Иванов Иван Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Здравейте от скоро карам а6 фейс 2009г. Появи се следния проблем.При студен двигател и кутия няма никакви проблеми със смяна на предавките,след минаване на 20-30км при потегляне колата започва да тресе. 1,2,3 педавка особено на баир много яко. След като влезе в обороти тресенето изчезва. На какво се дължи това? Помагайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Според мен вътрешни карета.Без майстор да я погледни няма да стане.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 9 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 (Редактирано) Ако е от карета няма ли да тресе и студена? Прави го като загрее! Редактирано 10 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 9 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2021 Ако не е от маслото, вероятно хидротрансформатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 10 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 Какви пари е хидротрансформатора? Нядявам се днес да се разбере от 3 дни е при майстор! Благодаря за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 (Редактирано) Към хиляда лева грубо е сваляне и рециклиране на хидрото, ама като се отвори кутията е хубаво да й се направи ревизия, така че не се знае точно. Дано майсторът да е специалист, та да огледа всичко ако се стигне до сваляне на кутията. Редактирано 10 Септември 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 10 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 (Редактирано) Благодаря за информацията! Редактирано 10 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 500лв е самото рециклиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 10 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 (Редактирано) Във В.Търново дали има къде да се рециклира ? Редактирано 10 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 всички пращат на мидавто щото имат машина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 Преди 1 час, Иванов Иван написа: Във В.Търново дали има къде да се рециклира ? Монтьорът ти сваля кутията, праща хидрото по Еконт до Варна да го рециклират и като сложиш труда, ново масло и филтър и отиват нещата към хиляда лева, плюс-минус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 (Редактирано) По скоро ще е 1000+ Рециклиране 500 Масло с филтър и гарнитура ~400 Куриера в двете посоки няма да е без пари Сваляне и качване на кутията едва ли някой ще го направи за под 100 лв Редактирано 10 Септември 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 10 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 За 100лв трябва да ти е много близък роднина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 10 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2021 Преди 8 часа, P_PETKOV написа: По скоро ще е 1000+ Рециклиране 500 Масло с филтър и гарнитура ~400 Куриера в двете посоки няма да е без пари Сваляне и качване на кутията едва ли някой ще го направи за под 100 лв Абе ще отидат към 2000 ама дали е проблема само там , майстора не е на 100% сигурен. Съмнява се дали не е сменяна кутия или диференциал. Ама погледнато логично , ако е от тях дори и да не са оригинални за този мотор би трябвало да има тресене и при студено състояние. А колата тресе след като загрее. След 4 скорост не се усеща абсолютно нищо. Възможно ли е да е от масло, защото е внос от Италия , а жабарите не обичат да сменят масла ! Преди 11 часа, kpematop написа: всички пращат на мидавто щото имат машина В София или във Варна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 11 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2021 За Велико Търново препоръчвам да идеш при Тошко да я погледне в Топ сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 11 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2021 (Редактирано) Преди 11 часа, alexander alexandrov написа: Благодаря колега малко инфо къде се намира Тошко във Трново Редактирано 11 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 11 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2021 (Редактирано) Преди 11 часа, Иванов Иван написа: Намерих го. Благодаря. Ще се допитам до Тошко Редактирано 11 Септември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 11 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2021 Оказа се че задния диференциал е сменен с друг който не отговаря на кутията. Трябва ми HNL OAR 500043A31/10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 11 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2021 Късно виждам, но си го намерил. Аз само там ходя като има нещо с колата откакто я имам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BBRemapping Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Въпроса е какво общо има дифа със загравянето на колата. Гаранция не е и вътрешно каре, аз играх тая игра и ги смених, колата се оправи и е като нова, обаче при мен тези вибрации/тресения, ги имаше на топло и студено без значение. Мен повече ми прилича на Хидро защото на W220 S-Класа имах такъв проблем само при загряване, смених цялата кутия с хидро (втора употреба без рециклаж) около 1200лв стъпи всичко, но колата стана като нова. Освен да се гледа на живи данни и да се види дали има отклонения, не съм запознат все още толкова с VCDS-то, на STAR Diagnosis за мерцедес можеш да правиш проби с клапан за хидрото и да гледаш стойности на хидро и т.н. в реално време. Не бързай ако питаш мен защото това не са малко пари и трябва всичко да е 100% сигурно. Успех колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Диференциалите си имет предавателни числа и ако тези цифри на предния и задния не са с едни и същи почват едни разлики в оборотите и все някой компонент трябва да даде фира. Може и да бъркам, но поне аз така си мисля ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Няколко км и ще гръмне един от диференциалите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иванов Иван Публикувано 13 Септември 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Преди 1 час, royce написа: Диференциалите си имет предавателни числа и ако тези цифри на предния и задния не са с едни и същи почват едни разлики в оборотите и все някой компонент трябва да даде фира. Може и да бъркам, но поне аз така си мисля ... Логично погледнато и аз мисля така. Но някои хора казват да не търся логика в тези коли !!! Преди 1 час, kpematop написа: Няколко км и ще гръмне един от диференциалите. Колега плашиш ме ! Така съм минал над 1000км. Но спирам вече . Ще ми бъде полезно твоето мнение. Виждам че си доста запознат с тези машини. Какво мислиш? Дали е диференциал или хидро ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2021 Преди 2 часа, kpematop написа: Няколко км и ще гръмне един от диференциалите. Може да гръмне на някоя осемдесятка, но на сравнително съвременна кола мисля, че няма как да стане.Слагал съм различен диф. на Мерцедес МЛ и колата влиза в авариен режим и святкал лампи...Тия компютри едва ли са толкова прости, че да не следят такава голяма разлика в скороста на предния и задния мост... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2021 То ще бучи колата като се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване