P_PETKOV Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Бах го само заради PCV клапана ли изчезва по литър на 1000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Ми толкова съм чел в най-лошите случаи. И то на коли с не много км - около 100к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Аз мисля че е по-вероятно да не се оправи със смяната на PCV-то или да има само малко подобрение. Ще обясня защо. Значи колата е произведена декември на 2011 г. и 7 години по-късно я блъскат и я продават на търг когато е била на 140 хил. км. Това означава че предишния собственик е минавал средно по 20 хил. км на година. На 55 хил. км сменят PCV-то, което ще рече някъде през 2014 г. Акция за смяна на PCV няма, което означава че е направено защото още тогава е горяла масло. Това е по същото време когато са сменили и твоето. Само че проблема остава при него. Разбира се ако автора иска да оправи този проблем ще трябва да мине по този път. Редактирано 30 Ноември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Винаги има шанс смяната на PCV клапана да не реши проблема ама от там се почва ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 (Редактирано) Според мен шанса да спре да гори след смяна е 99%. На тези км е малко вероятно да има друга причина. PCV kлапана, който са му сложили, ревизия Н, е също толкова калпав като оригиналния, само дето е издържал малко повече ... или по-малко. Не му знам сервизната история. На негово място не бих се чудил и чакал въобще. На моята смятам да сменям тези дни. Нямам такъв харч на масло и затова си мислех, че ще мина метър. Ама като видях вакуума на капачката и поръчах чарковете. Вакуума е типичен признак и за мен няма съмнение. Късат мембраната вътре в клапана. Като го сменя ще го отворя. Моя клапан не е сменян, или поне не е отразено, въпреки че е обслужвана само в едно дилърство и ме съмнява да са пропуснали. Като му видя ревизията ще знам. И нагар смятам да чистя. Абе има занимание цял ден... Редактирано 30 Ноември 2020 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Дано имаш подемник или канал, че си е бая играчка иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Няма да ми трябва. Работата е отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Да така е, обаче трябва да е източи малко антифриз преди това Термостат ще сменяш ли ? п.с. Казвам как трябва де се прави по книга иначи си има чалъми за всичко кажи речи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Бронята пада и радиатора има пробка за точене на антифриза. Кръга на чарджъра също се точи от неговия радиатор. Помпа и термостат няма да сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 30 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2020 Моята кола е 2009-та. с мотор CAJA. Смених PCV тъпнята не заради харч на маслО, а заради инженерното решение да преминива антифриз през него. Не знам каква е идеята...ама явно имат такава. Та се случва следното - О-пръстените от гумени стават пластмасови и антифриза леко се изсипва в картера. Вероятно бавно, но в моя случай изведнъж. Хубавото на това е, че получената боза измива идеално всичко по мотора. Та дори от тази гледна точка смяната на тази тъпня, дет' се вика превантивно-не е лоша идея. Би трябвало да са сложили последна ревизия, все пак това се случи тази година, но пазя кутията и ще видя парт-номер. Пазя и стария....ще видя и той какъв номер има. Цената за CAJA е 190 лв. с разни отстъпки. Тук обаче се говори за 4G и вероятно друг PCV. Аз обаче не разбирам защо ще има голям вакуум при капачката на маслото на високи обороти ? Утре ще направя проба...поне моя PCV е нов, оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Преди 9 часа, zhelyazA6 написа: Бронята пада и радиатора има пробка за точене на антифриза. Кръга на чарджъра също се точи от неговия радиатор. Помпа и термостат няма да сменям. Уви всичко накрая е един общ кръг ... накрая. Та за това продават китове с отделен резервоар (не съм ровил дали има за 4G). p.s. Това с отделните пробки съм го пропуснал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Аз съм ги разделил моите кръгове. Радиатора на чарджъра е афтърмаркет и е без пробка за точене (само за обезвъздушаване), но маркучите лесно падат. @kurty пиши като си видиш ревизията на клапана. Би трябвало да си с АС или АЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 За CAJA e 06E103547AC Имаш ли отделен разширителен съд ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Ами стария е без буква. Новия е с "АС". Отворих да видя точно мембраната. Отварял съм на 1.8Т и на 4.2. Това ми е третото PCV и досега скъсана/спукана или каквато и да е друга мембрана от здрава не съм виждАл. Дори не мога да си представя, как ще се скъса или по-точно какво ще я накара да се скъса. За протокола - 1.8Т беше на 400К км, 4.2 беше на 400К+, а 3.0Т е на 320К км. Всички са били с ОЕМ-ските PCV-та. На мен продължава да не ми ясно защо на високи обороти трябва да има голям вакуум в капачката на масЛото, ако има дерт с мембраната на PCV? А след, като огледах целия блок на PCV на 3.0Т не ми ясно ъпдейт на софт на мотора с какво ще помогне, след смяната на PCV. Аре на 1.8Т и 4.2 са прости PCV-тата....тука е баси и шитнята, но в крайна сметка си остава чиста механика или термодинамика или не знам какво точно. Нема никакви букси по този модул? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Бали го ама си TSB, че трябва да се ъпдейтне и софта на мотора какво точно променят ходи разбери. Иначе да няма никакви букси и т.н. по тоя PCV клапан т.