tanuco Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 Здравейте! Понеже карам 1.9 ПД ajm мотор си задавам въпроса, дали трябва да очаквам в един момент прословутия проблем с износени повдигачи и разпределителен вал? В различни теми по форумите често се дискутира това как 1.9 ПД имат тия проблеми. Обаче гледах едно руско видео точно на тая тема и там казва човека, че износването се случва само при проблем с уплътнения на дюзите, когато нафтата разрежда маслото или се използва неподходящо масло. Вашата практика какво показва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 15 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2020 И според мен драмите с вала и повдигачите идва от уплътненията на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2020 Малко късно се включвам,но да споделя.Преди да дойде проблема с вала и повдигачите ще замине турбото от разреденото с нафта масло.Смяната на уплътненията на дюзите ще реши проблема,но няма да е за дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 (Редактирано) Проблема със вала идва от кубилиците които натискат дюзите.Отсрани имат едни тапи на маслената магистрала които имат навика да падат.След като паднат пада и налягането на маслото и вала има лошо смазване от което и се износва. Редактирано 19 Декември 2020 от loshia.1993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Хубаво, смяната на уплътнения не решава проблема генерално. Какво го решава? Или тези мотори за 500к са за коша така или иначе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Правят се втулки на леглата на дюзите или се купува нова глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Уби ми се желанието да търся 1.9. Ясно, мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2020 Нова глава и инжектори ,защото и те се износват заедно с главата . Преди 7 часа, loshia.1993 написа: Проблема със вала идва от кубилиците които натискат дюзите.Отсрани имат едни тапи на маслената магистрала които имат навика да падат.След като паднат пада и налягането на маслото и вала има лошо смазване от което и се износва. Тапите падат и с тях пада налягането на хидравличните компенсатори ,което води до тяхното изпразване ,загуба на мощност силен шум в близките 10км пробег и просто няма как да продължиш за да износиш вала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshia.1993 Публикувано 22 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2020 На 19.12.2020 г. at 20:10, audi+ написа: Тапите падат и с тях пада налягането на хидравличните компенсатори ,което води до тяхното изпразване ,загуба на мощност силен шум в близките 10км пробег и просто няма как да продължиш за да износиш вала При стокова кола може и да се усети загуба на мощност,но ако е с чип както съм аз почти не се усеща,единственото което беше по различно че е по шумна и почна да пуши една идея повече в ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 25 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2020 А тези тапи на вала поради каква причина биха паднали? Иначе моята кола върви добре, няма разход на масло. Само като е студена, при първия старт се чуват повдигачи за няколко секунди и после утихват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 25 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2020 На 22.12.2020 г. at 8:49, loshia.1993 написа: При стокова кола може и да се усети загуба на мощност,но ако е с чип както съм аз почти не се усеща,единственото което беше по различно че е по шумна и почна да пуши една идея повече в ниските обороти. Няма как да не се усети спад на мощност .Лагерите на разпределителния вал позатягат освен това се влошава газоразпределението. Преди 1 час, tanuco написа: А тези тапи на вала поради каква причина биха паднали? Иначе моята кола върви добре, няма разход на масло. Само като е студена, при първия старт се чуват повдигачи за няколко секунди и после утихват. Причините които ми идват на ум са повишено налягане на маслото при висока мощност , стареене на материала и слабо инженерно решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 26 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2020 А тези тапи могат ли да се сменят превантивно като консуматив, за да се избегнат проблемите с тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2020 Превантивно може да погледнеш под капака на главата ,дали не са тръгнали да излизат.Ако са на място няма от какво да се притесняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 27 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2020 Мисля си защо са решили инджинерите да сложат тапи на вала,отколкото да монтират клапан който при повишено налягане да отваря и след нормализиране да затваря?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2020 Като цяло нямам навик да пипам нещо, което работи и няма индикации за повреда. Ако тая кола не съм я продал до следваща смяна на ангренаж, чак тогава мисля да се сваля капака и да се прави оглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 @veselin velchev, доколкото помня имаш опит с ATD/AXR. Еднакво изразени ли са проблемите там, като при надлъжните моторетки в другите модели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Вече имам опит и с AVF мотор на А4.Разпределителният вал опраска ли се, няма значение накъде е завъртян мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kurtov Публикувано 9 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2021 2.0 tdi bmm мотор има ли такив проблеми с вала ? До колкото знам също е помпа дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 Всички помпи-дюзи го имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 Доколкото съм говорил с познати, 1.9ПД моторите със 105кс не са някакъв ужас за ремонт. Никога не са ми цитирани цифри по-високи от 400лв за отстраняване на проблема с износения вал. Последно говорих със собственик на Октавия с въпросната моторизация, правил ремонт на около реални 280 000км за сумата от 350лв. Аз лично затова и започнах да се ровя за 101 AXR/ATD, обаче тук се говори за доста по-тежки ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2021 Само вала е 400лв. на Колбеншмид примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване