Recommended Posts

Здравейте, колеги! 

Бях се засилил да търся Q7, но всичко което гледах ме разочарова до извесна степен и заради това се насочих към А6. Първо си мислех за 4G, но покрай мен има няколко и проблемите покрай S-троника (а и не само) ме отказаха. Винаги съм харесвал визията на 4F и заради това се поразрових и попаднах на следната кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11632848986288856&slink=m7lubi  Ходих да я видя. Колата е на 350к реални, собственника я е докарал лично от Германия преди 4 години,а колата е била на 170к. Сменял е дюзи и вериги, а колата седи само в гараж, но тъй като си е купил D4, тази отива за продаване. Собственника създава впечатление на човек който няма проблем да си поддържа колите както трябва и каза, че няма против да закарам колата където преценя за добре. Доколкото разбрах, колата напоследък се поддържа в Д'брос. 

Зачетох се за този мотор и ме притесни проблема с ГНП-то. Ще съм благодарен на всякакви съвети и предложения. Ако може и да ме насочите към сервиз в София където ще могат да оценят реалното състояние на автомобила. Осъзнавам, че цената е височка, но не е проблем, ако си заслужава. Предната ми кола беше А4 Б7 3.0 BKN  и съм играл мача с дюзи и турбо, та знам поне от тази гледна точка какво да очаквам, но проблема с ГНП-то и осирането на цялата горивна система би било добре, ако меже да се избегне или поне да се хване в ранен стадий.

Благодаря предварително за помощта!

 

ПС: Къде мога да проверя вин кода на колата?

 

Edited by vallatan

Share this post


Link to post
Share on other sites

20к за 4ф на 350к км?

Аз лично не бих си го купил никога.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Абе и аз така си мислех, но след месец обиколки в търсене на кола, тази взе да ми изглежда много приемлива даже.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо не погледнеш коли в Германия?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Километрите не са чак толкова много. Най-вероятно повечето форумни са на доста повече, но собствениците не го знаят.Иначе колата изглежда добре поддържана, но наистина цената е много висока.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е проблем да си купя 4G, но трябва да е битурбо, а поне малко нормалните такива тръгват от 35к+ и са незнайно на колко километра, което за мен не си заслужава. Ако в крайна сметка се стигне до такава цена, то по-скоро бих се върнал на мисълта за фейсова Q7. Пак споменавам, че веригите на колата са сменени, както и дюзите, единственно ме притеснява проблема с ГНП-то на този мотор. Не знам каква е нормалната цена според вас, но аз в диапазона до 12к виждам само кандидати за моргата и то преди фейса. Кой нормален ще си подарява колата за която се е грижил подобаващо, като сами знаете какви са цените на ремонтите? Аз и заради това помолих за кординати на кадърен сервиз в София, където колата може да се погледне както трябва и да се вземе решение дали си струва. 

 

ПС: БМВ не искам! За Мерцедес може и да се замисля, но не ми е на сърце. А пък и веднъж като свикнеш на куатро... :)

Edited by vallatan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е.Като се има в предвид ситуацията в момента,нито да купуваш,нито да продаваш.Цените на авточасти,консумативи и т.н. са нараснали.

Edited by tonko2.0T

Share this post


Link to post
Share on other sites

Порше, бате. Там ще ти кажат най-добре в какво състояние е. Ако ти се свидят 200-на лева се надявай бай Цено от сервиза да прегледа всичко. Хубавите коли струват пари.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бих заложил на Б8 от немците.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата не е скъпа, като се има на предвид колко е струвала като нова 😉

След 12г. търкаляне по пътищата започват да се обаждат различни неща, годините не прощават! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В Германия има 40+ обяви до 9евра и до 250 000км.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Демек, да си купиш за 20к от България кола на 340 000к не е оферта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sweep Аз точно така направих,защото всичко което предстои на 250к беше свършено от предният собственик и аз от 307к вече втора година само се возя.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, МИТАКА1654 написа:

Аз точно така направих,защото всичко което предстои на 250к 

Може ли а ми подскажеш какво ми е предстояло, че съм ги прехвърлил с 55 тия 250 и още нищо скъпо не съм пипал, пък таях надежди поне още 100 да е така?

Share this post


Link to post
Share on other sites

В четвъртък имам час в Д-брос и ще прегледаме колата. Иначе проверих историята в Ауди и като че ли всичко е точно. Ако няма нещо фрапиращо мисля да си стискаме ръцете.

Единственото което ме притеснява повечко е проблема със CP4  помпата, която явно е доста проблемна и повлича цялата горивна инсталация със себеси. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако толкова те притеснявая просто я смени превантивно. Така или иначе ще дадеш доста пари за тая кола, едва ли ще голям проблем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Точно такъв ми е плана. Въпроса е да не би вече да е почнала да осира пейзажа.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не мисля. Тръгнат ли стружките, много бързо отиват в дюзите и всичко прилкючва.Казваш, че са сменяни дюзите.Зависи кога и защо.Ако е било съвсем скоро има вероятност да е от помпата, но ако е преди време, най вероятно като я смениш всичко ще е наред.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е било заради помпата, защото са сменяни преди около две години, ако не се лъжа и то с чисто нови. Сервизната история в Ауди е докъм 250к км и продължава в България, но никъде не се споменава да е сменяна помпата. Собственника твърди, че не я е сменял. Като цяло човека май не е много навътре в техническата част и просто е плащал и си е записвал всяко едно нещо.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слагай нова помпа и не се притеснявай тогава.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 4 минути, venko74 написа:

Слагай нова помпа и не се притеснявай тогава.

Така ще стане, стига всичко друго да е както трябва. Просто явно последните два дена много четох за проблемите с това ГНП и взех да се шашкам.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз бях наплашен за проблема със стружките, но преди 2 седмици взех колата от проверка на дюзи и помпа и казаха, че няма никакви наченки на проблема. Винаги я държа пълна с гориво, ако това би помогнало. Но не мисля, че е чак толкова срещан и масов  проблем. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, alexander alexandrov написа:

Винаги я държа пълна с гориво, ако това би помогнало.

 

Няма значение дали е пълна догоре или до половината, стига да не ти свърши нафтата де.

Въпроса е колко е мазна самата нафта. Ако нямате ДПФи ви препоръчвам да си сипвате по малко двутактово масло в нафтата да маже помпата. Например за резачки и мотори, има бездимно такова.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.