Jump to content

Проблем с паленето


ilian_9009

Recommended Posts

при над 5гр подгрева няма значение, ако другото е в ред. Предполагам, че при него има проблем и, когато изобщо не се включва подгрева.

 

 

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има и друго , при спад на температурите спада стартерния ток на акумулатора   ,  подгрева също дърпа  и падат оборотите на стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, dupeto_e написа:

Единственото което мога да дам още като улика е, че след като запали, колата изпушва яко, с две думи, нафта отива ама не пали.

WTF?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, dupeto_e said:

 Единственото което мога да дам още като улика е, че след като запали, колата изпушва яко, с две думи, нафта отива ама не пали. 

това изпушване е, защото има неизгоряла нафта от въртенето.

Направи ли диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OvivO, точно това исках да кажа, че нафта отива ама не пали. Диагностика вторник, сряда, че бачкам.

 

Малко off, тоя никарагуанец дето само спами и дето според мен динометричен ключ не е хващал в ръката си, дето на бендикса вика включвател със запчатка, защо изобщо го търпите тука, просто питам, за един приАтел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Дупето, никарагуанеца е.

Динометричен ключ наистина не съм хващал, дори не знам какво е това, но пък сравнително добре работя с динамометричен ключ.

На бендикса не викам включвател със запчатка, а му викам включвател със зъбчатка - не за друго, а защото не обичам чуждиците, когато си има подходящи български думи.

И най-приятелски съвет - когато отидеш на диагностика, въобще не им казвай какъв е проблема, а остави хората да си свършат работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, nikrga написа:

 

И най-приятелски съвет - когато отидеш на диагностика, въобще не им казвай какъв е проблема, а остави хората да си свършат работата.

Нали човекът вече мина диагностика през форума и експертът определи на 90%. Направо да сменят четките и да притегнат кабелите и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй включвателя със зъбчатката, тъй де - бендикса.

Добре е и това, че напомняш за тези 90 процента - 100 процента ще покаже диагностиката, особено ако колегата Дупето не им казва какво да правят.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...