Banevskiq Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Здравейте колеги!! От вчера колата почна да работи неравномерно и премигва чек лампата на таблото, пуснах и една диагностика и излязоха тези грешки 005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit 000025 - Bank 2: CMP Sens 4 (G301) / Engine Speed Sensor (G28): Incorrect Correlation 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 00776 - Cylinder 8 Misfire Detected 000774 - Cylinder 6 Misfire Detected Първата грешка я знам тя е за тампона на двигателя тя си беше още като купих колата, но за другите четох какви биха възможните решения, но те са всевъзможни, ако някой се е срещал с проблемните грешки нека сподели, благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 19 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2020 Смени първо двете бобини и чети тогава колата Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 20 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 Благодаря за съвета, и аз това мислех да пробвам като за начало и така и стана, но след изваждането на бобините и свещите и щекерите бяха в масло.... Въпроса е сега вече друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 20 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2020 Гарнитурите на капаци клапани смени ,ако няма кои да ти я направи звънни 0894587777 Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 23 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2020 On 11/20/2020 at 5:55 PM, Banevskiq said: Благодаря за съвета, и аз това мислех да пробвам като за начало и така и стана, но след изваждането на бобините и свещите и щекерите бяха в масло.... Въпроса е сега вече друг С гарнитурите на капаците се сменят и уплътненията около свещите. Важно е как се стягат капаците, за да не текнат като лейки после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 26 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2020 Капаците не можеш да ги пренатегнеш на болтовете има дистанционни втулки,но все пак не се стягат до откат да не ги превъртиш ,ожулиш резбите😄 ... Друго е важно като поставяш капака преди да го стегнеш да се огледа отвсякъде гарнитурата дали е на мястото си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Има едно динамометричен ключ... Ама баш майсторите ги усещат нещата😉 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Не е нужен динамометричен ключ бе човек казвам ,че хората са го измислили, за да не може да се смачка гарнитурата неравномерно,а да ти е лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2020 Tака да е, но ето каква са написали от Ауди в ELSA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 28 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2020 Да разбира се ,спор няма в ELSA на всяко едно болтче по колата пише с какъв момент да се стяга 🙂 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Проблема с не ползването на динамометричен ключ е, че може да се пренатегнат самите болтчета и при следващото им отвиване да завлекат резбата или дори да се скъсат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 8 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Смених свещи, бобини (нови) заработи отново неравномерно , грешките изтрити, остана само тази която е за преден десен тампон. След 1,2 мин отново излязоха същите грешки и пак светна чека?!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 От тази грешка е трябвало да започнеш: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16400/P0016/000022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 8 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Явно проблема не е за любител майстор като мен, вече е в VAG сервиз, чакаме диагноза.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 8 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Преди 2 часа, NIKO написа: Das Auto? Ако да, НАЙ- добрите!!! От Бургас съм, колата е при Жоро VAG сервиз Бургас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Banevskiq Публикувано 12 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 Да вкарам малко яснота по темата, ето го и проблема(датчик ма маслото на изходящия вал) има на последната дупка някакво парче струшка и от там спира да работи в синхрон с другите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 ами то това е частта Solenoid Valve от грешката “005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit”... за какъв тампон говориш в първия пост не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 На това се казва тампон на български. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 12 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2020 (Редактирано) Надявам се че това е сарказъм 😀 ...естествено че на български е соленоиден клапан! Още повече ако колегата си е мислил още отначало че това е "тампона" от грешката, защо първо него не е проверил а се е чудил и е правил други процедури?! Редактирано 12 Декември 2020 от D. Antonov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2020 Не е никакъв сарказъм. Самото устройството представлява тампон снабден със соленоид който го притиска и го прави по-твърд или по-мек в зависимост от оборотите на двигателя. Задачата му е да обира вибрациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 (Редактирано) On 12/12/2020 at 2:42 PM, D. Antonov said: ами то това е частта Solenoid Valve от грешката “005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit”... за какъв тампон говориш в първия пост не знам Това изобщо няма нищо общо със снимката. На снимката е показано управляващия клапан на променливата геометрия на валовете. Той не е Solenoid valve, а е Duty cycle valve. Редактирано 15 Декември 2020 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 И той е соленоид, води се VVT Solenoid Actuator. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване