Jump to content

Покупка на AUDI Q5 от USA/Canada


Recommended Posts

2 hours ago, P_PETKOV said:

Оферта си остават ударени коли от търгове, но и там си има доза късмет 😉

 

Познавам хора, които по цял ден дебнат търговете. Има доста като тях, шанса да вземеш изгодно добра кола не е много голям.

Дозата късмет си е доста сериозна порция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, ще правя консултация с Most Auto Sofia в понеделник, ако ми върже.

Ако сумата нарасне много, просто ще се откажа, и ще търся нещо от Италия или Швейцария.

Инфлацията няма да бъде спряна, за следващите 10 години, краварите ще напечатат 150 трилиона щат. долара, така че нещата са ясни.

Казвам го като човек, който бая се интересува и чете.

Ще Ви дам ъпдейт другата седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/10/2021 at 3:11 PM, sweep said:

 

Познавам хора, които по цял ден дебнат търговете. Има доста като тях, шанса да вземеш изгодно добра кола не е много голям.

Дозата късмет си е доста сериозна порция.

 Е да, аз така следих един търг за ударена SQ5-ца, Продаде се за 14500$ CAD, което сещай се каква файда е :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло си струва ,но отнема доста време.Това лято регистрирахме Q5 2015 от Канада за под 30 хилки.За тоя пари от Европа максимум 2012-13 година с половината екстри .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, разминахме се.

За момента, двете ми опции са - Мост Ауто и Галактик Карс.

Следващата седмица съм пак на София.

При първа възможност, ще напиша ъпдейт.

 

Преди 3 часа, Supermen5 написа:

Като цяло си струва ,но отнема доста време.Това лято регистрирахме Q5 2015 от Канада за под 30 хилки.За тоя пари от Европа максимум 2012-13 година с половината екстри .

Търся ръчна 4х4, не знам дали ще успея.

Нямам финансов ресурс за v6 или v8, и съответните автомати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвременното градско движение с ръчна кутия е силно неприятно изживяване.  При положение че даваш 20 или 30 хиляди лева не знам защо искаш да си го причиниш.  Каква е файдата да я караш тая лачена баничарка за толкова пари, като всеки мангал с мерцедес за 8000лв ще се чувства по-комфортно от теб? :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Серафим Йорданов написа:

Търся ръчна 4х4, не знам дали ще успея.

 

Няма Q5ци с ръчни кутии за Американския пазар 😉

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата е ZF който е принципно по-здравия спрямо с-троника.

Ама тоя филм да се вземе Q5-ца за около 25 от Америка е много слабо вероятно да се получи ...

Ето малко бакалски сметки:

2 бона за фирмата вносител

4 за транспорт

технотест, ГО, данък, екотакса, оправяне на стопове евтуално каско и отидохме на ~3 бона.

 

Начи по груби сметки (при мито 10% и ДДС 20%) останаха ~ 12хил лв за колата което са ~ 7000USD успех :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма почти никакво ценово предимство вече. Цената идва като на кола от Германия, но евентуално ще е с повече екстри +ZF и няма да е карана на лонг лайф програма.

Оt друга страна ще я търсиш 2-3 месеца и ще я чакаш още толкова. Кофти момента е като преведеш парите и 3 месеца чакаш да дойде каляската... 

 

Ако търсиш тоталки ти трябва сериозна доза търпение и оше по-сериозна доза късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго важно нещо е фирмата посредник, защото за един и същи автомобил разликата в крайната цена цена може да достигне +-5 000 лева. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

миналата година внасях за мен си фейсово Q5 от Канада.

Правих кастинг из фирмите внасящи и Мост първо се държаха доста аругантно , никакво внимание , и комисионата им беше най дебела , друга фирма я внесе моята. 

относно колата , останах супер доволен , колата е е buyback от първи собственик , който купува нова КИА и му изкупуват Q5-цата. 

Клата беше на 162к км с чист карфакс и сменени масла  предни и задни дискове и накладки с оригинални такива . 

единственно имаше предна броня за боя от камъчета. 

и да вметна нещо , вече 8к км карам и маслото е спаднало на половина от скалата , което ще рече , че загубата е около 700-800мл на 10к км което е абсолютно нормално.

 

по вноса , цената на колата + транспорт(вариации много) + мито и ДДС + чаканееее

оправяне на стопове около 300лв , кодиране от NAR към EU около 200лв , Технотест 400лв и е готова за регистрация

 

В момента , като гледам и там центе са скочили доста, оглеждам се за C7 3TFSI от там . 

ако иамш въпроси по вноса и процеса драсни едно лс.

Редактирано от gigaset
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

В момента не е много на далавера покупка от САщ. Освен ако не вземеш тоталка за 1000$ и нямаш донор подръка... Контейнера ти е на групаж - 600$  на кола , събират 4 вътре и правят мармалади.

Като пример кола платена на около 5000 до Бг се връзва на около 12000+ тва в долари след мито и доставка през Холандия. Т.е. от тази цифра почваш технотест регистрация и тн. В момента доста фирми се нароиха за океански внос и съответно изгодата драсично намаля.

Не мога да препоръчам с кой, но мога да кажа с кой да НЕ правите сделка - дилъра на Копарт, Аутобидмастър е тотална украинска шитня. 

Редактирано от VesoPL
граматиката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към 2019 транспорт за кола да се транспортира /на гуми , а не вдигната в контейнера / от Чикаго до Ню Йорк + транспорт до БГ 1700$ , технотест със сертификат за ЕУ стандарт е 1000-1100лв / колата никъде не ходи и ти издават всички необходими документи /, еко такса + рег + гражданска за 3 мес е 500-550 лв . За мита и такси немога да кажа / безмитен внос правих / .Много хора забравят или незнаят , че на цената в Сащ има такса/ДДС различна за всеки щат , но да сложим грубо 10% и при долар 1.72лв си е мазохизъм да вкарваш кола 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравяте факта, че там няма лонг лайф програма и маслото се сменя на 10-15к км, което в европа е голяма рядкост. Отделно лесно се проверява историята на колата в Ауди + карфакс, съответно шанса да има манипулации е нулев, предвид, че се проверява на две различни места. В европа карфакс няма, а неведнъж съм чувал за манипулирана история и пробег в Ауди + това, че няма как да знаеш дали колата е била смазана преди това. Та не всичко зад океана се вкарва заради ниска цена, това просто беше бонус до някакъв момент, сега не знам как е, но дори и за същата или малко по-висока цена спрямо европа бих предпочел проверена кола от там. 

Също и 8-степенния ZF за мен е предимство, но да кажем, че това е въпрос на вкус.

Минусите са ясни - чакаш няколко месеца, има немалък риск да се случи нещо с колата по време на товарене, транспорт или в митницата, не можеш да я видиш лично на място, я се доверяваш на някой или купуваш на сляпо, трябва да оправяш светлини и т.н. 

Общо взето, както е модерно да се казва - "всеки сам си преценя"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата, които си описал са така. С малка забележка - повечето автомобили в Канада нямат редовна сервизна история, която лесно да се провери.

Отнема време докато намериш автомобил, който да има сервизна история и съответните желани екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат докато са в гаранция, защото обслужването е безплатно и ако го пропуснеш губиш гаранцията. След това обаче да я обслужваш в представителство е супер скъпо и повечето хора не го правят.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, lodestr said:

Забравяте факта, че там няма лонг лайф програма и маслото се сменя на 10-15к км, което в европа е голяма рядкост.

Там масово маслото се сменя между 3-5к мили /масово / . Спираш за 20-30мин  сменят и заминаваш . Не коментирам какво масло ти слагат за 25-30$ с цената на маслото и филтъра и смяната му / за 4 цилиндров двигател / . За проверката на автомобил в Сащ спор няма . Всичко излиза стига да е правено в дилъра , но има риск ако колата вече е стара 10+ годишна , или да я купиш от съмнителен дилър или някой мексиканец :D руснаците и те какви магьосници са ...... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех за Канада, винаги съм мислел, че също имат карфакс или някаква негова алтернатива. Реално никога не ми е попадала кола от там.

 

@vle4ugoto 

Едва ли някой ще смени масло и филтри за 25-30$. То в България няма такава цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 2018 г. имаха CarProof.ca и беше супер. След това обаче ги купи компанията която притежава CarFax и стана CarFax.ca, след което много започнаха да ги критикуват че не предоставят толкова информация колкото когато бяха самостоятелна фирма.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, lodestr said:

 

@vle4ugoto 

Едва ли някой ще смени масло и филтри за 25-30$. То в България няма такава цена...

Маслен филтър само . Повярвай ми има такива цени ;) неказвам какво е качеството на маслото и на филтъра . Над 10 години съм живял там и аз съм се чудел как е възможно - имай предвид че тва масло не е синтетеично и на 55гал/варел и едва ли сме му чували марката , но го има :) има и накладки с доживотна гаранция - колкото и шантаво да звучи , инструментите/но не всички /и те на 90% са с доживотна гаранция , носиш стария ключ и взимаш новия ;) 

Редактирано от vle4ugoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...