mshbul Публикувано 24 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2021 (Редактирано) при над 5гр подгрева няма значение, ако другото е в ред. Предполагам, че при него има проблем и, когато изобщо не се включва подгрева. Редактирано 24 Октомври 2021 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 24 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2021 Има и друго , при спад на температурите спада стартерния ток на акумулатора , подгрева също дърпа и падат оборотите на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 24 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2021 Преди 8 часа, dupeto_e написа: Единственото което мога да дам още като улика е, че след като запали, колата изпушва яко, с две думи, нафта отива ама не пали. WTF? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2021 11 hours ago, dupeto_e said: Единственото което мога да дам още като улика е, че след като запали, колата изпушва яко, с две думи, нафта отива ама не пали. това изпушване е, защото има неизгоряла нафта от въртенето. Направи ли диагностика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2021 най-вече провери датчик темп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 25 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2021 OvivO, точно това исках да кажа, че нафта отива ама не пали. Диагностика вторник, сряда, че бачкам. Малко off, тоя никарагуанец дето само спами и дето според мен динометричен ключ не е хващал в ръката си, дето на бендикса вика включвател със запчатка, защо изобщо го търпите тука, просто питам, за един приАтел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 25 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2021 Колега Дупето, никарагуанеца е. Динометричен ключ наистина не съм хващал, дори не знам какво е това, но пък сравнително добре работя с динамометричен ключ. На бендикса не викам включвател със запчатка, а му викам включвател със зъбчатка - не за друго, а защото не обичам чуждиците, когато си има подходящи български думи. И най-приятелски съвет - когато отидеш на диагностика, въобще не им казвай какъв е проблема, а остави хората да си свършат работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 25 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2021 Преди 2 часа, nikrga написа: И най-приятелски съвет - когато отидеш на диагностика, въобще не им казвай какъв е проблема, а остави хората да си свършат работата. Нали човекът вече мина диагностика през форума и експертът определи на 90%. Направо да сменят четките и да притегнат кабелите и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikrga Публикувано 25 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2021 (Редактирано) Не забравяй включвателя със зъбчатката, тъй де - бендикса. Добре е и това, че напомняш за тези 90 процента - 100 процента ще покаже диагностиката, особено ако колегата Дупето не им казва какво да правят. Редактирано 25 Октомври 2021 от nikrga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване