podigoto Публикувано 6 Април 2007 Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 (Редактирано) Ей хора днес изведнъж двигателя запече докато давах на зад. Угасна после препали нешто пречука и до там! Какво е? Сега двигателя неще да превърти хич запъва Редактирано 6 Април 2007 от podigoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 6 Април 2007 Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Провери ли агренажния ремък дали е здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolchev Публикувано 6 Април 2007 Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Май си го блокирал да не си карал без масло бе дивак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 6 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Да проверих ремъка е непокътнат, маслото си го следя редовно до горе си е. Незнам възможно ли е някак си да е превъртял ремъка. Сега си мисля да не би нещо да се е прецакал стартера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iv-o Публикувано 6 Април 2007 Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Стартера ли не върти, или ДВГ-то?Защото има разлика.Ако е стартера:първо си провери клемите на акумулатора ,после втулки, бендикс ,ротор, статор ,кабелите към стартера, ама това е работа на ел.техник. що ли ти пиша глупости.Ако ДВГ-то не превърта...... ауууууу голям сериал, 99% колянов вал.Дано не е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 6 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Ами двигателя не ще да се върти, побутнахме го с един приятел ама неще, и на ръка мъчих да го завъртя като свалих капака на ремъка, но все едно контра. А как така 99% е колянов вал, аз дори не съм го напъвал, лекичко връщах на заден... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 6 Април 2007 Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Нещо не схващам разказаното от теб пичага, но се съмнявам, че е превъртяло(счупена шпонка) зъбното колело, което е закачено за коляновия вал и задвижва ангренажния ремък. Пък може и да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 6 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Ами значи онзи ден първо забелязах, че нещо стърже отпред. Един приятел каза, че е генератора (лагер) и аз така си мислех и си карах защото не можех веднага да се занимая, но станалото днес според него няма нищо общо с това, но аз ви казвам предисторията. Та значи днес си вървеше ок (като изключим стърженето) и я паркирах, след около 15 мин тръгнах и тя си запали без проблеми, и докато връщах назад изгасна, после като понечих да я запаля превъртя ама нещо изчука и така 2/3 пъти и после "умря", като въртя да запаля стартера само цъка за много малко и запъва, направо контра. Та това е незнам какво е до сега питах много мой приятели те естествено не са специалисти но чух много противоречиви менения ( те все пак се ориентират сам по мойте разкази, както и вие) един казва бобина някаква на стратера, стартер, калапи и какво ли още не! Аз вече се наплаши и не смея да пипам сам иначе ако е от стртера или там бобината бих я бутнал да видя дали няма да запали, но един приятел (единствения който я видя на живо) ми каза, че той е убеден. че проблема е в ДВГ-то и за това не смея, но не се знае и аз се надявам на най-лекото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 6 Април 2007 Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 Изглежда и ти нямаш късмет като мен човече-аз като си купих моята в същия ден се скапаха скоростите-няма и два часа да вървя .Надявам се да е нещо лекичко но по твоя разказ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 6 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2007 хах данооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Щом казваш,че е изчукала и,че не може да я мръднете да превърти ми се струва,че мотора ти е на леш Поглежда ли под капачката на маслото и въобще имаш ли такова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БатеВладо Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Както го описваш..........направо сваляй мотора.Заковал е коляновия вал.Не го напъвай много за да не го изкривиш!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Ами да маслото е до горе даже скоро го бях сменил. Добре но как така ще засече коляновия вал?!?!? Аз лично не мога да си го обесня дори не съм я карал силно тая кола. Иначе ако е той горе долу за какъв ремент ства дума или ще трябва да се сменя двигател??? Може ли някой да ми препоръча към кой да се обърна? под капачката на маслото и въобще имаш ли такова? Ами аз погледнах там от тръбичката където е нивомера за маслото и е на макс.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 ако си от София или някъде наблизо говори с БатеВладо (писал ти е 2 поста по-нагоре), той е един от препоръчваните майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 ако си от София или някъде наблизо говори с БатеВладо (писал ти е 2 поста по-нагоре), той е един от препоръчваните майсториблагодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Запича много лесно. При ремонт сновен задължително се сменят шпилките на петите на биелите (щом ВАГ са го написали има причина). Като чета това което си написъл ми идва идеята за счупен сигмент и блокирало бутало. Сваляй мотора и разглабяй докато е хебаво времето. Ако имаш къде. Не се плаши всичко е поправимо мотора е вечен прост и добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Ами то времето е хубаво ама аз нямам нито инструмент нито знаня да го направя сам, така, че на сервиз... Извинявай за тъпия въпрос ама каква е причината з атази повреда как така счупен сегмент? Иначе колко ли ще ми струва това?Запича много лесно. При ремонт сновен задължително се сменят шпилките на петите на биелите (щом ВАГ са го написали има причина). не те разбирам можели малко по просто да ми го кажеш : Да не би тази повреда да означава, че колата е имала вече основен ремонт ама не както трябва направен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Просто сегмента се е счупил и е стегнал буталото. АКО е това и както описваш че е при доста ниско натоварване не би трябвало да има сериозни поражения. Лагери сегменти гарнитури са не повече от350-400 лв. и още толкоз за майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Ехе значи към 800 жийстокооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 моя на над 600 000 го правих ме и сметам да искара още доста Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Ами то времето е хубаво ама аз нямам нито инструмент нито знаня да го направя сам, така, че на сервиз... Извинявай за тъпия въпрос ама каква е причината з атази повреда как така счупен сегмент? Иначе колко ли ще ми струва това? не те разбирам можели малко по просто да ми го кажеш : Да не би тази повреда да означава, че колата е имала вече основен ремонт ама не както трябва направен?Пич, ти ако мислиш,че некой може да ти реши пролема само по описаното по горе ,жестоко се лъжеш.Според мен така най-много някой още повече да те обърка.Може да са десетки неща.Това трябва се види на място от некой дето с тва се занимава.Така само си чешем езиците.Дано не съм обидил никой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Пич, ти ако мислиш,че некой може да ти реши пролема само по описаното по горе ,жестоко се лъжеш.Според мен така най-много някой още повече да те обърка.Може да са десетки неща.Това трябва се види на място от некой дето с тва се занимава.Така само си чешем езиците.Дано не съм обидил никой Не не си обидил никой, чакам да минат празниците и я карам някъде, а сега просто споделям мъката си И евентуално ако може нещо да ми е от полза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Не не си обидил никой, чакам да минат празниците и я карам някъде, а сега просто споделям мъката си И евентуално ако може нещо да ми е от полза...Имам един приятел който може много да ти помогне ама си ми много далече иначе той вика така:...предпочитам да прав мотор от колко купе... мотора може да стане като нов а купето никога!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 7 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Да може би си прав за купето и мотора.... иначе аз съм тука в софия в студенски град... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БатеВладо Публикувано 7 Април 2007 Доклад Share Публикувано 7 Април 2007 Не се плаши,празници са,млад човек си,горе главата!Ако е вала/както предполагам по твоите описания/ около 500лв ще те оправят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts