Jump to content

Проблем с паленето


ilian_9009

Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Що бе, нека свали стартера, да види дали изхвърля бендикса, нали така му препоръчваш.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да се сваля стартера, за да се установи това. А може и от много други неща да е, както също съм написал. Така че оптималното в случая е да се почне с диагностика.

 

P.S. И моля не приемай чак толкова лично дето ти обърнах внимание, че не четеш какво е написал колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.10.2021 г. at 22:10, dupeto_e написа:

да не пиша нова тема и аз, застудее ли и моята почва да пали трудно. Върти на макс ама не пали. Сменил съм всички 6 дюзи с нови и вчера пак върти и не пали. За вериги съм ама в студа не се ли стягат. Който има идея кво е да пише. Утре ще видя грее ли плюса под капака

Сто пъти се постарах да обясня, че колегата не го е написал коректно, не е проблемът в моето четене. И щом върти на макс, проблемът може да е навсякъде другаде, но не и в стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е точно в стартера. Нека даде резултата от диагностиката и ще видиш. Все пак има вероятност да е някъде другаде, но по мое мнение не повече от 10%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно стартерът има някаква тайнствена фунция (освен да върти двигателя), която е известна само на колегата Гайдаров. Всички се молим за пореден път да бесне със знания и да ни осветли....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изпитвам никакви притеснения за това, че горепишещите двама нямат нито теоретични, нито практически познания относно конкретния случай, затова ще им  поясня:

1. Какво става, когато четките на стартера са износени - мотора върти, но не пали.

2. Какво става, когато включвателят не може да придвижи зъбчатката върху маховика -- мотора върти, но не пали.

3. Какво става, когато окабеляването на стартера не е наред - мотора върти, но не пали.

И т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо грешки да се видят, но най-вероятно няма да помогне.

Сигурно бяга нафтата.

 

Пробвай да паркираш с наклон напред, ако е възможно. И ако имаш прозрачен маркуч виж дали има в него нафта. Обикновено е на най-високото място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, nikrga написа:

 

1. Какво става, когато четките на стартера са износени - мотора върти, но не пали.

2. Какво става, когато включвателят не може да придвижи зъбчатката върху маховика -- мотора върти, но не пали.

3. Какво става, когато окабеляването на стартера не е наред - мотора върти, но не пали.

И т.н.

Точка едно и 3 няма да коментирам, защото са откровени глупости.По точка 2 бих казал, че дори човек, който за пръв път се качва в кола би разбрал, че нещо не е наред в стартера, без да пише никъде. Явно само вие, господин Гайдаров разбирате собствените си теории.За практическите познания, обаче предполагам сте далеч от мен...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичо Венко, малко теория за " откровените глупости" по точки 1 и 3 можеш да прочетеш тук: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/44560-zashto-dvigatelyat-ne-startira-7-osnovni-prichini. Точно като за теб е обяснено - хем простичко, хем ясно.

Колкото до практиката, правилно предполагаш, наистина си далеч от мен, тъй като съм се справял и с трите точки, които съм описал по-горе, докато ти очевидно с нито една.

Редактирано от nikrga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах.. Тези "научни" статии само потвърждават колко "добри" познания имате по темата. Може и да излъжа, ако кажа, че съм свалил и качил двуцифрена бройка стартери, защото е вероятно да е трицифрена. Вие продължавайте да си ровите из интернет.Най-вероятно и там има хубава информация, но като гледам познанията Ви и също източниците, по-добре не пишете поне, за да не бъркате хората, които имат проблем и търсят помощ тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 57 минути, nikrga написа:


 

Абе от къде се яви този екземпляр тука, нещо се ебава с нас май. Нещо като Джуни Ибисата с ауто холда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-любопитно ми е кой от двата кабела на стартера трябва да не е наред, че той да върти на макс, а колата да не пали?!? Може би този, който от стартера отива директно към запалителните свещи, но това са само предположения и то от хора като мен без съществени познания....😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът казА, че 90% е от стартера, оставил ни е 10 % да тренираме. Но трябвало първо диагностика, искам да видя как диагностиката ще му покаже, че са износени четките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, OvivO написа:

ако няма налягане или нафта - върти, ама не пали, тогава пак ли е стартер?!?

Това е интересен казус, наистина.

Но пък не бих се учудил, ако немалка част от пишещите в тази тема се опитват да запалят на празен резервоар и се чудят защо колата им не пали...😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nikrga said:

Това е интересен казус, наистина.

Но пък не бих се учудил, ако немалка част от пишещите в тази тема се опитват да запалят на празен резервоар и се чудят защо колата им не пали...😁

визирах още по-интересен казус - има около 30 л в резервоара, но няма нафта до ГНП или пък има нафта, но не се достига налягане. Шах, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но не и мат, мител и ендшпила са още далеч.

Първо все пак да отбележа, че тези казуси в никакъв случай не са по-интересни от липсата на гориво в резервоара, макар и да са малко по-трудни  за разрешаване.

В първия случай се търси пробив в горивната система, а във втория - защо не е създадено необходимото налягане (обикновено проблем с ГНП).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не Ви знам защо се драчите само. Просто попитах от какво може да не пали колата когато температурите паднат под 5' целзий. Не вярвам да е стартер, бендикса си цепи нормално, мотора върти-нормално. Единственото което мога да дам още като улика е, че след като запали, колата изпушва яко, с две думи, нафта отива ама не пали. Имам 1 изгоряла подгревна свещ, ръждясала е и не ми се рискува да я напъна, знаете после главата долу и т.н. Та и свещи не са, ще я закача тия дни да видя кви грешки ще даде и ще пиша пак. И тва с непаленето ми го направи на 3 дни некаране на колата, но миналата зима всяка сутрин го правеше това не-палене, от както се стопли колата си пали нормално, ама сега като паднаха температурите и пак върти като смляна и не пали, пали ама след доста въртене, казвам доста и после пушаци. Мерси предварително за насоките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича да не дава вярно температурния датчик.

Виж преди палене дали дава вярно. Ако дава по-висока температура точно това ще се получава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което е че може да не идва ток до подгревните свещи. А може и да са стари и дори да не дават грешка за изгоряла свещ, да не нагряват както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...