Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Някъде от горната страна, от към масления филтър на ГНП-то ми пуска по малко нафта. Не мога да видя от къде. Имаше капка до металната тръбичка която влиза в ГНП и локвичка във V-то. Тръбичката изглежда стегната и не личи да е счупена. Някой ако е имал подобен проблем ще съм благодарен да ме насочи къде да гледам. ASB е мотора, преди 2 години смених уплътненията на помпата. Нафта има където е лявата стрелка на снимката долу.

Screenshot_20230812_011808_Chrome.jpg

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, с AMI съм и USB кабел. Включих вместо флашка Bluetooth dongle и го свързах с телефона си с идеята да стриймвам от Spotify. Не тръгва обаче. Резултата е видим на снимката. MMI 2G HIGH. Някой знае ли как мога да го излъжа.9b1618ed80c99890a7fe8724419e1a54.jpg

Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от stilioza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли можеш с този кабел, очаква storage с файлове, за да ги плейне, а получава stream и извежда, че е damaged file :)

за ами няма ли отделен кабел за bt audio streaming?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! BGN17.54  30%OFF | 12cm Bluetooth USB AUX In Adapter Cable Car 2G AMI MMI Music Usb Socket Media Interface For AUDI A5 8T A6 4F A8 4E Q7 7L
https://a.aliexpress.com/_mrXO8Ps

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! BGN37.52  10%OFF | Car Bluetooth AUX Receiver USB Cable Adapter for VW Audi 2G 3G MMI Systems A4 A5 A6 Q5 Q7 Audio Media Input AMI MDI Interface
https://a.aliexpress.com/_mLZXEx0

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Търся съвет преди да тръгна по майстори.

Колата е 4F-2007г. 3.0 ТДИ/171KW . при пълен резервоар гори точни 30 литра нафта и спира подаването на гориво след това следва обезвъздушаване и зареждане до пълен резервоар . Пуснал съм бай-пас до релето на помпата и колата си изгаря цялото гориво. 

на какво може да се дължи ? 

 

Благодаря предварително ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има две секции на резервоара, като черпи гориво от тази зад пасажера.
Има просто помпа, която прехвърля горивото от частта зад шофьора към тази зад пасажера, за да може да се изразходва всичкото гориво. При теб явно някъде там има проблем.
Лесно можеш да видиш наличностите във всяка част с VCDS, модул Instruments Cluster, advanced meas. values и филтрираш по fuel - ще видиш fuel sensor 1 & fuel sensor 2. 

Ще се наложи вероятно отваряне на резервоара отгоре под задната седалка има два капака. Гледай да имаш възможно най-малко гориво, за да е възможно най-чисто, а то си е мръсна работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съдействието ! 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следния проблем. Паля колата, подгрева мига докато карам, влиза в авариен режим явно и няма пълната мощност. Днес пък паля, след няма и минута изгасна още преди да съм тръгнал и след като запалих отново подгрева пак мига и няма пълна мощност. След няколко км спирам, гася, паля, вече не мига и всичко е ок. Бях в Порше Пловдив за диагностика, уж всичко било наред, но очевидно има проблем някъде..Ще съм благодарен за помощ ако някой е имал същия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да попитам и аз. При вас, какви са стойностите на oil ash volume?При мен това 0.71 ми е супер съмнително!  

Според вас, в какво състояние е филтъра според тези показания? 

Hp87iSp.md.jpg
Hp87ZNt.md.jpg

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Sion: ако си с фейс, ГНП пуска стружки, ако изтеглиш късата клечка или при неспазване процедурата при смяна на горивен филтър.

При стружки често мига подгрева и записва ниско налягане в рейла

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO с фейс съм. и ако е това в с гнп, какво правим, нова помпа ли? Филтъра горивния през една смяна, явно трябва на всеки 10к или ако  имаш друго предвид под неспазване на процедурата, кое е то?

Редактирано от Sion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако зареждаш на читави бензиностанции, можеш да го сменяш много по-рядко! Проблемът не е, че не се сменя често, а когато се сменя, има процедура с VCDS,  която трябва да се изпълни точно, за да се обезвъздуши. Ако не се спази, може да задере ГНП, което е алуминиево.

Лошото е, че ГНП си задира на фейса и просто ей така.

Ако има стружки, се сваля и промива резервоара, тръбичките за нафтата, рейла, друга ГНП, нови дюзи и всичко се измива или сменя, което е имало контакт с нафтата, защото иначе се рискува да има останала стружка, която ще прецака отново дюзите.

При теб може да е съвсем друго. Отгоре на ГНП има един датчик на два винта, сваляш го, гледаш и снимаш - вътре ще видиш нафта, трябва да е чиста като сълза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...