verter Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Я ме светнете как да си изрежа бронята и да си пусна два красиви накрайникаОт положението в горната част на снимката да стане долното.и откъде да си купя хубави накрайници? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 С трион. От илиенци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Я ме светнете как да си изрежа бронята и да си пусна два красиви накрайникаОт положението в горната част на снимката да стане долното.и откъде да си купя хубави накрайници?Влади, това не е толкова лесно, колкото изглежда. Първото което ми идва наум е, че трябва да се подгъне навътре за да не седи грозно. А няма как да стане без топлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200avant Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Владе , аз като гледам ти трябва оригиналната долна част на бронята , ако се предлата отделноиначе всеки броняджия ще ти я направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 24 Март 2007 Доклад Share Публикувано 24 Март 2007 Еди пич с А6ца като твоята, но 2.8 си сложи обикновенни накрайници за да му прилича точно като на S и се получи просто перфектно!!! Изрязали са бронята и са ги монтирали - нищо по-сложно от това не е имало. Иначе ако има вариант да си намериш оригинална изрязана броня ще е още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Или питай в сиджи примерно да ти направят долната част от бронята да не режеш твойта , пръскаш я черна , може черен мат примерно и готово.А за накрайниците... обиколи тук-там.То си личи кое е боклук и кое не , все ще си харесаш нещо Пък и тези накрайници не са кой знае какво... Прави , кръгли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Едно приятелче ми предлага да ги резне отворите с флекса и после финно със пила или шкурка и накрая да го пръсна евентуално.Иначе самите ауспуси са лесни, резвам края на оригиналните, че са извити надолу като на TDI-тата (мнооого кофти момент, цялата прах от пътя ми мятат на задното стъкло)и направо слагам накрайниците.Виж за тия майсточета дето лепят брони не бях се сетил, май при тях най-добре да се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Според мен ефектът от красивите ауспуси ще е нулев ако не си боядисаш бронята сребриста като на долната снимка. Тва черни пласмаси ми е най грозно и много разваля стойката на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Колата ми е сива, а не сребриста, а това отдолу не е черно ,а тъмно сиво матово. Сиво с тъмно сиво е при мен. Ще си направя боя в спрей и с него само елемента около ауспусите ще пръсна.Проблема е най-вече как да се изрежат дупките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Какъв е проблема за дупките? С кръгъл трион ножовка можеш да си правиш каквито искаш формички и то съвсем перфектно заоблени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 (Редактирано) Верто, в Практикер или в Бриколаж има едни кръгли фрези. Слагат се на бормашина и с тях отрязваш идеален кръг в бронята. Може би се казваха "глуха" или "торсионна" фреза. Дано не бъркам. Представи си в гипсокартон как се отрязва дупка за контакт ...Нещо такова ... и нещо по грубо, но все пак за да се ориентираш, какво имам предвид Редактирано 25 Март 2007 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 25 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Благодарско, за такова приспособление си мислех.Ще стане готино със сигурност.Засега нямам повече въпроси, скоро ще пусна снимки да видите как е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 А и ако го направиш като хората, казват че гарантирано вдигаш около 15 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Март 2007 Доклад Share Публикувано 25 Март 2007 Все пак смятам че един броняджия ще го направи като хората - ти ше го отрежеш тва и пласмаската ще изглежда куха отвътре защото ще се види "дебелината на материала" това е непростима грешка при дизайнерите - а е добре да си има заоблено и да продължава навътре покрай ауспуха. А и понеже съм се навъртал покрай доста тунинг майстори знам едно правило - първо сложи гърне и после режи броня! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Батко, не познаваш феномена Вертер ... Гарантирам ти, че ще го направи по-добре от фабричното ... Аз само една идея да плесна ... По ръба на отвора, нещо като полиран фланец да се сложи, който да затвори края на бронята и накрайника да се подаде точно от там ... Знам вече, къде могат да се полират, никелират и/или хромират, абе въобще, да се галванизират подобни детайли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Добре де,защо не си намериш наставка от голям мотор,която фабрично си е с два отвора??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 26 Март 2007 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 За наставката ми трябва цяла броня, защото тя има само контур на отделен елемент, но всъщност не е!Oyama, мислих съм по този въпрос, знам как изглежда, но това ще е по трудно да стане.Мисля просто да са по малки отворите, и накрайника почти плътно да покрива дупката, но все пак ще оставя малко аванс за вибрациите.Другият вариант е да се направи с кит или нещо такова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 изхвърлих оригиналните накрайници от моята,можеше да ти ги дам да ги сложиш като изрежеш бронята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 изхвърлих оригиналните накрайници от моята,можеше да ти ги дам да ги сложиш като изрежеш бронятаТова го казваш за да го нервираш ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 26 Март 2007 Доклад Share Публикувано 26 Март 2007 Относно накрайниците...от М-комплект на околовръстното...50-60лв. ако не намериш оригиналната генерация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 a kraft? ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 10 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 (Редактирано) тия дни ще правя нарайницитекъде да открия такива като на снимката и с какъв диаметър са?от тръба неръждавейка примерно 60мм дали е стане добре?нещо такова искам60 или 70мм с 20° наклон Редактирано 10 Април 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g5bg Публикувано 11 Април 2008 Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 Идеята естествено ми допада. Аз не харесвам чучури. Тази добавка към бронята ако може да се свали и да се даде на фрезист, ще стаме перфектно.(Онези работки за изрязване на контакти ги забрави). Харесай си накрайници и после режи. Сторед диаметъра на накрайника. Ако беше от Бургас щях да помогна ама... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 11 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2008 (Редактирано) купих и изрязах, утре режа старите и заварявам.ще стане точно като на снимката работих с товав неделя на НИМ, оценки от журито Редактирано 11 Април 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 12 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2008 аре готово Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване