Vasil82 Публикувано 9 Август 2023 Доклад Share Публикувано 9 Август 2023 Ок благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 11 Август 2023 Доклад Share Публикувано 11 Август 2023 (Редактирано) Някъде от горната страна, от към масления филтър на ГНП-то ми пуска по малко нафта. Не мога да видя от къде. Имаше капка до металната тръбичка която влиза в ГНП и локвичка във V-то. Тръбичката изглежда стегната и не личи да е счупена. Някой ако е имал подобен проблем ще съм благодарен да ме насочи къде да гледам. ASB е мотора, преди 2 години смених уплътненията на помпата. Нафта има където е лявата стрелка на снимката долу. Редактирано 11 Август 2023 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 12 Август 2023 Доклад Share Публикувано 12 Август 2023 Гарнитурата под 4-те болта е протекла. Ще я карам в Бош да си сменят дефектното уплътнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilioza Публикувано 19 Август 2023 Доклад Share Публикувано 19 Август 2023 (Редактирано) Здравейте, с AMI съм и USB кабел. Включих вместо флашка Bluetooth dongle и го свързах с телефона си с идеята да стриймвам от Spotify. Не тръгва обаче. Резултата е видим на снимката. MMI 2G HIGH. Някой знае ли как мога да го излъжа. Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk Редактирано 19 Август 2023 от stilioza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Август 2023 Доклад Share Публикувано 19 Август 2023 едва ли можеш с този кабел, очаква storage с файлове, за да ги плейне, а получава stream и извежда, че е damaged file за ами няма ли отделен кабел за bt audio streaming? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilioza Публикувано 19 Август 2023 Доклад Share Публикувано 19 Август 2023 Търся, в AliExpress намирам, ама за MMI 3G.Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 (Редактирано) Имаше и за 2Г, но с допълнително захранване от запалката. Редактирано 20 Август 2023 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 (Редактирано) Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! BGN17.54 30%OFF | 12cm Bluetooth USB AUX In Adapter Cable Car 2G AMI MMI Music Usb Socket Media Interface For AUDI A5 8T A6 4F A8 4E Q7 7Lhttps://a.aliexpress.com/_mrXO8Ps Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! BGN37.52 10%OFF | Car Bluetooth AUX Receiver USB Cable Adapter for VW Audi 2G 3G MMI Systems A4 A5 A6 Q5 Q7 Audio Media Input AMI MDI Interfacehttps://a.aliexpress.com/_mLZXEx0 Редактирано 20 Август 2023 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilioza Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 Мерси, а втория кабел за какво ли е?Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 За захранване от зарядно в запалката. На втория линк си пише. На 2Г няма захранване в АМИ, на 3Г има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilioza Публикувано 20 Август 2023 Доклад Share Публикувано 20 Август 2023 Ясно, благодаря за изчерпателният отговор.Изпратено от моят moto g(8) power lite с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackSwan Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 Здравейте, Търся съвет преди да тръгна по майстори. Колата е 4F-2007г. 3.0 ТДИ/171KW . при пълен резервоар гори точни 30 литра нафта и спира подаването на гориво след това следва обезвъздушаване и зареждане до пълен резервоар . Пуснал съм бай-пас до релето на помпата и колата си изгаря цялото гориво. на какво може да се дължи ? Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 Колата има две секции на резервоара, като черпи гориво от тази зад пасажера. Има просто помпа, която прехвърля горивото от частта зад шофьора към тази зад пасажера, за да може да се изразходва всичкото гориво. При теб явно някъде там има проблем. Лесно можеш да видиш наличностите във всяка част с VCDS, модул Instruments Cluster, advanced meas. values и филтрираш по fuel - ще видиш fuel sensor 1 & fuel sensor 2. Ще се наложи вероятно отваряне на резервоара отгоре под задната седалка има два капака. Гледай да имаш възможно най-малко гориво, за да е възможно най-чисто, а то си е мръсна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackSwan Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 (Редактирано) Благодаря за съдействието ! Редактирано 4 Септември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 Здравейте, имам следния проблем. Паля колата, подгрева мига докато карам, влиза в авариен режим явно и няма пълната мощност. Днес пък паля, след няма и минута изгасна още преди да съм тръгнал и след като запалих отново подгрева пак мига и няма пълна мощност. След няколко км спирам, гася, паля, вече не мига и всичко е ок. Бях в Порше Пловдив за диагностика, уж всичко било наред, но очевидно има проблем някъде..Ще съм благодарен за помощ ако някой е имал същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 как всичко ще е наред. Закачи я, докато мига подгрева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 21 Август 2023 Доклад Share Публикувано 21 Август 2023 @OvivO Сега не мига, ще има ли записана грешка като я закача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 Да ,ще има.Може да е от запушен горивен филтър,до стружки в помпата ,така че не си играй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 (Редактирано) Колеги, да попитам и аз. При вас, какви са стойностите на oil ash volume?При мен това 0.71 ми е супер съмнително! Според вас, в какво състояние е филтъра според тези показания? Редактирано 22 Август 2023 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 Купуваш си една тръба точно за модела, махаш го, получаваш друга кола и 1 литър надолу разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 8 hours ago, ники 125кс. said: Да ,ще има. Може да е от запушен горивен филтър,до стружки в помпата ,така че не си играй. Стружки в коя помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 @Sion: ако си с фейс, ГНП пуска стружки, ако изтеглиш късата клечка или при неспазване процедурата при смяна на горивен филтър. При стружки често мига подгрева и записва ниско налягане в рейла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 (Редактирано) @OvivO с фейс съм. и ако е това в с гнп, какво правим, нова помпа ли? Филтъра горивния през една смяна, явно трябва на всеки 10к или ако имаш друго предвид под неспазване на процедурата, кое е то? Редактирано 22 Август 2023 от Sion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 ако зареждаш на читави бензиностанции, можеш да го сменяш много по-рядко! Проблемът не е, че не се сменя често, а когато се сменя, има процедура с VCDS, която трябва да се изпълни точно, за да се обезвъздуши. Ако не се спази, може да задере ГНП, което е алуминиево. Лошото е, че ГНП си задира на фейса и просто ей така. Ако има стружки, се сваля и промива резервоара, тръбичките за нафтата, рейла, друга ГНП, нови дюзи и всичко се измива или сменя, което е имало контакт с нафтата, защото иначе се рискува да има останала стружка, която ще прецака отново дюзите. При теб може да е съвсем друго. Отгоре на ГНП има един датчик на два винта, сваляш го, гледаш и снимаш - вътре ще видиш нафта, трябва да е чиста като сълза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Август 2023 Доклад Share Публикувано 22 Август 2023 И ако не дай си боже си за помпа, сложи от пре фейс чугунена. По-здрви са и са с по-висок дебит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване