vltn Публикувано 6 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2022 вече обмислям да я карам така, докато не ме остави на пътя и тогава вече да се гледа дали е помпа, дали е нещо по разпределителните валове, маслени пътища или там квото е .. двама независими майстори казват, че всичко квото са гледали е ок като датчици, няма записани грешки, няма други признаци за тоя проблем, при каране или на празен ход мотора .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2022 Аз бих сменил температурния датчик 15/20 лева е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 6 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2022 Отвори капака на клапаните и като завъртиш ,ще видиш дали валовете идват на белези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2022 (Редактирано) Преди 7 часа, vltn написа: горивния филтър е сменян преди по-малко от 5к км, че предния беше запушен.... За да се "запуши" горивен филтър,значи в резервоара е наливано мръсно гориво.Аз бих започнал да търся проблема именно там-да се провери състояние на помпа,цедки на кошницата и дъното на резервоара. За протокола,моята бензинова В7-ца също е 2006 година и когато я взех и реших профилактично да сменям бензинов филтър се оказа,че е още със заводския,който си беше чист,макар и на 200 000 км. Редактирано 6 Юни 2022 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vltn Публикувано 7 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2022 (Редактирано) всичките неща свързани с проверката на резервоара изискват ли задължително да се свали? има ли някъв лесен вариянт, щото доколкото знам смъкването си е бая труд. почвам да си мисля, че след първото запушване и смяна на горивния филтър може да са останали някви боклуци на дъното в резервоара и сега пак същите тия да създават проблеми. досега това което съм проверил е е дали всеки път като се даде на контакт достига импулс до помпата - там всичко е ок. исках да попитам има ли някой представа откъде мога да взема накрайник с игличка за горивната рейка да закача и да следя няколко дни налягането преди палене. Редактирано 8 Юни 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vltn Публикувано 11 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2022 Здравейте колеги, пиша пак защото вече имам малко повече информация за проблема. Тъй като досега нямаше нищо на 100% сигурно и бяха някви догадки, ми е ясно, че и вие няма как да помогнете и стреляте в нищото. През последните 3 дни закачих един манометър на горивната рейка и през 24 часа я паля колата, като преди това проверявам налягането, след като съм дал на контакт. Оказа се, че в 2 от 3 случая налягането на рейката е под 1.5 бара. В третия случай дадох на контакт, проверих колко показва, видях над 3.5 бара, пробвах да запаля и запали от пърия път. В предишните два случая изчаках 2-3 минути (тъй като помпата не се активира при подаване на контакт отново веднага след първото даване на контакт, явно има някво време минимално което трябва да се изчака, не съм наясно как го определя). След тези 2-3 минути давам повторно на контакт, без преди това да съм мъчил да паля, проверявам налягането и виждам, че се е вдигнало до над 3.5 бара, 4 в единия случай. Тогава пак запалвам без проблем. От тук нататък вече мога да попитам следното това, че понякога качва достатъчно налягане, а в друг случай не, признак ли е за това, че горивната помпа е за смяна? Както споменах по-горе преди имах проблем със запалването, тогава проблема беше от запушен горивен филтър и съответно ниско налягане. Майтора тогава ми спомена, че това може да е скъсило живота на помпата. Предстои ми пътуване и се чудя дали да сменям филтъра или и помпата. Ясно е, че никой не може да каже със 100% сигурност, но поне от опит се надявам да имате повече инфо за това какво трябва да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2022 (Редактирано) .........провери си първо горивният регулатор, чак тогава помпи-момпи. Редактирано 12 Юни 2022 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 17 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2022 (Редактирано) При него регулатора е в бензиновия филтър. Най-вероятно помпата си отива. Редактирано 21 Юни 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vltn Публикувано 20 Юни 2022 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2022 здравейте, въпреки, че беше сменен наскоро, смених горивния филтър отново и проблемът изчезна или поне не се е възпроизвеждал от смяната. Ще видя дали няма да се появи скоро отново и вече ще съм сигурен, че има някви боклуци в резервоара, които запушват филтъра. След време ще пиша пак да кажа кво се случва. За момента проблема го броим решен. От филтъра беше и евентуално боклуците в резервоара! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladislav Hristov Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 @vltn Същия двигател като моя. Същият проблем. Смяна на бензинова помпа и дебитомер. Аз допълнително смених и температурен датчик G83 (2 Пина-зелен). Датчика САМО ОРИГИНАЛЕН ОТ Ауди. 120 кинта е. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 @Vladislav Hristov не четеш ли какво е написал vltn След време ще пиша пак да кажа кво се случва. За момента проблема го броим решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HereComesVic Публикувано 12 Август 2022 Доклад Share Публикувано 12 Август 2022 (Редактирано) Абсолютно същите симптоми при мен(B7 1.8T BFB), но проблемът се появи постепенно - явно имаме лека епидемия 😁. Започна да пали от втори път, после трети-четвърти и в момента с бая зор, особено след престой. При мен светна и грешка за бедна смес: P1128 Bank 1 system adaptation (mult) System too lean Оставих я на майстор, днес се обади да изкаже съмнения за помпата. Веднъж съм го ял с дефектен бензинов филтър, който се запуши след по-малко от 5к километра и изля горивото през някакъв отворен маркуч за пари. След смяна всичко беше супер около 5 години. Скоро го смениха пак и ако е отново запушен ментак, който мъчи помпата, ще е доста нелепо. Благодаря за темата, ще следя и ще споделя при мен как се развиват нещата. Редактирано 12 Август 2022 от HereComesVic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 12 Август 2022 Доклад Share Публикувано 12 Август 2022 Пиши, като има развитие! Грешката за бедни смеси и аз я имам, но не винаги ми излиза на таблото. Засега нямам ядове с паленето, пали от четвърт оборот, имам и газова уредба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HereComesVic Публикувано 8 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2022 Ами след обстоен преглед, се оказало, че горивната система е наред - проверил е и помпа и филтър. Накрая преадаптирал разни модули(спомена ми по телефона, но така и не запомних) и всичко заспа. Карам я вече от 2+ седмици с едно дълго каране до морето и обратно - пали като сух кибрит, няма и следа от грешката 🤷♂️. Човекът е Пепи от Pepino Racing, известен главно в Шкода средите, а и на доста колеги тук. Абсолютен магьосник с електрониката и много точен човек. Взе ми далеч по-малко от една нова помпа, ако бях тръгнал да сменям наред неща, не ми се мисли... Нямам идея дали проблемите са идентични, но за мен диагностиката от истински разбиращ човек винаги си струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVSH Публикувано 19 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2022 Здравейте! Аз също имам подобен проблем с А4/Б6 ALT 2.0 бензин. Трудно пали, а като запали и падат оборотите, след това се форсира сама и се нормализира. При повторно палене всичко е ок. Проблема не е постоянен. Прави го когато тя си реши. Няма грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване