Jump to content

Накрайници за ауспусите


Recommended Posts

Я ме светнете как да си изрежа бронята и да си пусна два красиви накрайника

От положението в горната част на снимката да стане долното.

и откъде да си купя хубави накрайници?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ме светнете как да си изрежа бронята и да си пусна два красиви накрайника

От положението в горната част на снимката да стане долното.

и откъде да си купя хубави накрайници?

Влади, това не е толкова лесно, колкото изглежда. Първото което ми идва наум е, че трябва да се подгъне навътре за да не седи грозно. А няма как да стане без топлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди пич с А6ца като твоята, но 2.8 си сложи обикновенни накрайници за да му прилича точно като на S и се получи просто перфектно!!! Изрязали са бронята и са ги монтирали - нищо по-сложно от това не е имало. Иначе ако има вариант да си намериш оригинална изрязана броня ще е още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или питай в сиджи примерно да ти направят долната част от бронята да не режеш твойта , пръскаш я черна , може черен мат примерно и готово.А за накрайниците... обиколи тук-там.То си личи кое е боклук и кое не , все ще си харесаш нещо :bia: Пък и тези накрайници не са кой знае какво... Прави , кръгли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче ми предлага да ги резне отворите с флекса и после финно със пила или шкурка и накрая да го пръсна евентуално.Иначе самите ауспуси са лесни, резвам края на оригиналните, че са извити надолу като на TDI-тата (мнооого кофти момент, цялата прах от пътя ми мятат на задното стъкло)

и направо слагам накрайниците.

Виж за тия майсточета дето лепят брони не бях се сетил, май при тях най-добре да се прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ефектът от красивите ауспуси ще е нулев ако не си боядисаш бронята сребриста като на долната снимка. Тва черни пласмаси ми е най грозно и много разваля стойката на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е сива, а не сребриста, а това отдолу не е черно ,а тъмно сиво матово. Сиво с тъмно сиво е при мен. Ще си направя боя в спрей и с него само елемента около ауспусите ще пръсна.

Проблема е най-вече как да се изрежат дупките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е проблема за дупките? :bia: С кръгъл трион ножовка можеш да си правиш каквито искаш формички и то съвсем перфектно заоблени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верто, в Практикер или в Бриколаж има едни кръгли фрези. Слагат се на бормашина и с тях отрязваш идеален кръг в бронята. Може би се казваха "глуха" или "торсионна" фреза. Дано не бъркам. Представи си в гипсокартон как се отрязва дупка за контакт ...

Нещо такова ...

b_4758.jpg

и нещо по грубо, но все пак за да се ориентираш, какво имам предвид

1483or1.jpg

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско, за такова приспособление си мислех.Ще стане готино със сигурност.

Засега нямам повече въпроси, скоро ще пусна снимки да видите как е станало :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак смятам че един броняджия ще го направи като хората - ти ше го отрежеш тва и пласмаската ще изглежда куха отвътре защото ще се види "дебелината на материала" това е непростима грешка при дизайнерите - а е добре да си има заоблено и да продължава навътре покрай ауспуха. А и понеже съм се навъртал покрай доста тунинг майстори знам едно правило - първо сложи гърне и после режи броня!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батко, не познаваш феномена Вертер ... Гарантирам ти, че ще го направи по-добре от фабричното ...

Аз само една идея да плесна ... По ръба на отвора, нещо като полиран фланец да се сложи, който да затвори края на бронята и накрайника да се подаде точно от там ...

Знам вече, къде могат да се полират, никелират и/или хромират, абе въобще, да се галванизират подобни детайли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За наставката ми трябва цяла броня, защото тя има само контур на отделен елемент, но всъщност не е!

Oyama, мислих съм по този въпрос, знам как изглежда, но това ще е по трудно да стане.Мисля просто да са по малки отворите, и накрайника почти плътно да покрива дупката, но все пак ще оставя малко аванс за вибрациите.Другият вариант е да се направи с кит или нещо такова :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:bia:изхвърлих оригиналните накрайници от моята,можеше да ти ги дам да ги сложиш като изрежеш бронята

Това го казваш за да го нервираш ли

:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

тия дни ще правя нарайниците

къде да открия такива като на снимката и с какъв диаметър са?

32ek7.jpg

от тръба неръждавейка примерно 60мм дали е стане добре?

нещо такова искам

8f3e_1.JPG

60 или 70мм с 20° наклон

blue_a4_06.jpg

blue_a4_08.jpg

blue_a4_09.jpg

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята естествено ми допада. Аз не харесвам чучури. :flipoff:

Тази добавка към бронята ако може да се свали и да се даде на фрезист, ще стаме перфектно.(Онези работки за изрязване на контакти ги забрави). Харесай си накрайници и после режи. Сторед диаметъра на накрайника. Ако беше от Бургас щях да помогна ама... :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих и изрязах, утре режа старите и заварявам.

ще стане точно като на снимката :flipoff:

работих с товаb_4758.jpg

в неделя на НИМ, оценки от журито :flipoff:

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...