е. едва ли компа знае какво точно става с тоя клапан. @zhelyazA6 Може ли линк към радиотора който си взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 (Редактирано) Този пич е имал същия проблем - литър на 1000 км и казва че след смяната горяла доста по-малко. Питах го точно колко е станало след смяната, но не е отговорил още. Той всичко си прави сам и не е пипал софтуер. Редактирано 1 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 На мен "дота по-малко" ми звучи...като да няма ефект. Кофтито, че на таблото на т'ва кЮ пише 60К.....в банковата му сметка вероятно пише минус 150К, а се почват нЕкви гимнастики да се оправи инженерна недосмислица. По принцип простите PCV-та са така направени, че мембраната не може да затвори отвора откъм картера на 100%. На 3.0Т мембраната, като я разглеждах не е така. Може да го затвори на 100%. Което ми се вижда странно. Според мен проблема не е в самата мембрана, а в нещо друго което се намира вътре в целия блок. На 3.25 мин. от този клип се вижда една тръба, която отива към еднопосочен клапан. Накъде отива после обаче...след клапана ? И дали не отива към друг клапан, който да се управлява електронно ? Тогава би имало смисъл от нов софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Мдааа има клапан на тънкия маркуч ама нямам спомен къде точно отива да го ... та може нещо с вакума освен да играят знам ли ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Пича от клипчето каза че след смяната трябвало да добавя кварта (около литър) на 1700 или 1200 мили - не е ясно кое от двете. Демек от литър на 1000 км е паднало на литър на 2000 - 2700 км. CVT6 hours ago @Vitalik S Less, but how much? You said it was a quart every 600 miles before. How much is it with the new PCV? Vitalik S 59 minutes ago @CVT after my last oil change i drove 1,700 miles before i had to add a quart of oil last week. Next time i have to add a quart it will be after around 1,200 miles. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 Преди 6 часа, kurty написа: На мен продължава да не ми ясно защо на високи обороти трябва да има голям вакуум в капачката на масЛото, ако има дерт с мембраната на PCV? На ниски обороти (idle), не високи. Значи тоя пич от клипа казва (мин 06:20) че преди е доливал по литър (quart) на 600 мили (почти 1000 км), а след смяната е минал 1500 мили (почти 2500 км) без да му светне ламБата. Мисля, че коментара е излишен... Префлашването на софта се отнася главно за S4/B8, на които може да се сложи версията на PCV за S4/B8.5, който е за по-ниско налягане. Всичко това се отнася за ревизия АВ, която е главно за S4... @P_PETKOV MercRacing Heat Exchanger https://mercracing.net/shop/air-to-water-high-capacity-heat-exchanger-for-audi-s4/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 (Редактирано) На клипчето казва че е минал 1500 мили и още не е светнала и не беше ясно кога е светнала, затова го питах. Та цялата игра да не гори литър за 1000 км а да го гори за 2700 км. 😒 Редактирано 1 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 1 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2020 (Редактирано) Аз оставам с впечатление, че лампата не е светнала въобще.... иначе щеше да каже. Което недвусмислено показва, че няма такъв харч на масло. Чак сега видях коментарите... Редактирано 1 Декември 2020 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 Така ...Моята кола е с по простите PCV клапани и мога да споделя опит от първо лице. На оригиналния клапан мембраната се скъса и тъй като цената на оригинален бе значително по висока от афтърмаркетския в случая някакъв VAICO - Китайко😁😂🤣 ,викам кво толкоз една пластмасова гъба с мембрана и пружина вътре която при подаване на газ се свива и мембраната запушва достъпа към картера ,за да не създава голям вакуум и да не дърпа масло във всмукателния колектор .Да ама не след 2000км.почна да ми намаля маслото особенно ако я карам на магистрала на големи разстояния изчезваше по 400-500мл. на 1000км. И викам си чакай да погледна кво става и я, клапана от долният край се изметнал от температурата явно,бе се килнал на една страна,сигурно пластмасата се е предала.Така че мембраната не затваря при подаване на газ и смучи яко от картера при рязко подаване на газ и високи обороти дърпа масло.Разглобен вече викам си мембраната здрава и я сложих в корпуса на стария с пружината пак от стария и хоп спря да ми изчезва маслото. Но тъй като ползвах само долната част на стария корпус понеже при отварянето счупих някои от крепежите му,а от горе остана Вайкото почна да попръцва от време навреме и знам защо ,но го излекувах с капчица масло на другата мембрана която дава свободен ход на основната .Тя е една мъничка и е там ,за да може свободно да се движи голямата мембрана която запушва картера. На оригиналния корпус има нарези ,а на китаеца не и за туй попръцва от време навреме. Това го описвам ,за да се има предвид ,че е възможно да се получи такава ситуация при неизправен PCV клапан. Но казвам ,че не съм на ясно с конструкцията и действието на по сложния и по нов клапан, плюс това автомобила е с принудително пълнене,но по моята логика би трябвало да изпълнява и той същата функция както и при моя по прост тъй да се каже клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 По-старите коли са друга, много по-проста и по-евтина бира. И моя PCV клапан замина на около 80 хил. км. То бяха едни мисфайъри по всички цилиндри, едно играене на оборотите и куп грешки - направо не се търпеше. Взех си оригинален от Ауди + гарнитурката и ми отне около 10 минути да си го сменя сам, като това време включва гледането на клипче в Тубата как става. Сега втория държи вече над 130 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване