговаря.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@quаttro Ами изброй няколко, че може и на автора да се помогне. Факта си е факт. Той търси А3, което е на базата на пастета и по нищо не го превъзхожда в размерите или вместимостта на багажника. От там, най-логичното решение е той, щото Октавията например, е трагична в интериора. Аз лично подкрепям това мнениЙ, че 8V не е семейна кола. Но автора е прав, че седана има по-голям багажник от хечбека и спортбека. Естествено, докато не се пусне задната седалка напред. В момента, в който се сложи сгъната детска количка в багажника на 8V, място за друго почти няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, s7r3l0k said:

Къде ги тия фейсови пасати по 10к леа... Фейса на Б6...е Б7. 

Имам предвид Б6 след средата на 2008-ма - модел, който е с моторите и скоростите на Б7.

 

Не виждам какво са "осрали" ВАГ със стружките, като използват стандартна БОШ КР система.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. И другите марки, ползващи Бош КР системи от тия години имат същите проблеми със стружките. Лично съм виждал Пежо и Форд (не по 1 брой за цвят) с тоя проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, дори да не е само ФауВе.Нормално ли е според вас, кошница за 10к+ да се купи с мисълта, че рано или късно ще си напълни горивната система със стружки и ще подари един ремонт за още няколко к? И това е семейна кола. Или още като се купи се започва с "превантивните" мерки, като смени на помпи за по 2-3 хиЙ леа?:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, s7r3l0k said:

 като смени на помпи за по 2-3 хиЙ леа?:hilezh:

Помпата е 1000 (с връщане) до 1500лв.

Вероятността да изгори дюза, да изгори плочка на ГНП, да скъсаш ангренажен ремък, да се запуши ДПФ-а или кат-а, да изпуши турбина или да превърти съединител ....или да те удари товарния влак също не е малка:hilezh:

Изобщо Б4 2.0 е най-сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...